Kuka saa "nakuilla" sukumökillä?
Mökkeilemme usein kutsuttuina miehen vanhempien luona. Siellä käyvät myös miehen useat siskot lapsineen ja muita sukulaisia. Ongelma on, että minä en jostain syystä saisi olla bikineissä, hyvä jos uikkarissa. Appiukko muuttuu ihan oudoksi ja anoppi mulkoilee jos otan aurinkoa pihamaalla bikineissä, vaikka miehen siskot makaavat vieressäni.
Pahin oli kun raskausaikoina anoppi toi kaksi pyyhettä ja kietoi niitä ympärilleni, "koska ulkona on miehiä". Nyt appiukko on mennyt sellaiseksi, ettei katso enää silmiinkään, jos olen uikkarissa ja lähtee vaivaantuneena pois. Apen veli näytti silmiinnähden ahdistuneelta kun ohitimme toisemme polulla, kun olin tulossa uimassa. Oli selvästi vahinko, että joutui kohtaamaan minut ja pötki pakoon.
Minä olen ainoa, jota tämä silmienpyörittely ja mulkoilu koskee. Muut suvun naiset ovat ties miten pienissä siimabikineissä kankut loistaen, ja minulle ähistään, tuhistaan ja juostaan pakoon jos on edes uikkari. Mikä juttu tämä nyt on? :D
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes saa tulla nakuilemaan mökillemme milloin tahansa. Puolentunnin varoitus ajalla tosin että kerkeän häätämään muun suvun tiluksilta ettei tule mustasukkaisuutta ja käsirysyä sisareni tai veljeni vaimon kanssa. Näen jo sielunisilmin miten Ralph pakarat paljaana viipottaa pitkin rantakalliota hypätäkseen naku-uinnille.
Taitaa juosta karkuun sinua.
Vierailija kirjoitti:
Jätät kertomatta jotain olennaista aiemmista tapahtumista.
Mitä vihjaat? En mielestäni jätä, koko historiaa en voi kirjoittaa, mutta olen yrittänyt olla koko suvulle ystävällinen, kiltti ja avulias. Koen siitä huolimatta olevani edelleen ulkopuolinen ja torjuttu vaikkei sitä kukaan suoraan sanokaan.
Meillä ei ole sukumökkiä, on meidän mökki. Lapset perheineen eivät ole tervetulleita tänne kuin käymään eli uimaan ja saunomaan, ei ottamaan aurinkoa, ei korjaamaan laituria eikä pilkkomaan puita. Miniän on tätä melkein mahdotonta ymmärtää, koska "tietenkin vanhempien mökki on kaikkien käytössä". Ei ole! Siten ei synny ap:n kertomaa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki paitsi ei Donald Trump
👍😊 meilläkin on toi sääntö
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole sukumökkiä, on meidän mökki. Lapset perheineen eivät ole tervetulleita tänne kuin käymään eli uimaan ja saunomaan, ei ottamaan aurinkoa, ei korjaamaan laituria eikä pilkkomaan puita. Miniän on tätä melkein mahdotonta ymmärtää, koska "tietenkin vanhempien mökki on kaikkien käytössä". Ei ole! Siten ei synny ap:n kertomaa ongelmaa.
No, tämä purkaus ei koske minua, koska meidät on kutsuttu ja menemme ainoastaan kutsuttuina. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vihjaat? En mielestäni jätä, koko historiaa en voi kirjoittaa, mutta olen yrittänyt olla koko suvulle ystävällinen, kiltti ja avulias. Koen siitä huolimatta olevani edelleen ulkopuolinen ja torjuttu vaikkei sitä kukaan suoraan sanokaan.
Juuri tässä on virhe. Tuppaat mukaan kaikkeen, sinulla ei ole tilannetajua tippaakaan. Jos miehen veli lähtee tyttöystävänsä kanssa soutelemaan, kannattaisi hoksata, että kyse ei oikeastaan ole katiskan kokemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tässä on virhe. Tuppaat mukaan kaikkeen, sinulla ei ole tilannetajua tippaakaan. Jos miehen veli lähtee tyttöystävänsä kanssa soutelemaan, kannattaisi hoksata, että kyse ei oikeastaan ole katiskan kokemisesta.
Täh, mitä hittoa. :D Miehellä ei ole yhtään veljeä, enkä todellakaan tuppaa mihinkään nuoren pariskunnan "katiskan kokemiselle" mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes saa tulla nakuilemaan mökillemme milloin tahansa. Puolentunnin varoitus ajalla tosin että kerkeän häätämään muun suvun tiluksilta ettei tule mustasukkaisuutta ja käsirysyä sisareni tai veljeni vaimon kanssa. Näen jo sielunisilmin miten Ralph pakarat paljaana viipottaa pitkin rantakalliota hypätäkseen naku-uinnille.
Taitaa juosta karkuun sinua.
Voi olla. Nyt kroolaa täysillä kohti vastakkaista rantaa mutta minäpä vedän uimalasit silmiin ja lähden perhosuinnilla perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä pysyä perässä ettei pääse uimaan karkuun. Olen nähnyt hänet valkokankaalla pulikoimassa alasti ja näytti hyvältä uimarilta. Älä liian syviin vesiin kuitenkaan mene.
Fiennesnistillä on varmaan niin moottorivene kuin sukellusvene mökkilaiturissa kiinni että saa Ralphin kiinni pakomatkoiltaan.
Ensi kerralla nostaisin vähän meteliä tuosta. Jos samaan aikaan ne muut naiset on myös bikineissä, sanot vaikka että vie se pyyhe vaan Tiinalle, kun sillä on pienemmät bikinit.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten aloittaja kekkuloi pikkubiksuissaan mökillä tuttuun tapaansa tisulit hölskyen ja jättipeppu pyörien. Appi näkyä aikansa katsottuaan meni runkulle puuliiterin taakse, jonne aloittajakin kekkuloi sattumalta. Yksi asia johti toiseen ja pian penis souti aloittajan litisevässä pillussaJa ukko kouri mahtimeijereitä raivoisasti. Sattui vain ikävästi, että anoppi kekkuloi saman liiterin kulmille ja kuuli huohotuksen ja litinän. Välit eivät ole olleet kummoiset sen jälkeen. Pojalleen anoppi ei ole raaskinut kertoa, mies ei kestäisi tietoa huoravaimosta.
Mulla seisoo.
Ei nyt ole oikein uskottavaa. Joko tämä on provo tai jätät jotain kertomatta.
Otsikon kysymykseen vastaan että kuka vain jos
A) se sopii muille paikalla oleville
B) samat säännöt koskevat kaikkia
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ole oikein uskottavaa. Joko tämä on provo tai jätät jotain kertomatta.
Mitä tää "jotain" nyt voisi olla, mistä useampi vihjailee. Kerropa sinä!
Perheen jäsenet voi nakuilla kun siellä ei ole muita. Vieraat ei voi nakuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten aloittaja kekkuloi pikkubiksuissaan mökillä tuttuun tapaansa tisulit hölskyen ja jättipeppu pyörien. Appi näkyä aikansa katsottuaan meni runkulle puuliiterin taakse, jonne aloittajakin kekkuloi sattumalta. Yksi asia johti toiseen ja pian penis souti aloittajan litisevässä pillussaJa ukko kouri mahtimeijereitä raivoisasti. Sattui vain ikävästi, että anoppi kekkuloi saman liiterin kulmille ja kuuli huohotuksen ja litinän. Välit eivät ole olleet kummoiset sen jälkeen. Pojalleen anoppi ei ole raaskinut kertoa, mies ei kestäisi tietoa huoravaimosta.
Mulla seisoo.
Niin varmasti apellakin. Voin kuvitella miten ap. oikein kiusoittelee vanhaa ukkoa heruttelemalla ja katseita luomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla seisoo.
Hyvät sulle. Minulle tuli mieleen se Vesa-Matti Loirin esittämä Tyyne. "Peppu pieni pyörii.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on katkeraa...
En kyllä tiedä millaiseen sukuun olet päätynyt, jos anoppikin kietaisee raskaana olevan naisen pyyhkeisiin kun ulkona on miehiä. Itse olisin hormoonihuuruissani heittänyt pyyhkeet menemään ja selittänyt anopille ja miehille miten niitä vauvoja tehdään ja mistä ne sitten tulee.
Itse olen kyllä vieraalle miehelle hakenut isompaa pyyhettä, kun meinasin nähdä sukukalleudet.