Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka saa "nakuilla" sukumökillä?

Vierailija
26.05.2023 |

Mökkeilemme usein kutsuttuina miehen vanhempien luona. Siellä käyvät myös miehen useat siskot lapsineen ja muita sukulaisia. Ongelma on, että minä en jostain syystä saisi olla bikineissä, hyvä jos uikkarissa. Appiukko muuttuu ihan oudoksi ja anoppi mulkoilee jos otan aurinkoa pihamaalla bikineissä, vaikka miehen siskot makaavat vieressäni.

Pahin oli kun raskausaikoina anoppi toi kaksi pyyhettä ja kietoi niitä ympärilleni, "koska ulkona on miehiä". Nyt appiukko on mennyt sellaiseksi, ettei katso enää silmiinkään, jos olen uikkarissa ja lähtee vaivaantuneena pois. Apen veli näytti silmiinnähden ahdistuneelta kun ohitimme toisemme polulla, kun olin tulossa uimassa. Oli selvästi vahinko, että joutui kohtaamaan minut ja pötki pakoon.

Minä olen ainoa, jota tämä silmienpyörittely ja mulkoilu koskee. Muut suvun naiset ovat ties miten pienissä siimabikineissä kankut loistaen, ja minulle ähistään, tuhistaan ja juostaan pakoon jos on edes uikkari. Mikä juttu tämä nyt on? :D

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:llä paljon tatuointeja? Kaikkien mielestä ne eivät näytä naisella kauniilta.

Onko uima-asun käyttö liittynyt pelkästään uintiin tai auringonottoon, vai oletko mennyt esim. kahvipöytään bikineissä?

Umpijunttia porukkaa täytyy olla jos vaaditaan tatuointien takia burkhaan pukeutmista. Et taida edes tajuta kuinka tyhmältä tuon kommenttisi jälkeen vaikutat?

Löytyykö sulta vaatekaapista niiden bikinien lisäksi ainoastaan burkha?

Vähän menee taas vähälahjaiselta pointti ohi, mutta leikitään että on tatskaa vaikka pitkin kroppaa ja joku nolo naamassakin - sinun mielestäsi siis pitäisi mökillä tosiaan vetää se burkha päälle, tai vaikka pilkkihaalari vappunaamarilla terästettynä, ettei vain tatskat aiheuta kenellekään ahdistusta? :-)

Kuka tässä on vähälahjainen? Et osannut edes vastat kysymykseeni vaan toistat vain tuota burkhaa kun et ilmeisesti muuta vaatekappaletta tunne. Paitsi pilkkihaalarin toki.

"Et taida edes tajuta kuinka tyhmältä tuon kommenttisi jälkeen vaikutat?" oli kysymys johon et osannut vastata muuten kuin kysymyksellä joka oikeastaan kyllä vahvisti asian. Tsemppiä :-)

Olen eri, en se, jolle kysymyksen esitit. Tsempit vaan sullekin.

"Et osannut edes vastat kysymykseeni"

Hyvin  menee, mutta menkööt, niinhän :-) 

Vierailija
102/103 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa jos teinitytöt vähän nakuilee tuossa naapurin pihassa.

t.setämies naapurissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan