Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mut jätettiin tylysti tekstarilla

Henkisesti rikki
27.05.2023 |

Enkä ole vieläkään toipunut siitä. Jätetyksi tulemisesta jo kuukausia aikaa. Haluaisin vastauksia mutta en tule niitä saamaan. Mut vaan tylysti hylättiin ja vaihdettiin toiseen vaikka kaikkeni annoin ja rakastin häntä valtavasti. Mitään pahaa en ole hänelle tehnyt mutta hänen puoleltaan en rakkautta saanut. Hän esitti alkuun mulle että olen hänelle tärkeä ja rakkauden arvoinen. Ilmeisesti tämä oli pelkkää esitystä. Hänelle ei mikään riittänyt. Kamala olo vieläkin enkä pääse irti tunnemyrskyistä kaipauksesta vihaan. Miten joku voi olla noin tunnekylmä? Aloitin traumaterapian. Kokemuksia?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että! 🥱🤣

Vierailija
42/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten pitäisi jättää? Tyly ei tarvi tietty viestissäkään olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen hylkääminen ilman keskustelua oli se sitten tekstarilla jättämistä tai ghoustaamisia on todella raukkamaista käytöstä. Varsinkin kun se hylkääminen tulee ihan puskista niin kuin narsistien kanssa yleensä käy. Tällaiset keskustelu kyvyttömät ja tunnekylmät, toksiset ihmiset ovat vain alussa vaikea tunnistaa koska ovat taitavia manipuloimaan ja rakkaus pommittamaan. Kyllähän sitä ihminen toisen tavatessaan ja ihastuessaan lähtökohtaisesti haluaa uskoa hyvään siitä toisesta. Jos epäillen aikoo lähteä suhteeseen niin kukaan ei halua sellaista ihmistä elämäänsä. Ihmissuhteet ovat aina riski. Siksi kannattaa panostaa siihen että käyttää runsaasti aikaa tutustumiseen ennenkuin avaa sydämensä toiselle.

Hälytysmerkkejä ovat mm. nopeus uuteen suhteeseen, rikkinäinen parisuhdehistoria jossa paljon hylättyjä kumppaneita. Ja ylipäätään se että jos jokin ei täsmää ja tulee olo että toinen on liian hyvää ollakseen totta niin silloin se ei ole totta.

Vierailija
44/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten pitäisi jättää? Tyly ei tarvi tietty viestissäkään olla.

No ensinnäkin pitää olla rehellinen ja varma kun suhteeseen lähtee heti alussa. Ja jos ei natsaa niin pitää laittaa heti poikki eikä vedättää mistään syystä sitä toista siinä. Silloin ei tunneyhteyttä ole vielä syntynyt ja eroaminen on helpompaa. Rehellisyys tässäkin.

Jos siinä on yhdessä jo oltu pitemmän aikaa on tärkeää olla rehellinen toiselle ja ilmaista se selkeästi mitä suhteelta haluaa. Tunteistaan ei pidä valehdella. Rakentava keskustelu kasvotusten on tärkeää aina. Sitten se surutyö on helpompi käydä.

Vierailija
45/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se keskustelu siinä enää auttaa kun toinen on päätöksensä tehnyt? Eikä se mitään auta että sun vikoja luetellaan, tai vaihtoehtoisesti valehdellaan jotain ei vika oo sussa vaan mussa ja ollaan ystäviä ja blaa blaa blaa.

Enkä ainakaan minä haluaisi odottaa toista innokkaana kylään ja tämä sitten tulisikin vain sanomaan päin naamaa että se on muuten loppu ny. Parempi olla yksin kun se järkytys tulee, jos se yllätyksenä tulee.

Minä ainakin olen yrittänyt jo suhteen aikana keskustella niistä asioista jotka koituvat suhteen tuhoksi, ja kun ei kerran ole kuunneltu niin mitäpä noista enää tappelemaan.

Vierailija
46/46 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuokin mitä yllä kirjoitat. Olisi pitänyt ajoissa tajuta olla ottamatta valehtelevaa ihmistä takas. Ei olisi pitänyt uskoa kun tällä kertaa vakuutti olevan tosissaan kanssani. Olishan mun pitänyt tietää että ei ole mies ole muuttunut. No nyt kaikki ohi. Toivottavasti jatkossa olen viisaampi jos tässä edes koskaan mihinkään suhteeseen tulen enää oleva kykenevä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän