" Kiva" katsella, kun työpaikalla on työkavereilla romanssi
Eipä siinä sinänsä mitään, mutta tämä nainen on naimisissa oleva kahden lapsen äiti. Tämä suhteen toinen osapuoli on naista hieman nuorempi mies, joka rakentaa itselleen ja kumppanilleen omakotitaloa.
En ymmärrä tällaista moraalittomuutta ja on todella inhottavaa katsella vierestä sellaista touhua. Yleensä siis " hoitavat" suhdettaan työajalla.
Tunnen tämän miehen avopuolison ja välillä tekisi mieli sanoa, mitä hänen miehensä puuhailee.
Kommentit (38)
Vierailija:
joka katsoo olevansa muita niin ylempänä että on oikeutettu sotkeutumaan toisten asioihin! Pitäkää nokkanne erossa muiden asioista ja keskittykää omiinne. Ette te mitään poliiseja ole!
toisten " suhteita" ja touhuja.
Ei kuulu mulle. Ja ei, en haluaisi edes tietää jos oma mieheni vehtaisi selkäni takana.
Jos joku kertoisi minulle mieheni olevan uskoton, pohtisin kyllä melko tarkkaan, miksi ihmeessä hän kertoi?
Uskottomuus on kahden ihmisen välinen asia. Jos puolisoni on uskoton eikä kerro minulle, niin minä EN halua tietää. Jos hän haluaa jatkaa suhdettamme, niin kantakoon itse huonon omatuntonsa ja huonon olonsa jne.
Ja tosiaan jos joku suhteemme ulkopuolinen kertoisi minulle, olisin melko varma, että yhtenä motiivina olisi " näpäyttää" minua. Harva ihan pyytettömästi tulee kertomaan miehen/vaimon pettävän.
Ei se mulla kuulu raportoida moisia juttuja. Jos omalla miehelläni olisi joku työpaikkaromanssi, niin sitten on. Jos rakastuu niin, että päättää jättää minut, niin sitten jättää. En tarvitse siihen mitään " hyvä tarkoittavia" juorutätejä väliin säätämään.
jos tämä puoliso joka saa kuulla " totuuden" romahtaa henkisesti eikä kestä kohdata tilannetta?
Me emme voi tietää parisuhteiden todellista tilaa ja mihin kaikkeen sekaantumisemme voi johtaa. Siksi on parempi antaa ihmisten elää omaa elämää vaikkei se aina niin kivalta vaikuttaisikaan. Kenenkään elämä ei ole täydellistä.
Voihan olla että tämä pariskunta työpaikalla ihan teidän kyttäävien kateellisten kiusaksi esittä että on menossa enemmän kuin onkaan. Ja ehkä molemmat ovat tosissaan kotona odottavien rakkaidensa kanssa ja tämä työssä viihtymisen lisääminen vain on mukavaa ajanvietettä töissä.
Itselläni on ollut pientä peliä työhistoriani aikana kahdenkin miehen kanssa ja ei tosiaan muuta kuin flirttiä ja siitä saatavaa hyvänmielen tunnetta, työtehot triplaantuivat molemmilla!!!!
Lopettakaa jo kyttäily ja tehkää oma osanne duuneista.
Nämä moraalin puolesta puhujat...Hih! Minulla on oma moraalini enkä pettäisi miestäni. En kuitenkaan kuvittele, että minun moraalikäsitykseni olisi joku universaali käsite, jonka mukaan kaikkien tulisi elää. Ja mikäli ei eläisi, jakelisin sanktioita vaikkapa käräyttelemällä ihmisiä. Jokainen puntaroi nämä asiat omassa päässään ja arvioi itse mitä itselleen sallii. Eli en TODELLAKAAN puuttuisi asiaan.
Jokaisen käräyttäjän kannattaisi perusteellisesti miettiä omia motiivejaan. Epäilen suuresti, ettei kyseessä ole aina vilpitön " auttamisenhalu" ...
Ja niin vaan meitä vietiin, nyt yhdessä 10 v onnellisesti kahden yhteisen lapsen vanhemmat. Löysin omani! Kyllä niitä ihmettelijöitä riitti, mutta kukaan ei mitään käräytyslinjaa aloittanut. Turhaa se olis ollutkin kyllä, koska silloinen avomieheni tiesi missä mennään koko ajan. Tulin juuri muuten exän kahvipöydästä, joten väleissäkin vielä ollaan!
ja ap ei edes ole kertonut, mitä tämä " suhde" käytännössä tarkoittaa. Jos se tarkoittaakin jotain pientä silmäpeliä ja yhdessä viihtymistä, niin siinäpä onkin paljon kertomista puolisoille.
Ennen kuin menee kenellekään " kantelemaan" asiasta.
Siitähän voi seurata petetylle vuosikausien piina ja katkeruus, terapiat ja masennuslääkitykset. Kertakaikkisen ikävää. Se voi oikeasti tuhota jonkun itsetunnon ja uskon rakkauteen ihan lopullisesti.
Vierailija:
Siitähän voi seurata petetylle vuosikausien piina ja katkeruus, terapiat ja masennuslääkitykset. Kertakaikkisen ikävää. Se voi oikeasti tuhota jonkun itsetunnon ja uskon rakkauteen ihan lopullisesti.
Minä olen sitä mieltä, että alunperin jo on itsetunnossa jotain häikkää, jos luhistuu totaalisesti pettämisestä.
En tosin pettämistä hyväksi, mutten nyt jaksa uskoa, että normaalissa psyykkisessä tilassa oleva aikuinen ihminen luhistuu täysin puolison pettämisestä.
terv
itsekin aikoinaan petetty
P.S. Rakastetaan lapsiamme varauksetta -- jos heillä on terve itsetunto ja tieto siitä, että ovat rakkauden arvoisia, kestävät he maailman tuulia huomattavasti paremmin!
On eri asia käräyttää ystävän pettävä puoliso tälle ystävälle kuin sekaantua työkavereiden asioihin ja alkaa käräytellä näitä heidän puolisoilleen, joita ette edes tunne kunnolla. Varsinkin kun tuskin on edes selvää tietoa, mitä on, mitä ei ole tapahtunut.
Just tollaset fanaatikot pilaa hyviäkin suhteita ihan turhaan. Mennään oitis kertomaan jollekulle, et näin hei sun miehen kaupungilla toisen naisen kanssa. Ainakin se oli hyvin samannäkönen kun sun mies. Jos ei muuta, niin ainakin riitoja ja epäilystä saatte aikaan näillä " erittäin tärkeillä" tiedonannoilla.
Tuhoat mahdollisesti suhteen etkä edes voi olla varma onko työpaikallasi oikea suhde pettämisineen.
Jos ovat ihastuneita, mitä sitten? Niinkauan kun eivät avomesti paneskele sun työpöydälläsi, niin ei kuulu sulle tuntevatko vetoa toisiinsa.
Kyllä normaalisti siinä vaiheessa avo/avioliiton osapuolet itsekin tietävät että ihastuminen jomminkummin puolin on mahdollista, kun huomaavat että oma suhde on sellaisessa jamassa että toinen vaan ärsyttää. Silti se on näiden oma asia pystyvätkö parantamaan suhdettaan.
Sekaantumisen halussasi ja vahingoniloissasi tekemäsi " ilmianto" voi siis aiheuttaa huomattavasti enemmän vahinkoa ja vieläpä ihan turhaan.
Avioerosta johtuvaa masennustilaa voi verrata läheisen ihmisen kuolemaan. Kaikki ihmiset eivät pysty löytämään uutta rakkautta, menetettyään sen yhden ainoan oikean.
Tottakai pettämisestä suurin osa selviää, mutta katkeruus voi myös jäytää vuosikymmeniä.
Kyllä siinä terveenkin ihmisen itsetunto voi pahasti horjua, jos kaikki se mihin on uskonut ja elämänsä rakentanut, onkin tuosta noin vaan vaihdettavissa toiseen.
Ihanko tosissasi kuvittelet, että jos sinua ei pettäminen heilauta, niin ei ketään muutakaan? Se voi todella vammauttaa ihmistä lopun iäksi, se on yksi pahimmista rikoksista toista kohtaan.
Ja 29, vai kuka se nyt oli kun sanoi, ettei halua tietää, että mies pettää. Kyllä on tunteissa ja suhteissa häikkää, jos se on ihan sama.
Tähän ketjuun on nyt rynnännyt vastaamaan varmaan jokainen löyhämoraalinen, joka täällä pyörii.
Sinä, joka sanoit, ettei omia totuuksia voi pitää universaalisina, olet osin väärässä. Yhteiskunnassamme pätevät tietyt normit ja ne perustuvat TOISTEN HUOMIOONOTTAMISEEN. Jos me kaikki tekisimme toisillemme ihan mitä sattuu, niin ei hyvin menisi kellään. Siksi on hyvä, että moraaliarvoista pidetään kiinni, eikä hyväksytä ihan tuosta vain niiden rikkomista.
sinun normisi eivät kyllä ole kaikkien normit...
tietysti kiva kun luulet olevasi muita parempi
pikku flirtistä. Siinä vaiheessa kun homma alkaa olla totista totta eli kuljetaan yleiseti yhdessä kaupungilla yms. niin siin vaiheessa kannattaa tulla kertomaan jos miehellä ei ole itsellä kanttia. Mutta niin kauan kuin homma pyörisi työpaikan sisällä niin se ei ole vakavaa, vaan pikemminkin päivää piristävää flirttiä.
Suotakoon se kaikille niin työtkin sujuu mukavammin!!! Taitaa Ap olla vain kateellinen!!!