Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei pääse lääkäriin

Vierailija
25.05.2023 |

Kävin sairaanhoitajalla joka sanoi vaan että pitää seurata tilannetta ja ei antanut lääkäriaikaa. No olen seurannut muutaman kuukauden ja oireet ei ole poistuneet. Ja edes opiskelijaterveydenhuollon kautta ei pääse fysioterapiaan, sanoivat ensin, että toiselle paikkakunnalle pitäisi mennä, mutta ei näy vapaita aikoja sielläkään vaikka ainakin vuoden päähän katsoin

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa lääkäriaikaa vaativista ei edes tarvitse ko. aikaa. Ei myöskään ymmärretä, että työntekijän työ on kartoittaa kuka pääsee koska aikoja vain ei ole edes niitä tarvitseville. Nykyään tehdään arvio oireista ja siitä ei tarvitse hernettä vetää nenään, koska se vaan on niin. On kohtuutonta, että iäkkäät ihmiset ei pääse lääkärille vaikka vähän kevyemmin kun nuoret vie kaikki ajat. Jokainen alapään kutina ei vaadi gynekologia eikä sinne gynelle lähetettä edes saa ilman oikeasti erikoislääkäriä vaativia vaivoja. Nilkat turpoaa ja kutisee kun hyttyset pistää ja vaikka se silmäluomi olisi siitä turvonnut, niin ei se lääkäri sitä ime pois. Yskä ei vaadi lääkäriä jos se on kestänyt 2 viikkoa jos yleiskunto on normaali. Ei se lääkäri saa yskää pois. Eilinen talkoopäivä jumitti alaselän ja siihen ei lääkäriä tarvita kertomaan et ota kipulääkkeitä. Suurin osa hyötyisi eniten fyssarista, mutta moni ei tätä tajua laisinkaan vaan sitten suututaan....

Ei ole kyse tuollaisesta. Ja sain kyllä lääkäriajan enkä sitä mitenkään itse inttänyt kenellekään. Luulin vaan etten saisi. Mutta kun soitin ja kerroin oireistani niin ne itse arvioivat siellä tilanteeni ja laittoivat lääkäriajan. Lisäksi suvussa on neuropatiaa joten pelkään että mullakin on semmoista

Vierailija
62/63 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vaan koskaan aiemmin ole ollut mitään vaikeuksia jalkojen kanssa ja liikkumisessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki tuossa Tehyn ideoimassa hoidon tarpeen arvio-työstentelyssä toimivat hoitajat vaihdettaisiin 4hoitajan virkaa yhteen lääkäri virkaan,ja jätettäisi koko tuo kummallinen lääkärille pääsyn este pois,alkaisi Suomen systeemi olla eurooppalaisella tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän