Ei pääse lääkäriin
Kävin sairaanhoitajalla joka sanoi vaan että pitää seurata tilannetta ja ei antanut lääkäriaikaa. No olen seurannut muutaman kuukauden ja oireet ei ole poistuneet. Ja edes opiskelijaterveydenhuollon kautta ei pääse fysioterapiaan, sanoivat ensin, että toiselle paikkakunnalle pitäisi mennä, mutta ei näy vapaita aikoja sielläkään vaikka ainakin vuoden päähän katsoin
Kommentit (63)
Mulla ei vaan koskaan aiemmin ole ollut mitään vaikeuksia jalkojen kanssa ja liikkumisessa
Jos kaikki tuossa Tehyn ideoimassa hoidon tarpeen arvio-työstentelyssä toimivat hoitajat vaihdettaisiin 4hoitajan virkaa yhteen lääkäri virkaan,ja jätettäisi koko tuo kummallinen lääkärille pääsyn este pois,alkaisi Suomen systeemi olla eurooppalaisella tasolla.
Ei ole kyse tuollaisesta. Ja sain kyllä lääkäriajan enkä sitä mitenkään itse inttänyt kenellekään. Luulin vaan etten saisi. Mutta kun soitin ja kerroin oireistani niin ne itse arvioivat siellä tilanteeni ja laittoivat lääkäriajan. Lisäksi suvussa on neuropatiaa joten pelkään että mullakin on semmoista