Sanokaa mitä sanotte niin kuitenkin 70-luku oli mukavaa aikaa olla nuori
Tykkäsin niin paljon olla esim. peruskoulussa ja kuljin Hai-saappaissakin. Nythän taas on sekin käsitetty, että haipparit on kova juttu. Koskahan Retut tulee uudelleen muotiin?
Kouluruoka oli hyvää ja musiikki jotain muuta kuin räppiä.
Kommentit (69)
Varmasti oli mukavaa. Nykynuorilla ovat asiat aika huonosti, kiitos muun muassa teidän ikäluokkanne.
Toivottavasti kohtelette nykynuoria hyvin, ettekä vaadi itsellenne liikoja nyt vanhempana nuorien kustannuksella. Sen olette heille velkaa.
Sillon oli kyllä paha kun ei voinu laittaa kuvia pyllystään ja naamastaan mihinkään. Vaikka ois tietty ollu kaupan ilmoitustaulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sinne palvelutaloon kuuluu? Onko ollut ruoka hyvää?
Kiitos, hyvää kuuluu! Olen töissä siellä...
70-luvun nuori ei kyllä ole töissä enää missään :)
Ovat vielä vanhemmatkin... Itse kärsin selkävaivoista, työeläkkeellä. Oli meidän aikana kokeiluperuskoulu. Vm. 58.
Vm 58 on kyllä jo eläkeikäinen ja ollut 70-luvulla ennemminkin lapsi kuin nuori. Peruskoulua ei 58 syntyneet ole käyneet.
Itsekin olen vm58.
1956 syntynytkin on käynyt peruskoulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat vielä vanhemmatkin... Itse kärsin selkävaivoista, työeläkkeellä. Oli meidän aikana kokeiluperuskoulu. Vm. 58.
Vm 58 on kyllä jo eläkeikäinen ja ollut 70-luvulla ennemminkin lapsi kuin nuori. Peruskoulua ei 58 syntyneet ole käyneet.
Itsekin olen vm58.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti oli mukavaa. Nykynuorilla ovat asiat aika huonosti, kiitos muun muassa teidän ikäluokkanne.
Toivottavasti kohtelette nykynuoria hyvin, ettekä vaadi itsellenne liikoja nyt vanhempana nuorien kustannuksella. Sen olette heille velkaa.
Kyllä omat lapseni voivat ihan hyvin ja heidän lapsensa. Mitään asiaa ei voi yleistää.
Tottakai tällä foorumilla on paljon päästään "kipeitä" äitejä ja heidät kyllä tunnistaa. Yleensä siitä, että eivät osaa oikeinkirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen vm58.
Ei ole.
No kyllä oli kokeiluperuskoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen vm58.
No mitähän v*ttua?! Itse ainakin kävin peruskoulun ja opiskelin sitä hiton joukko-oppia.Tähän päivään mennessä en ole sitä tarvinnut.
- n66v -Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen vm58.
No mitähän v*ttua?! Itse ainakin kävin peruskoulun ja opiskelin sitä hiton joukko-oppia.Tähän päivään mennessä en ole sitä tarvinnut.
- n66v -Ei ole.
Anteeksi lainauksen epäonnistuminen. Näin käy, kun ei osaa yhtään mitään peruskoulun käyneenä. 🥴
70-luvulla en ollut syntynyt vielä edes siittiöksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskouluun siirryttiin laajemmin vasta vuonna -72. Et ole siis voinut kovinkaan montaa vuotta sitä kokea 70-luvun nuorena. Vai tarkoitatko, että olet ihan 70-luvun lopun nuori?
-72 syntynyt
Oli kokeiluperuskoulu ja olen syntynyt 1956.
- apEi ollut.
Oli.
https://www.doria.fi/handle/10024/171069
Kyllä minä ainakin kävin kokeiliperuskoulua.
Sama täällä, olen syntynyt 1961 ja kävin kokeiluperuskoulua.
Vierailija kirjoitti:
Palvelutalo ei vielä edes häämötä tulevaisuudessa.
Niinpä. Ahne sukupolvi teki silleen tyhmästi, ettet ikinä pääsekään palvelutaloon.
Vierailija kirjoitti:
Töissä ollaan eikä eläke häämötäkään vielä. VM 59
13 vuotiaasta
yomerkonomina
Vierailija kirjoitti:
Sillon oli kyllä paha kun ei voinu laittaa kuvia pyllystään ja naamastaan mihinkään. Vaikka ois tietty ollu kaupan ilmoitustaulut.
Luojan kiitos, ettei 90-luvulla eikä 2000-luvun alussakaan ollut vielä mitään somea, kun olin nuori. Elämän paras aika olisi mennyt ihan hukkaan jotain kännykän ruutua tuijottaessa.
Kaikkien mielestä nuoruuden ajan maailma oli paras. Todellisuus on sitten että nykyaika on kaiken ikäsille paras aika elää.
Olen syntynyt 13. päivä ja perjantaina Heinäkuussa. Miten saan tuon facen yksityisyydestä pois?
Kaikkeni olen yrittänyt vaan ei poistu.
Mitä meinaat, että sanokaa mitä sanotte..? Tällä hetkellä peruskoulussa olevathan eivät tiedä 70-luvun koulunkäynnistä mitään, eikä 70-luvun peruskoululaiset tän päivän koulunkäynnistä mitään, joten mitä siinä on sanottavaa kellään suuntaan tai toiseen?? En ymmärrä aloitusta.. ei ainakaan kiinnosta tippaakaan minkälaista 70-luvun teineillä oli, kun jokainen joutuu siinä omassa ajassaan elämään, eikä vaihtoehtoja ole, minä kävin peruskoulun 90-luvulla.
Ei ole olemassa Jopo Fleuria. Nopsa Combi Fleur oli kyllä, sellainen minulla oli
Aika kultaa muistot. Et enää muista kunnolla asioita, kun olet niin vanha
Muistatteko V-leikkauksen farkuissa?