Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaargh! Sheivauksen jälkeen karmea kutina! help!

Vierailija
05.12.2006 |

Siis kun ajan säärikarvat pois, päivän-parin jälkeen illalla sänkyyn mennessäni alkaa ihan hirveä kutina!! siis aivan karmea, voisin raapia ihoni verille. lääkäri kehotti laittamaan kortisonivoidetta, ei auta pätkääkään. ainoa mikä auttaa (tosin hyvin lyhyen aikaa) on jääkylmä suihku säärille. ja tää kutina tapahtuu tosiaan vaan makuuasennossa.

miten taltuttaa kutina? onko kenelläkään vinkkejä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse satsasin epilaattoriin ja ei kyllä kutita. Ja karvat pysyvät poissa muutaman viikon.:)

Vierailija
2/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa tuo samainen kutina, mutta ei kutise jos ajelee jokaisessa suihkussa eikä tuota parin päivän väliä missään vaiheessa ehdi tulemaan. Ainakin mulla tuo kutina johtuu ilmeisesti siitä kun on taas ne säärikarvat hiukan alullaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö siitä tule kamala sänkikin? Itse käyn kosmetologilla parin kuukauden välein poistattamassa säärikarvat kuumavahalla. Ei kutise, eikä kasva sänki. Pehmeä karva vaan kasvaa vähitelle, j ataas sitten vahapoistoon :)

Vierailija
4/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ei ole rahaa eikä aikaa käydä poistattamassa. Olen kokeillut kotikonsteista kylmävahaliuskoja ja Veetiä ja molemmat vievät kamalan kauan aikaa + maksavat paljon.

Epilaattoria oon harkinnut mutten vielä ostanut.

Vierailija
5/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetologilla, ja sheivaus vaan on niin näppärä tapa hoitaa homma suihkun yhteydessä. lisäksi karvoja on tosi vähän, joten epilaattori tuntuisi vähän liioittelulta. enivei, kiitos neuvoista, taidan kjokeilla tuota lyhennettyä sheivausväliä.

hassua muuten: kesäisin kutinaa ei esiinny!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän