Suomalainen seksuaalikasvattaja teki rahasammon verkkovalmennuksista, joiden hinta on alunperin ollut 69 euroa (kolme vuotta sitten), suosion myötä hintaa on nostettu 350 euroon! (hinta nyt)
Tässäpä vasta rahasampo.
"Ensimmäistä verkkovalmennustaan hän myi 69 eurolla kolme vuotta sitten, ja hän on nostanut hintaa vähitellen, kun aika on tuntunut oikealta. Nyt valmennuksen early bird -hinta on 350 euroa. Kolmessa vuodessa Merelän verkkovalmennuksissa on käynyt noin 3000 naista, mikä vastaa noin 460 000 euroa." Lähde:
https://www.eeva.fi/jutut/kaisa-merela-uskoo-etta-feminiinienergia-voi-…
Kommentit (39)
Jos sille riittää asiakkaita tuolla hinnalla niin mikä sinä olet sanomaan että hinta on väärä?
Vierailija kirjoitti:
Jos sille riittää asiakkaita tuolla hinnalla niin mikä sinä olet sanomaan että hinta on väärä?
Onhan se kieltämättä outoa, että hinta nousee noin paljon ja sisältö pysyy melkein samana.
27 maalinaama kasvattamassa muita olemaan nainen, jep jep, on taas järjenkäyttö huipudsaan.
Vai vielä pitäisi beyonceakin aamuisin kuunnella, hyi helvata. 🤮
Kuka noita naistenlehtijuttujaottaa vielä vakavasti, jallutkin oli parempia.
N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika idiootti pitää olla että tuollasesta soopasta maksaa.
Itse en kuuntelisi seksuaalihörhöjen horinoita vaikka minulle päin maksettaisiin siitä.Ilmaisia podcasteja löytyy esim Spotifysta. Himocast on yksi.
Miksi mulle tuputat, danpin rtten kuuntele tuommosta paskaa vaikka saisin maksun siitä.
Podcasteja en kuuntele muutenkaan.
Kuuntele ihan itse vaan, ja muistathan meikata ja kuunnella beyoncea myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kieltämättä outoa, että hinta nousee noin paljon ja sisältö pysyy melkein samana.
Toistan, jos sille riittää asiakkaita tuolla hinnalla niin mikä sinä olet sanomaan että hinta on väärä?
Ei tuo ole mikään hintakontrolloitu tuote tai edes niin tarpeellinen että viranomaisen pitäisi ruveta hintaa valvomaan. En tiedä minkä verran noissa vastaavissa koulutuksissa kilpaillaan hinnalla mutta kaipa se hinta jollain tavalla on arvioitu sopivaksi.
Välillä tuntuu ettei palstamammat ymmärrä ollenkaan miten markkinatalous toimii.
Seksuaalisitä ja seksuaalitätä.
Raharahatahahetimulletännenytseksiseksiseksiseksimeikitjakäsilaukutseksiseksiraharaharahahuomiohuomiihuomioidentiteettisitäjaidentiteettitätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulutus yrittäjällä on? Varmaan paljoa tietoa seksuaalisuudesta ja kehosta, jos tuollaisen kurssin on mennyt tekemään. Ehkä lääkäri, sairaanhoitaja, kätilö?
On käynyt ainakin 30 op:n seksuaalikasvattaja-kurssin.
😂 😂 😂 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rastor instituutti tekee samaa mutta teollisella levelillä. Paskakursseja idiooteille ja raha liikkuu.
Eihän tee?
Tekee. Tuhlasin kaksi tonnia yhteen paskakurssiin aivan itse, tiedän mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
27 maalinaama kasvattamassa muita olemaan nainen, jep jep, on taas järjenkäyttö huipudsaan.
Vai vielä pitäisi beyonceakin aamuisin kuunnella, hyi helvata. 🤮
Kuka noita naistenlehtijuttujaottaa vielä vakavasti, jallutkin oli parempia.
N51
Naisten aivopesua parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rastor instituutti tekee samaa mutta teollisella levelillä. Paskakursseja idiooteille ja raha liikkuu.
Eihän tee?
Tekee. Tuhlasin kaksi tonnia yhteen paskakurssiin aivan itse, tiedän mistä puhun.
Millainen kurssi se oli? Saitko ammatin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulutus yrittäjällä on? Varmaan paljoa tietoa seksuaalisuudesta ja kehosta, jos tuollaisen kurssin on mennyt tekemään. Ehkä lääkäri, sairaanhoitaja, kätilö?
On käynyt ainakin 30 op:n seksuaalikasvattaja-kurssin.
😂 😂 😂 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Mikä naurattaa???
Ihmisillä on liikaa rahaa kun tuollaisesta maksaa.
RIIKKAAAAA töihin siitä. nips nips.
Upppistalallaa!
Oletteko seuranneet viimeisiä vaiheita? Entinen valheellinen identiteetti on hylätty ja huomenna uusi oikea minuus jytkähtää 20 000 seuraajan edessä ilmoille :)
Pian pääsee taas maksamaan, veikkaan!
Vierailija kirjoitti:
Upppistalallaa!
Oletteko seuranneet viimeisiä vaiheita? Entinen valheellinen identiteetti on hylätty ja huomenna uusi oikea minuus jytkähtää 20 000 seuraajan edessä ilmoille :)
Pian pääsee taas maksamaan, veikkaan!
Aikamoinen muutos Kaisalla, ei olisi heti uskonut kun seurasi hänen juttujaan naisten s*ksuaaliseen voimaantumiseen liittyen. Kaisa itse kuulostaa nyt onnelliselta ja tasapainoiselta joten toivottavasti se on totta ja pysyvää. Häntä pitkään seuranneena olen nähnyt monenlaisia vaiheita ja ollut välillä vähän huolestunutkin, joten toivon Kaisalle vilpittömästi pelkkää hyvää jatkoon.
Ilmaisia podcasteja löytyy esim Spotifysta. Himocast on yksi.