Jaa paras elämänohjeesi!
Pitämällä omantuntonsa puhtaana, on helpompi tykätä itsestään. Tykkäämällä itsestään on helpompi elää, koska kuitenkin sinä itse olet ainoa jonka kanssa joudut viettämään joka ainoan hetken alusta loppuun.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Hyppääjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppää kun vielä voit.
Tein tasajalkahypyn. Mitäs nyt sitten?
Jos se tasajalkahyppy oli sun unelma niin se oli sit siinä. Nyt voit alkaa odotteleen kuolemaa tai keksit uuden unelman.
Kiitos. Haaveilen seuraavaksi hypystä eteen ja sitten taaksepäin.
Opettele sanomaan ei. Sano heti ei, jos vähänkin tuntuu epämukavalta joku ehdotus tai pyyntö.
Tee muille kuten haluaisit itsellesi tehtävän.
Ole kiltti itsellesi.
Pese kädet aina vessakäynnin jälkeen ja ennen ruokailua.
Vedä aina kotiinpäin.
Tee niin itsellesi, kuten haluaisit muidenkin tekevät itsellesi.
Pese kätesi kaikista ongelmista, parempi jättää ne muille.
Elämä on jatkuvaa nykyhetkeä ja ihminen voi olla vain tässä kuluvassa nykyhetkessä. Menneisyyden ja tulevaisuuden miettiminen harhauttaa pois siittä hetkestä, joka just nyt on käsillä. Mulla ainakin helpottaa tosi paljon, jos vaikka huomaan miettiväni että mitenhän joku asia menee tai mun pitäis sitä ja tätä, niin palauttaa mieleen, että ei mun tarvi muuta kuin elää tätä hetkeä.
Älä pelkää, usko ainoastaan. Mark. 5:36
Mummolta opittu, naisella tulee aina olla omaa rahaa että voi ottaa ja lähteä tarpeen vaatiessa.
Mummo pakeni lasten kanssa väkivaltaisesta avioliitosta ja aloitti melkein nelikymppisenä ihan tyhjästä.
Et ole olemassa ketään varten.
Ei tarvitse miellyttää ketään.
(Ja ei ole olemassa mitään jumalia joten tyydytä itseäsi ihan rauhassa ja tutustu seksuaalisuuteesi puhtaalla omalla tunnolla).
Älä tee enempää lapsia kuin yksin jaksat hoitaa, vastuu lapsista on kuitenkin aina loppujen lopuksi äidillä.
Avioliitossa kannattaa olla se osapuoli, joka rakastaa vähemmän.
Panosta ihmissuhteisiin, sillä elämän mielekkyys tulee suoraan ihmissuhteiden laadusta.
Paras ohje? No poltetaan toiset savut.
Vierailija kirjoitti:
Avioliitossa kannattaa olla se osapuoli, joka rakastaa vähemmän.
Mihin tämä perustuu? Jos kumpikin avioliiton osapuolista käyttäis tätä, niin se alkais kuulostaa vähemmän rakastamisen kilpailulta, eikä avioliitolta ollenkaan.
Älä ryhdy suhteeseen kenenkään kanssa, jolla on enemmän ongelmia kuin sinulla. Näin vältyt myös huonon geeniperimän jatkumiselta.
Tämä.
- Älä taivu muiden toiveisiin vaan opiskele mitä haluat, muuta mihin haluat, mene naimisiin maistraatissa, jos haluat vaikka anoppi haluaisi hääjuhlat jne.
- Älä anna muiden määrittää minkälainen olet.
- Ota riskejä, valintojen ei tarvitse olla lopullisia eikä mitään "maitojunaa" ole olemassakaan. Pelkurit haluavat vaan mollata niitä, jotka uskaltavat yrittää.
- Älä jää jumiin mihinkään "ihan kivaan", jos se ei tunnu omalta.