Kannattaako ostaa 7v:lle Nintendo ds-pelikonsolia?
Osaako tuon ikäinen, joka ei ole pelannnut vasta kuin muutamia tietokonepelejä hallita nds:ää?
Kommentit (8)
Eikä meillä ainakaan ole tarvinnut kieltää sen pelaamista, pelaa silloin kun pelaa ei siitä mitään addiktiota ole tullut??
Kiva peli ja oppivat kyllä pelaamaan meillä tyttö pelaa sitä pitkillä auto matkoilla, on silloin tosi hyvä viihdyke. Suosittelen
tietty pelien kieli (teksti) ei ole suomeksi, että sen verran joutuu alussa jeesaamaan.
mutta kivoja pelejä ja hyvä kun voi ottaa esim matkalle mukaan.
Ja jos kerran on, niin miksi en sitten myös laittaisi.
Mutta kyllä tuon ikäinen sillä jo oppii pelaamaan. Jos se nyt on vanhempien mielestä tarpeellista...
pelejä, eli siis näitä pelejä, joita on kaupassa myynnissä?? Onko niissä siis joku paikka mihin se levy työnnetään?? vai onko niissä jotain sisäänrakennettuja pelejä? Mä olen näistä jutuista IHAN ulkona, tyttö tuollaista kuitenkin on katsellut, ja haluaisin vähän tietää mitä olen ostamassa...
Meillä ei ainakaan osteta, vaikka lapsi toivoo. En halua turhia tappeluita tyyliin " laita nyt se peli pois ja siivoa huoneesi, tee läksysi, tule syömään" tai " pekka tuli hakemaan ulos, ehdit kyllä pelaamaan myöhemminkin" tai " kun on kaveri, voi yhdessä tehdä jotain muutakin kuin pelata"
T: Tiukkapipo?