Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mut jätettiin tylysti tekstarilla

Henkisesti rikki
27.05.2023 |

Enkä ole vieläkään toipunut siitä. Jätetyksi tulemisesta jo kuukausia aikaa. Haluaisin vastauksia mutta en tule niitä saamaan. Mut vaan tylysti hylättiin ja vaihdettiin toiseen vaikka kaikkeni annoin ja rakastin häntä valtavasti. Mitään pahaa en ole hänelle tehnyt mutta hänen puoleltaan en rakkautta saanut. Hän esitti alkuun mulle että olen hänelle tärkeä ja rakkauden arvoinen. Ilmeisesti tämä oli pelkkää esitystä. Hänelle ei mikään riittänyt. Kamala olo vieläkin enkä pääse irti tunnemyrskyistä kaipauksesta vihaan. Miten joku voi olla noin tunnekylmä? Aloitin traumaterapian. Kokemuksia?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei sanottu mitään, eikä annettu minkäänlaista selitystä, eikä vastausta, kun mies päätti lopettaa suhteen kaksi kuukautta sitten. Ghostattiin siis. Se on huomattavasti pahempi kokemus, kuin se, että jätetään tekstiviestillä. Toki ymmärrän aloittajaa ja olen pahoillani hänen puolestaan. Aloittajan pitää ajatella niin, että vika ei ole sinussa, ja että sinun on parempi olla ilman häntä. Olet parempi ihminen, kuin hän. Ei ole sen arvoista itkeä, tai romahtaa kenenkään vuoksi.

Vierailija
22/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo jätetty tekstarilla, whatsupilla eikä ketsupilla, mutta ghostaamalla on jätetty kahdesti. Saattaa olla kolmaskin kerta, mutta se on sitten päässyt jo unohtumaan.

Toinen näistä naisista oli sellainen, joka käytti hyväkseen sitä mun heikkoa tilaa, kun olin juuri kokenut elämäni ensimmäisen avioeron. Heikkouttani lisäsi silloinen runsas alkoholin käyttö. Sehän oli ensin niin ystävää ja sai kusetettua multa kolme tonnia. Ensin oli niin mukava, mutta tarpeeksi hyötyä saatuaan kylmeni, alkoi töksäytellä kaikenlaista, puhui tosi väritettyä paskaa minusta selän takana ja lopuksi sitten ghostasi. Ilmeisesti elinkeinona harjoitti heikossa hapessa olevien miesten huijaamista. Tosi härski tapaus ja hirveä filmaamaan. Edessäpäin ihan eri ihminen kuin takanapäin.

Toinen oli sitten muutamaa vuotta myöhemmin. Ensin tuli grillikauden päättäjäisissä niin iloisena juttelemaan. Tuo epävakaa naisihminen harrasti sellaista, että eli sinkkuna ja aina kun alkoi tehdä mieli, niin lähti ulos ja eka mies joka vastaan tuli, niin heti oli sille jalat levällään. Viikon päivät oli kuvioissa ja sitten ghostasi. Sitten oli niin vittumainen, niin vittumainen. Kautta rantain sai kuulla, mitä paskaa se oli keksinyt ja levitellyt ympäri kylää. Kaikki exät se haukkui, niin kuin hän itse olisi ollut joku täydellinen, jolla on varaa puhua. Puhui henkilöistä siten, että puheet antoivat heistä täysin päinvastaisen kuvan kuin mitä todellisuudessa oli.

Tää eka tapaus ghostasi 06 ja jälkimmäinen 08.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut jätettiin kerran whatsupilla

Mikä ihme on whatsup? WhatsAppin kyllä tiedän.

Miten on mahdollista, että maassa, jos englanti on pakollisena aineena kouluissa vuosikausia, porukka on niin ulkona, ettei ymmärrä, mikä on sanan "WhatsApp" idea? Käsittämätöntä! Mutta ei kai sille mitään voi, jos aivosoluja ei ole jaettu tarpeeksi alun alkaenkaan.

Vierailija
24/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ymmärtäjille ja fiksusti vastanneille! Jätän omaan arvoonsa noi vähemmän fiksut kommentit.

"Suhde" oli on offia kokoajan. Ei tavattu Tinderissä vaan ihan livenä yöelämässä muutama vuosi sitten. Mä oon ihan kypsä tähän nykyajan deittailukulttuuriin ja kertakäyttösuhteisiin. Kehenkään ei voi enää luottaa. Kaipaan niin takaisin sinne 80-90-luvun meininkiin jolloin face to face tapaamiset oli sentään jossain arvossa ja nämä Tinder ja FWB ym. muut kertakäyttösuhteet ghoustaamisiin ym. tylyt keinot ei olleet niin näkyviä. Toki aina näitä epäkypsiä ihmisiä on aina ollut jotka hyväksikäyttävät toisia mutta silti. Usko ja luottamus on mennyt parisuhteisiin. En jaksa näitä epämääräisiä juttuja enää. Koen olevani tällaisten epäkypsien ihmisten yläpuolella. En koskaan voisi kohdella ketään tuolla tavoin miten mua kohdeltiin.

ap

Vierailija
25/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samalla tavalla. Aika auttaa.

Vierailija
26/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei sanottu mitään, eikä annettu minkäänlaista selitystä, eikä vastausta, kun mies päätti lopettaa suhteen kaksi kuukautta sitten. Ghostattiin siis. Se on huomattavasti pahempi kokemus, kuin se, että jätetään tekstiviestillä. Toki ymmärrän aloittajaa ja olen pahoillani hänen puolestaan. Aloittajan pitää ajatella niin, että vika ei ole sinussa, ja että sinun on parempi olla ilman häntä. Olet parempi ihminen, kuin hän. Ei ole sen arvoista itkeä, tai romahtaa kenenkään vuoksi.

Kiitos vastauksesta. Tiedän kyllä että vika ei ollut minussa vaan tässä valehtelevassa hyväksikäyttäjässä. Tunneside kun syntyy niin on tosi voimakas ja irtipäästäminen vaikeaa. Tiedän että tällä jättäjällä on persoonallisuushäiriö. Tämä on käynyt ilmi monessa asiyhteydessä. En viitsi tähän siitä mitään mainita mutta siksi juuri olen terapiassa. Tämä "suhde" oli tosi epäterve. Alussa sitä en vaan huomannut. Nyt silmäni ovat avautuneet.

ap

Vierailija
27/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo jätetty tekstarilla, whatsupilla eikä ketsupilla, mutta ghostaamalla on jätetty kahdesti. Saattaa olla kolmaskin kerta, mutta se on sitten päässyt jo unohtumaan.

Toinen näistä naisista oli sellainen, joka käytti hyväkseen sitä mun heikkoa tilaa, kun olin juuri kokenut elämäni ensimmäisen avioeron. Heikkouttani lisäsi silloinen runsas alkoholin käyttö. Sehän oli ensin niin ystävää ja sai kusetettua multa kolme tonnia. Ensin oli niin mukava, mutta tarpeeksi hyötyä saatuaan kylmeni, alkoi töksäytellä kaikenlaista, puhui tosi väritettyä paskaa minusta selän takana ja lopuksi sitten ghostasi. Ilmeisesti elinkeinona harjoitti heikossa hapessa olevien miesten huijaamista. Tosi härski tapaus ja hirveä filmaamaan. Edessäpäin ihan eri ihminen kuin takanapäin.

Toinen oli sitten muutamaa vuotta myöhemmin. Ensin tuli grillikauden päättäjäisissä niin iloisena juttelemaan. Tuo epävakaa naisihminen harrasti sellaista, että eli sinkkuna ja aina kun alkoi tehdä mieli, niin lähti ulos ja eka mies joka vastaan tuli, niin heti oli sille jalat levällään. Viikon päivät oli kuvioissa ja sitten ghostasi. Sitten oli niin vittumainen, niin vittumainen. Kautta rantain sai kuulla, mitä paskaa se oli keksinyt ja levitellyt ympäri kylää. Kaikki exät se haukkui, niin kuin hän itse olisi ollut joku täydellinen, jolla on varaa puhua. Puhui henkilöistä siten, että puheet antoivat heistä täysin päinvastaisen kuvan kuin mitä todellisuudessa oli.

Tää eka tapaus ghostasi 06 ja jälkimmäinen 08.

Voi ei! Kamala kokemus sulla ja toi nainen oli todella epävakaa ja julma sua kohtaa. Ymmärrän mitä koit. Voimia sulle! Ihmisistä ei voi koskaan tietää mitä naamaria kulloinkin naamalla pidetään.

Vierailija
28/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo

ole parempi kuin ghostaus

Ghoustaamisia ja hylkäämisiä oli kokoajan tän suhteen aikana. Valitettavasti otin tän tunteettoman kusipään kuitenkin aina takaisin. Traumaside. Halusin uskoa että hän muuttuisi ajansaatossa mutta näinhän ei käynyt.

Vierailija
29/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, taas porvoolainen tekstiviesti.

Ketkä hölmöläiset noita hatusta tempaistuja sepustuksia oikein uskoo?

99% palstan naisista.

Eikä sen tarvitse olla totta, se riittää että tuo voisi olla totta.

Tästä se viikonlopun kestävä miesten haukkuminen alkaa!

Vierailija
30/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Tutustupa You Tubessa videoihin 'narsisti vs. minä. Sieltä löytyy paljon vastauksia ongelmaasi. Hyviä pohdintoja kenelle tahansa noissa videoissa vaikka ei narsismista kyse olisikaan.

Mua auttoi noi videot eheytymiseen omalla kohdallani ja nyt helpottaa kummasti.

31/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jo bonusta, että vastapuoli edes jaksaa ilmoittaa päätöksestään lopettaa tapailu/seurustelu, kun moni ei koe tarpeelliseksi edes ilmoittaa asiasta.

Vierailija
32/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, taas porvoolainen tekstiviesti.

Ketkä hölmöläiset noita hatusta tempaistuja sepustuksia oikein uskoo?

99% palstan naisista.

Eikä sen tarvitse olla totta, se riittää että tuo voisi olla totta.

Tästä se viikonlopun kestävä miesten haukkuminen alkaa!

En todellakaan hauku miehiä. Älä yleistä. Monia hyviä miehiä on olemassa. Itselläni vaan huono tuuri miesten suhteen kun on taipumista ihastua vääriin tyyppeihin. Joku ongelma mulla itsellänikin tässä on. Siksi menin terapiaan käsittelemään asioitani.

ap

Vierailija
33/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo

Ghoustaamisia ja hylkäämisiä oli kokoajan tän suhteen aikana. Valitettavasti otin tän tunteettoman kusipään kuitenkin aina takaisin. Traumaside. Halusin uskoa että hän muuttuisi ajansaatossa mutta näinhän ei käynyt.

No huhhuh. Ehkä olet vaan tyhmä ja epätoivoinen, jos ja kun annoit kohdella itseäsi noin.

Vierailija
34/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo

No huhhuh. Ehkä olet vaan tyhmä ja epätoivoinen, jos ja kun annoit kohdella itseäsi noin.

Vaikuttaa traumasiteeltätou ap:n keissi. Silloin ei ole kyse mistään normierosta. On paljon vakavampi asia. Voimia sulle! Kyllä sä siitä paskapäästä vielä toivut. Itsellä kesti 2 vuotta toipuminen. Toivoa on👍

Vierailija
35/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle teki aikoinaan eräs ihminen myös noin että kahdesti ghoustasi. Annoin yhden mahdollisuuden suhteelle vielä myöhemmin mut kun huomasin että nainen on vain kanssani hyötyäkseen minusta rahallisesti ja ei osannut olla yksin hetkeäkään niin ghoustasin hänet heti kun tän huomasin. Yritti ruikuttaa takas mut en ottanut enää. Paras päätös ikinä.

Vierailija
36/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on heikko mieli kun jätetyksi tuleminen vaatii trauma terapiaa. Eikös naisten pitänyt olla itsenäisiä ja vahvoja

Sanoikos hän olevansa nainen?

Vierailija
37/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane jotain ätmiä lohdutukseksi.

Vierailija
38/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: lle

Unohda tuollainen ääliö. Kenenkään ei pidä sietää huonoa käytöstä. Tuollainen käytös kertoo paljon jättäjästä itsestään. Ei mitään sinusta. Ole ylpeä itsestäsi ja arvosta itseäsi. Ansaitset parempaa ja tulet sitä vielä saamaan. Usko itseesi.

Vierailija
39/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lähettää tekstiviestejä vielä 2023 😂

Vierailija
40/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ymmärtäjille ja fiksusti vastanneille! Jätän omaan arvoonsa noi vähemmän fiksut kommentit.

"Suhde" oli on offia kokoajan. Ei tavattu Tinderissä vaan ihan livenä yöelämässä muutama vuosi sitten. Mä oon ihan kypsä tähän nykyajan deittailukulttuuriin ja kertakäyttösuhteisiin. Kehenkään ei voi enää luottaa. Kaipaan niin takaisin sinne 80-90-luvun meininkiin jolloin face to face tapaamiset oli sentään jossain arvossa ja nämä Tinder ja FWB ym. muut kertakäyttösuhteet ghoustaamisiin ym. tylyt keinot ei olleet niin näkyviä. Toki aina näitä epäkypsiä ihmisiä on aina ollut jotka hyväksikäyttävät toisia mutta silti. Usko ja luottamus on mennyt parisuhteisiin. En jaksa näitä epämääräisiä juttuja enää. Koen olevani tällaisten epäkypsien ihmisten yläpuolella. En koskaan voisi kohdella ketään tuolla tavoin miten mua kohdeltiin.

ap

Hyväksikäyttäjät eivät välitä tai eivät tajua sitä, että he menettävät touhuillaan omaa mainettaan. Kun ensin tarpeeksi montaa huijaavat, niin maine alkaa olla sen verran laajalle levinnyt, että ihmiset osaavat jo varoa kyseistä tyyppiä. Paha kello kauas kuuluu. On ihan oikein, jos hyväksikäytetyt kertovat ja levittävät tietoa, että mikä huijari tämä tämmöinen on. Hyväksikäyttävä kusettaja huijari ei ansaitse kenenkään luottamusta. Kukaan päästään terve, vähänkin fiksu ei halua olla sellaisten kanssa missään tekemisissä.

Mä olen elämäni aikana törmännyt kaiken näköisiin ja heitä kaikkia yhdistää se, etten ole enää aikoihin nähnyt enkä kuullut heistä mitään. Ja hyvä niin. Sillä, etteivät he ole olleet kuvioissa ja asiani ovat alkaneet mennä paremmin, on selvä syy-yhteys. Jos he olisivat yhä kuvioissa, olisi elämäni paskaa, joka ei ikinä muutu. Ennen oli kaikki paskaa ja mikään ei muuttunut niin pitkään kuin yksikin heistä vaikutti elämääni. Oli Eurojackpot voitto päästä toiselle paikkakunnalle.

Sääliksi käy uusia uhreja. Kaikki heidän elämässä munataan, pilataan ja torperoidaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi