Kuka saa "nakuilla" sukumökillä?
Mökkeilemme usein kutsuttuina miehen vanhempien luona. Siellä käyvät myös miehen useat siskot lapsineen ja muita sukulaisia. Ongelma on, että minä en jostain syystä saisi olla bikineissä, hyvä jos uikkarissa. Appiukko muuttuu ihan oudoksi ja anoppi mulkoilee jos otan aurinkoa pihamaalla bikineissä, vaikka miehen siskot makaavat vieressäni.
Pahin oli kun raskausaikoina anoppi toi kaksi pyyhettä ja kietoi niitä ympärilleni, "koska ulkona on miehiä". Nyt appiukko on mennyt sellaiseksi, ettei katso enää silmiinkään, jos olen uikkarissa ja lähtee vaivaantuneena pois. Apen veli näytti silmiinnähden ahdistuneelta kun ohitimme toisemme polulla, kun olin tulossa uimassa. Oli selvästi vahinko, että joutui kohtaamaan minut ja pötki pakoon.
Minä olen ainoa, jota tämä silmienpyörittely ja mulkoilu koskee. Muut suvun naiset ovat ties miten pienissä siimabikineissä kankut loistaen, ja minulle ähistään, tuhistaan ja juostaan pakoon jos on edes uikkari. Mikä juttu tämä nyt on? :D
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mökillä pitää nakuilla? Te mökkinakuilijat nakuiletteko muuallakin mökillä?
Minun mielestä hyviin tapoihin kuuluu se että vaatteet pidetään päällä jos paikalla on muita ihmisiä tai jos joku voi nähdä nakuilun.
No sehän nyt riippuu ihan siitä mikä nyt kyseisen mökin/perheen/suvun/seurueen "etiketti" on. Sinun mielipiteesi hyvistä tavoista on tosiaankin vain mielipiteesi. Meillä hyviin tapoihin kuuluu että riippumatta siitä haluaako joku hypätä järveen nakuna tai vaikka pilkkihaalarissa, niin asiaa ei sen kummemmin ihmetellä tai ketään tuijotella. Saunaan saa myös tulla ihan juuri niin alasti tai vaatetettuna kuin haluaa ja saunaseuransakin saa valita, ilman että siitä kukaan tekee numeroa. Toimii ihan hyvin.
En tiedä tuleeko nyt aivan sitten super-yllätyksenä, mutta käytännön peritaate on se, että kenen maat - sen säännöt. Jos appari ei pidä sun biksuilusta, niin on varmaan vaan väärä paikka biksuilla. Teet sen jossain muualla. So simple.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa järkyttävältä menolta. Vaimot kekkuloi joukolla mitä pienemmissä naruissa suvun yhteisellä mökillä missä on anopit, appiukot ja lapset.
Minulta lähtisi ruokahalu.
Tekisi sinulle armaan hyvää, se ruokahalun lähteminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle täysi alastomuus on sen verran intiimiä ja seksuaalista etten halua nähdä isääni,veljeäni tai siskoni miestä munasillaan. Varsinkaan itse pillu paljaana.
Eihän tässä kukaan alastomuudesta edes puhunut, nyt enemmän skarppia hyvät ihmiset! Onko mummoilla ikänäkö vaivaa kun ei osata lukea?
Mitä nakuilu sinulle sitten tarkoittaa? Nakkien grillaamista ketakäyttö grillissä?
Ap kertoi ihan selvästi että käytti bikineitä tai uimapukua, nakuilu on otsikossa heittomerkeissä, etkö näe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukumökillä ei saa nakuilla ilman toisten hyväksyntää. Jos muu porukka vaivaantuu toisen melkein nakuilusta, menköön nakuilija omaan rauhaansa syrjemmälle nakuilemaan ilman yleisöä.
Vanhat ihmiset ovat usein aika tiukkapipoisia ihan jo kasvatuksen vuoksi, ennenvanhaan olitiin niin säädyllisiä. Appi ja anoppi saattavat kokea ap:n pikkubikinit liian paljastaviksi ja säädyttömiksi.
Mökillä noudatetaan isäntäväen sääntöjä. Omalla mökillä saa keikutella ihan kuin itse haluaa, mutta ei sielläkään sovi alasti keikistellä ihan mökkinaapurin nenän alla.
Minusta kyllä se on hyväksynnän antaminen bikineissä oleskelulle jos kaikki muutkin suvun naiset niin tekee. Ei se nyt jumankekka voi niin olla, että kaikki muut saa vaikka tankotanssia alasti mutta miniällä on oltava burkha päällä.
Mikä hemmetin hinku siihen paljasteluun oikein on? Kekkuloikoot muut vaikka millaisissa naruissa, mutta itse pidän uidessa kokouimapukua ja sitäkin vain uidessa. Muulloin minulla on säädylliset vaatteet päälläni. Ja se ei ole burkha, kun joku sitä tietenkin ehdotteli. Ja ihan hoikka olen itse, eli siitäkään ei ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä yksi tapa esittää humble braggingiä? Esittää asian tarinana niin, että hän on niin ihana, että miehet menee vaikeiksi?
Vaikka todennäköisesti kaikki suonikohjut ja raskausarvet on vain liikaa.
Kerro lisää kotioloistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa järkyttävältä menolta. Vaimot kekkuloi joukolla mitä pienemmissä naruissa suvun yhteisellä mökillä missä on anopit, appiukot ja lapset.
Mistä niin päättelet? Kaikki säädyllisesti pukeutuvat eivät ole ylipainoisia.
T. BMI 21
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tuleeko nyt aivan sitten super-yllätyksenä, mutta käytännön peritaate on se, että kenen maat - sen säännöt. Jos appari ei pidä sun biksuilusta, niin on varmaan vaan väärä paikka biksuilla. Teet sen jossain muualla. So simple.
Onpas tiukkapipoista appariporukkaa täällä.
Ilmeisesti jotkut naiset kuvittelevat, että kaikki haluavat nähdä heidän sulonsa. Taitavat olla itse kovin ihastuneita kroppaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätät kertomatta jotain olennaista aiemmista tapahtumista.
Mitä vihjaat? En mielestäni jätä, koko historiaa en voi kirjoittaa, mutta olen yrittänyt olla koko suvulle ystävällinen, kiltti ja avulias. Koen siitä huolimatta olevani edelleen ulkopuolinen ja torjuttu vaikkei sitä kukaan suoraan sanokaan.
Juuri tässä on virhe. Tuppaat mukaan kaikkeen, sinulla ei ole tilannetajua tippaakaan. Jos miehen veli lähtee tyttöystävänsä kanssa soutelemaan, kannattaisi hoksata, että kyse ei oikeastaan ole katiskan kokemisesta.
No ei soutuveneessä naidakaan voi. Mökillä pannaan puuta tai kiveä vasten.
Onko ap:llä paljon tatuointeja? Kaikkien mielestä ne eivät näytä naisella kauniilta.
Onko uima-asun käyttö liittynyt pelkästään uintiin tai auringonottoon, vai oletko mennyt esim. kahvipöytään bikineissä?
Miksi kukaan edes haluaa nakuilla oman tai puolison suvun kanssa? Ällöttävä ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niin päättelet? Kaikki säädyllisesti pukeutuvat eivät ole ylipainoisia.
T. BMI 21
Kukaanhan ei luurankoa halua nähdäkään. Muistutat kuolemasta.
Kuka kumma enää tänä päivänä ottaa aurinkoa? Meidän ikivanhalla sukuhuvilalla ei kukaan kuljeskele vähissä vaatteissa, vaikka saunasta mennäänkin uimaan omissa porukoissa alasti. Eikä kukaan makoile pihalla uima-asuissa - koominen ajatuskin. Yhdessä ollaan kevyesti kesävaatteissa. Istuskellaan tai puuhaillaan.
Kuulostaa joltain Summerhill-leiriltä, jossa nakuillaan ja naidaan estottomasti koko suvun kesken kukkaseppeleet päässä.
Ap:n, tylsistyneen kotirouvan, roisi fantasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä yksi tapa esittää humble braggingiä? Esittää asian tarinana niin, että hän on niin ihana, että miehet menee vaikeiksi?
Vaikka todennäköisesti kaikki suonikohjut ja raskausarvet on vain liikaa.
Kerro lisää kotioloistasi.
Onko sulla sohva millä saa lötköttää, ja 10 tuntia aikaa? Ilmainen psykoanalyysi, täältä tullaan!!! 🥳
Itse samassa tilanteessa en juoksentele bikineissä kuin uimassa. Ei ole kyllä miehellä siskoja mutta jos appivanhempani ovat läsnä niin pidän vaatteet (vähintään mekon) päällä. Harvoin kyllä ovat yhtä aikaa mökillä mutta joskus ovat. Tulisi vaivaantunut olo itselle olla bikineissä.
Vierailija kirjoitti:
Pallogrilli kuumaksi kun ruvetaan puolialasti porukalla paistamaan illalliseksi makkaraa. Perunasalaatin seassa saattaa olla häpykarvoja mutta yritetään kaikki muistaa mökkiloman lopuksi pestä hampaat ettei jää sukulaisten haivenia hampaankoloon.
Vierailija kirjoitti:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSadKWdDiKcT_jtGcF…
Sun biksut on jotain tän tyyppistä?
Selvästi appiukko on runkannut sulle ja jäänyt kiinni akalleen.
Ai kamala. Otitko jostain riemurasiasta tuon kuvan?