Aina sanotaan, että aloitteen voi tehdä vaikka lenkkipolulla
Juuri tulin lenkiltä eikä siellä ollut yhden ainoaa vapaata miestä! Kaikki yksinkulkevat olivat naisia ja miehet olivat kaikki jonkun (naisen) seurassa. Tai no, yksi miespyöräilijä tuli vastaan mutta eipä sellaista nyt pysäytetä.
Että tosi hyvä neuvo hei!
Kommentit (28)
Olis voinu tehdä vaikka näin,että sanoo: varo! sitten kun pyöräilijä pysähtyy,niin sanoo,että kissa tai joku loikkas tien yli ja voi näin tehdä tikusta asiaa jne.
Olisit hypännyt pyörän eteen ja huutanut "SEIS!" Tuo oli suosittua nuorison keskuudessa kymmenisen vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeps. Vähempi näkee miehiä yksin ulkoilemassakin (siis ihan kävellen ja muuten vaan) ja lenkkipolulla tuntuu, että oikeasti jokaisella miehellä oikein loistaa näin auringonvalossa se sormus jo kaukaa. Tai sitten ne hölkkää naisen tai kaverin kanssa. Naisia sen sijaan on hirvittävän paljon yksin (tai koiran kanssa) kävelemässä ja ulkoilemassa.
Missä ne vapaat miehet oikein on? Sisällä ruutua tuijottamassa? Kännissä?
Itse olen sinkkumiehenä käynyt yksin lenkillä tai pyöräilemässä tai uimassa tai porrastreenaamassa jo vuosikaudet eikä ole koskaan kukaan nainen tullut juttelemaan.
Sama. Miehet sen sijaan sönköttää liikaakin ;(
Minulla on ainakin aina kuulokkeet ja lisäksi tietysti varattu.
Vierailija kirjoitti:
Aloitteen voi tehdä vaikka lenkkipolulla. Älä ole nirso. Naisiahan siellä tuli vastaan.
Tai olisit leikkinyt nilkkasi loukannutta, niin tämä pyöräilijä olisi pysähtynyt ja kantanut ritarin ottein sinut penkille istumaan.
Juu ei. Korkeintaan ajanut yli ja haukkunut vaikka miksi nyrkkiä puiden :D
Vierailija kirjoitti:
Rautakaupassa ja clasohlsonilla voi olla miehiä hyllyillä yksin pyörimässä, mutta veikkaan myös suurta osaa varatuksi.
Jos mies pelkästään pyörii noissa paikoissa, niin sen vaimo on toisessa kaupassa ostelemassa jotain mitä miestä ei kiinnosta. Miehestä näkee onko se ostamassa esim rautakaupasta jotain tai ei ole.
Mietin yhä, teinkö minä aloitteen, vai nainen? Kirjastossa.
Lenkkeilimme sittemmin muutaman kerran, ja yksin lenkkeillessään samoilla poluilla hän olisi luultavasti saanut useita aloitteita, paitsi hän ei olisi käynyt näillä lenkkipoluilla ilman minua.
Emme ole enää tekemisissä keskenämme. Tuomitkaa minut halunne mukaan!