Käytän huivia päässä vaikka näytän tyhmältä
Kommentit (10)
Minulla on vaikeuksia löytää päähine.
Minulla on lattea takaraivo.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vanha mummo vai muslimi?
30v nainen
Olen mäkin käyttänyt huivia, ei mene hiukset lyttyyn niin kuin hatun alla. Jos se on jollekulle ongelma niin se on sitten voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lattea takaraivo.
Mulle ei käy mikään hattu kun iso pää , leveus 60 cm mittasin
Vierailija kirjoitti:
Olen mäkin käyttänyt huivia, ei mene hiukset lyttyyn niin kuin hatun alla. Jos se on jollekulle ongelma niin se on sitten voi voi.
Huivi vois olla ihan kiva mutta kun se nykyään saa näyttämään tyhmältä.
minulla on lippahuivi. Se on jotain huivin ja lippalakin väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lattea takaraivo.Mulle ei käy mikään hattu kun iso pää , leveus 60 cm mittasin
Minulla on myös (naiseksi) iso pää. Ratkaisuja hattuostoksiin olen löytänyt viime vuosina monia.
Pipot ja myssyt: ostan vain löysiä malleja naisten puolelta. Jos sellaisia ei satu löytymään, voin ostaa peruspipon miesten puolelta tai urheiluvaateliikkeen unisex-malleista koon L/XL. Hellehatut: esim. malleja, joissa on vain lippa tai lieri ja joiden ympärys on joustava tai säädettävissä. Hiukset peittävät kyllä päälakeni, niin siihen en tarvitse lämpimillä säillä suojausta. Ja ihan peruslippiksiä voi ostaa miestenkin puolelta.
Tai sitten suosin sellaisia hattumalleja, joissa on saatavilla eri kokoja. Hattuihin erikoistuneissa liikkeissä (ainakin netissä varmaan näitä löytyy) tai tavaratalojen hattuosastoilla on usein hattuja eri kokoisina. Jos naistenpuolelta ei löydy tarpeeksi isoa, niin katso löytyisikö miestenosastolta joku sopiva hattu, joka ei eroa naisten perusmalleista juuri muuten kuin kooltaan. Vaikka kesällä joku perusolkihattu. Jos tällaiseen haluaa lisää naisellisuutta vaikka kesäjuhlaan, niin siihen voi laittaa esimerkiksi huivin ympärille tai tekokukan tai muun koristeen.
Mutta huivit sellaisenaankin ovat ainakin arkipäähineinä kivoja, ja niitä on saatavilla erilaisia. Huivin voi asetella kaulaan ja siitä sen saa tarvittaessa päähän. Näin päähine on aina mukana!
Miksi kukaan nauraisi?