Skoda oli aikoinaan maailman paskin auto
Kommentit (72)
Kehitys kehittyy. Skoda Eniaq on paras sähköauto ja paljon komeampi kuin tesla.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin oli? Itäauto mikä itäauto.
Mersun lisäksi ainoa auto joka on kaatunut pujottelutestissä 40kmh vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin oli? Itäauto mikä itäauto.
Kuuluu nykyisin saksalaiseen Wolkswagen konserniin.
Ei ole enää tsekkiläinen. Ollut pitkiin aikoihin.
Skoda on laadukas auto, ei mikään kosla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin oli? Itäauto mikä itäauto.
Kuuluu nykyisin saksalaiseen Wolkswagen konserniin.
Ei ole enää tsekkiläinen. Ollut pitkiin aikoihin.
Skoda on laadukas auto, ei mikään kosla.
Emoyhtiötä harmittaa kun skoda myy paremmin kuin vw.
Onko tosiaan vielä tänä päivänä joku joka luulee että Skoda sama auto kuin ennen? Jos nyt vielä jollekin epäselvää niin Skodan omistaa Volkswagen AG, eli nykyskodat perustuu saksalaiseen laatutekniikkaan toisin kuin Tsekkoslovakian aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin oli? Itäauto mikä itäauto.
Kuuluu nykyisin saksalaiseen Wolkswagen konserniin.
Ei ole enää tsekkiläinen. Ollut pitkiin aikoihin.
Skoda on laadukas auto, ei mikään kosla.
Skoda tehdään Tsekin tasavallassa edelleen.
Paljon samoja osia kuin Volkkarissa ja Audissa, jopa varaosanumerot on samat.
Yllättävän laadukas se kyllä on, peittoaa monet saksalaismerkit mennen tullen.
Ei, kyllä neukkuautot olivat aina huonoimpia, vaikka venäläiset varastikin miehittämiensä maiden tekniikkaa minkä kerkesivät.
Skoda yhtiönä perustettiin 1859. Kommarit kansallistivat firman 1948. Paljon tekivät tuhoa yhtiön maineelle 40 vuoden aikana mutta eivät onnistuneet tuhoamaan (ennen) maailmanlaajuisen firman tuotenimeä.
Monissa kansainvälisissä suuryrityksissä Skoda on keskijohdon työsuhdeauto. Se on edullinen koska sen huolto ja korjauskulut on pienet, käyttövarma
Takamoottori-skodat olikin huonoja autoja. Sitten kun tuli Skoda Felicia, ni sehän oli ihan eri auto, vaikka sama skodan moottori siinäkin oli. Ajaisin sillä vieläkin, jos vaan ei olis ruostunu.
Skodat on yleensä kestäviä autoja. Kokemusta useammasta skodasta, vaihdettu vain välillä uudempaan tai muutoin eri malliin.
1938 Tsekkoslovakia oli maailman vaurain maa,ja Skodan autot ja panssarivaunut olivat maailman parhaita.
Tänä vuonna markkinoille tuleva uusi Volkswagen Passat on muuten sellainen, joka on hyvin pitkälti Skodan suunnittelema ja tullaan myös valmistamaan Skodan tehtaalla tsekissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä neukkuautot olivat aina huonoimpia, vaikka venäläiset varastikin miehittämiensä maiden tekniikkaa minkä kerkesivät.
Ei se noin mennyt. Lada oli itäautojen aatelia, loput olivat sitten rupusarjaa, skodat, warret, trabit ja muut. Näin kertoivat kokemuksen syvällä rintaäänellä myös Itä-Saksalaiset ystäväni.
Kyllä itäsaksalaiset Wartburgit ja Trabantit oli kehnompia. Ja Zaporozhets ZAZ, joka tuli Ukrainasta.
Lumenvalkoinen Skoda herättää kaikissa kateutta, erityisesti RS mallit
Miten niin oli? Itäauto mikä itäauto.