Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka saa "nakuilla" sukumökillä?

Vierailija
26.05.2023 |

Mökkeilemme usein kutsuttuina miehen vanhempien luona. Siellä käyvät myös miehen useat siskot lapsineen ja muita sukulaisia. Ongelma on, että minä en jostain syystä saisi olla bikineissä, hyvä jos uikkarissa. Appiukko muuttuu ihan oudoksi ja anoppi mulkoilee jos otan aurinkoa pihamaalla bikineissä, vaikka miehen siskot makaavat vieressäni.

Pahin oli kun raskausaikoina anoppi toi kaksi pyyhettä ja kietoi niitä ympärilleni, "koska ulkona on miehiä". Nyt appiukko on mennyt sellaiseksi, ettei katso enää silmiinkään, jos olen uikkarissa ja lähtee vaivaantuneena pois. Apen veli näytti silmiinnähden ahdistuneelta kun ohitimme toisemme polulla, kun olin tulossa uimassa. Oli selvästi vahinko, että joutui kohtaamaan minut ja pötki pakoon.

Minä olen ainoa, jota tämä silmienpyörittely ja mulkoilu koskee. Muut suvun naiset ovat ties miten pienissä siimabikineissä kankut loistaen, ja minulle ähistään, tuhistaan ja juostaan pakoon jos on edes uikkari. Mikä juttu tämä nyt on? :D

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisväki.

T.mies

Vierailija
2/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole sukua ja olet ilmeisesti pantavan näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki paitsi ei Donald Trump 

Donald Trump ja pylly vasten hyllyvää pyllyä pump pump.

Vierailija
4/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä oletkin sukua, mutta et ollenkaan pantavan näköinen.

Vierailija
5/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot lollot bikineihin?

Vierailija
6/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vain olet niin läski että tekee pahaa katsoa?

Vierailija
7/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paitsi ei Tiina joka raijjaa vanhan äitinsä kesäkeitaalle kuolemaan auringonpistokseen ja väittää syyksi anopin tupakointia. 

Vierailija
8/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kuitenkin johtua jostain muusta kuin uikkareista?

Vierailija
9/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä oletkin sukua, mutta et ollenkaan pantavan näköinen.

Mistä sinä näin päättelet? Taidat puhua itsestäsi. En ainakaan ole sukua moiselle moukalle.

Vierailija
10/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa vain olet niin läski että tekee pahaa katsoa?

Tämä!

Vierailija
11/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuuko he muuten sinuun ihan normaalisti?

Vierailija
12/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko kuitenkin johtua jostain muusta kuin uikkareista?

Mahdollisesti, en ole koskaan tuntenut olevani tervetullut miehen sukuun. Hymistellään kyllä ja ollaan kohteliaita, mutta pitävät selvästi minuun välimatkaa vaikka olen yrittänyt olla ystävällinen. Auttanut keittiössä, siivonnut, muistanut merkkipäivät jne. Tämä uikkarisotku saattaa olla liitännäinen asia, mutta en suostu olemaan uimatta tai pitämään vain peittäviä vaatteita, jos kaikki muut paikalla olevat naiset kekkuloivat pikkubikineissään. Ja osan bikinit on tyyliin pelkkä naru, minulla on peittävämmät.

En käsittääkseni ole mikään suohirviö, vaan normaalipainon sisällä ja käytän oikeankokoisia vaatteita. Panettavuudesta tiedän vain, että kelpaan hyvin omalle miehelleni.

Vierailija
13/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mökillä pitää nakuilla? Te mökkinakuilijat nakuiletteko muuallakin mökillä? 

Minun mielestä hyviin tapoihin kuuluu se että vaatteet pidetään päällä jos paikalla on muita ihmisiä tai jos joku voi nähdä nakuilun.

Vierailija
14/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette noin järkyttävän isolla joukolla mökillä ja kauan? Eikö jokainen halua olla miehensä kanssa mökillä rauhassa tai joku kaveri korkeintaan mukana. Sukuloinnit erikseen. Jos eroaisitte joskus (toivottavasti ei), olisit kuluttanut miehen sukuun runsaasti aikaa. Heidän käytös on loukkaavaa tavallaan ja samalla ovat itse ilmeisesti kauhistuneet uimapukuasuista ja mielikuvistaan. En itse katsoisi paheksuvia ihmisiä hetkeäkään, olisin jollain toisella mökillä tai sitten siinä kokopuvussa +satiinikylpytakki. En haluaisi kokovartalopyyhettä anopin tuomana. Hullua menoa?

Vierailija
15/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mökillä pitää nakuilla? Te mökkinakuilijat nakuiletteko muuallakin mökillä? 

Minun mielestä hyviin tapoihin kuuluu se että vaatteet pidetään päällä jos paikalla on muita ihmisiä tai jos joku voi nähdä nakuilun.

Siksi nakuilu olikin heittomerkeissä, kukaan ei ole alasti vaan uikkareissa, toki hyvin vähissä vaatteissa. Jos kukaan muukaan nainen tai mies ei kietoudu pyyhkeisiin helteellä uidessaan tai pihalla makoillessaan, en minäkään. Vaikka olisi miehen suvun mökki ja minä ainoa miniä.

Vierailija
16/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette noin järkyttävän isolla joukolla mökillä ja kauan? Eikö jokainen halua olla miehensä kanssa mökillä rauhassa tai joku kaveri korkeintaan mukana. Sukuloinnit erikseen. Jos eroaisitte joskus (toivottavasti ei), olisit kuluttanut miehen sukuun runsaasti aikaa. Heidän käytös on loukkaavaa tavallaan ja samalla ovat itse ilmeisesti kauhistuneet uimapukuasuista ja mielikuvistaan. En itse katsoisi paheksuvia ihmisiä hetkeäkään, olisin jollain toisella mökillä tai sitten siinä kokopuvussa +satiinikylpytakki. En haluaisi kokovartalopyyhettä anopin tuomana. Hullua menoa?

Järjen ääneltä kuulostat. Mieheni repesi nauramaan silloin kun näki sen anopin pyyheviritelmän. Anoppi vyötti mulle yhden pyyhkeen raskausvatsalle ja toisen olkapäille, jottei näkynyt mitään niiden "miesten takia". Olin kovin nuori, enkä osannut vastustella.

Vierailija
17/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralph Fiennes saa tulla nakuilemaan mökillemme milloin tahansa. Puolentunnin varoitus ajalla tosin että kerkeän häätämään muun suvun tiluksilta ettei tule mustasukkaisuutta ja käsirysyä sisareni tai veljeni vaimon kanssa. Näen jo sielunisilmin miten Ralph pakarat paljaana viipottaa pitkin rantakalliota hypätäkseen naku-uinnille.

Vierailija
18/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes saa tulla nakuilemaan mökillemme milloin tahansa. Puolentunnin varoitus ajalla tosin että kerkeän häätämään muun suvun tiluksilta ettei tule mustasukkaisuutta ja käsirysyä sisareni tai veljeni vaimon kanssa. Näen jo sielunisilmin miten Ralph pakarat paljaana viipottaa pitkin rantakalliota hypätäkseen naku-uinnille.

Yritä pysyä perässä ettei pääse uimaan karkuun. Olen nähnyt hänet valkokankaalla pulikoimassa alasti ja näytti hyvältä uimarilta. Älä liian syviin vesiin kuitenkaan mene.

Vierailija
19/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSadKWdDiKcT_jtGcF…

Sun biksut on jotain tän tyyppistä?

Selvästi appiukko on runkannut sulle ja jäänyt kiinni akalleen.

Vierailija
20/103 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät kertomatta jotain olennaista aiemmista tapahtumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi