Kuka saa "nakuilla" sukumökillä?
Mökkeilemme usein kutsuttuina miehen vanhempien luona. Siellä käyvät myös miehen useat siskot lapsineen ja muita sukulaisia. Ongelma on, että minä en jostain syystä saisi olla bikineissä, hyvä jos uikkarissa. Appiukko muuttuu ihan oudoksi ja anoppi mulkoilee jos otan aurinkoa pihamaalla bikineissä, vaikka miehen siskot makaavat vieressäni.
Pahin oli kun raskausaikoina anoppi toi kaksi pyyhettä ja kietoi niitä ympärilleni, "koska ulkona on miehiä". Nyt appiukko on mennyt sellaiseksi, ettei katso enää silmiinkään, jos olen uikkarissa ja lähtee vaivaantuneena pois. Apen veli näytti silmiinnähden ahdistuneelta kun ohitimme toisemme polulla, kun olin tulossa uimassa. Oli selvästi vahinko, että joutui kohtaamaan minut ja pötki pakoon.
Minä olen ainoa, jota tämä silmienpyörittely ja mulkoilu koskee. Muut suvun naiset ovat ties miten pienissä siimabikineissä kankut loistaen, ja minulle ähistään, tuhistaan ja juostaan pakoon jos on edes uikkari. Mikä juttu tämä nyt on? :D
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten aloittaja kekkuloi pikkubiksuissaan mökillä tuttuun tapaansa tisulit hölskyen ja jättipeppu pyörien. Appi näkyä aikansa katsottuaan meni runkulle puuliiterin taakse, jonne aloittajakin kekkuloi sattumalta. Yksi asia johti toiseen ja pian penis souti aloittajan litisevässä pillussaJa ukko kouri mahtimeijereitä raivoisasti. Sattui vain ikävästi, että anoppi kekkuloi saman liiterin kulmille ja kuuli huohotuksen ja litinän. Välit eivät ole olleet kummoiset sen jälkeen. Pojalleen anoppi ei ole raaskinut kertoa, mies ei kestäisi tietoa huoravaimosta.
Mulla seisoo.
Niin varmasti apellakin. Voin kuvitella miten ap. oikein kiusoittelee vanhaa ukkoa heruttelemalla ja katseita luomalla.
Minulle tulee mieleen Renny ja Johanna Harlin. Paitsi että että ovat pariskunta.
Sukumökillä ei saa nakuilla ilman toisten hyväksyntää. Jos muu porukka vaivaantuu toisen melkein nakuilusta, menköön nakuilija omaan rauhaansa syrjemmälle nakuilemaan ilman yleisöä.
Vanhat ihmiset ovat usein aika tiukkapipoisia ihan jo kasvatuksen vuoksi, ennenvanhaan olitiin niin säädyllisiä. Appi ja anoppi saattavat kokea ap:n pikkubikinit liian paljastaviksi ja säädyttömiksi.
Mökillä noudatetaan isäntäväen sääntöjä. Omalla mökillä saa keikutella ihan kuin itse haluaa, mutta ei sielläkään sovi alasti keikistellä ihan mökkinaapurin nenän alla.
Seurustelin teininä 18-vuotiaan pojan kanssa joka kertoi saunovansa alasti 14 ja 16-vuotiaiden siskojensa ja vanhempiensa kanssa. Se juttu jäi siihen.
Menin monta kertaaohi kun aihe ei kiinnostanut. "Kuka saa nalkuttaa sukumökillä" kunnes kerran luin oikein!
Taaperot voi käydä pulahtamassa järvessä saunan jälkeen ilman rihmankiertämää. Aikuisille edes speedot tai bikinit päälle. Jää edes jotain arvailujen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Sukumökillä ei saa nakuilla ilman toisten hyväksyntää. Jos muu porukka vaivaantuu toisen melkein nakuilusta, menköön nakuilija omaan rauhaansa syrjemmälle nakuilemaan ilman yleisöä.
Vanhat ihmiset ovat usein aika tiukkapipoisia ihan jo kasvatuksen vuoksi, ennenvanhaan olitiin niin säädyllisiä. Appi ja anoppi saattavat kokea ap:n pikkubikinit liian paljastaviksi ja säädyttömiksi.
Mökillä noudatetaan isäntäväen sääntöjä. Omalla mökillä saa keikutella ihan kuin itse haluaa, mutta ei sielläkään sovi alasti keikistellä ihan mökkinaapurin nenän alla.
Juu, et tainnut lukea aloitusta tai sit et ymmärtänyt.
Kyllä minulle täysi alastomuus on sen verran intiimiä ja seksuaalista etten halua nähdä isääni,veljeäni tai siskoni miestä munasillaan. Varsinkaan itse pillu paljaana.
Kokokehon viiltelyarvet mahdollisesti häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle täysi alastomuus on sen verran intiimiä ja seksuaalista etten halua nähdä isääni,veljeäni tai siskoni miestä munasillaan. Varsinkaan itse pillu paljaana.
Eihän tässä kukaan alastomuudesta edes puhunut, nyt enemmän skarppia hyvät ihmiset! Onko mummoilla ikänäkö vaivaa kun ei osata lukea?
Eiköhän olisi fiksua noudattaa isäntäväen hyväksymää pukukoodia. Kai nyt vaikka joku kevyt kesämekko tai paita löytyy persuksen peitoksi, jos se toisia loukkaa.
Näkyykö tuherokarvat bikinien välistä?
Miksi katselet muita silmiin uikkareissa?
Mökkiporukan Meghan? Vaikka kuinka kauniisti katsoo suvun miehiä silmiin tai kikattelee, eivät lämpene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes saa tulla nakuilemaan mökillemme milloin tahansa. Puolentunnin varoitus ajalla tosin että kerkeän häätämään muun suvun tiluksilta ettei tule mustasukkaisuutta ja käsirysyä sisareni tai veljeni vaimon kanssa. Näen jo sielunisilmin miten Ralph pakarat paljaana viipottaa pitkin rantakalliota hypätäkseen naku-uinnille.
Yritä pysyä perässä ettei pääse uimaan karkuun. Olen nähnyt hänet valkokankaalla pulikoimassa alasti ja näytti hyvältä uimarilta. Älä liian syviin vesiin kuitenkaan mene.
Anteeksi mitä?!? Näkeekö Ralph Fiennesin oikeasti jossain uimassa alasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä kukaan alastomuudesta edes puhunut, nyt enemmän skarppia hyvät ihmiset! Onko mummoilla ikänäkö vaivaa kun ei osata lukea?
Mitä nakuilu sinulle sitten tarkoittaa? Nakkien grillaamista ketakäyttö grillissä?
Vierailija kirjoitti:
Jos perheenjäsenten alastomuus on sinulle seksuaalista niin se on aika paha...
Onko tämä yksi tapa esittää humble braggingiä? Esittää asian tarinana niin, että hän on niin ihana, että miehet menee vaikeiksi?
Vaikka todennäköisesti kaikki suonikohjut ja raskausarvet on vain liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kyllä se on hyväksynnän antaminen bikineissä oleskelulle jos kaikki muutkin suvun naiset niin tekee. Ei se nyt jumankekka voi niin olla, että kaikki muut saa vaikka tankotanssia alasti mutta miniällä on oltava burkha päällä.
Pidetään oman suvun kesken sukupuoliemet piilossa. Toinen juttu sitten jos vuokraatte mökin näiden teidän Meghanien tai Ralphien kanssa. Sinne vaan sekasaunaan kaikki ilman pöksyjä.
Kuulostaa kummalliselta perheeltä. Suomessa jotkut menevät alasti saunaankin suvun kesken ja uimarannoilla yleisesti näkee ihmisiä lähes alasti.
Yrittäisin jättää huomioimatta ja ottaa huumorilla, jos mitenkään mahdollista. Kyllä ne pikkuhiljaa tottuu.