Rukouspyyntö
Tämä ei ole provo, tämä on oikea hätähuuto kun en enää muuta keksi. Kristityt ja miksei muutkin jotka uskovat rukouksen voimaan, rukoilkaa poikani puolesta nyt. Jumala tietää miksi.
Tilanne vaatii nopeaa käännettä ennen kuin on liian myöhäistä.
Kiitän sydämestäni kaikkia jotka ottavat tämän tosissaan.
Kommentit (115)
Rukoilkaa elon herraa ,että hän lähettäisi työmiehiä elopellolleen Jeeus
Jumalan tahto on ratkaiseva. Silti Hän haluaa, että rukoilemme mutta nimenomaan Hänen tahtonsa mukaan, ei siis mitään pahaa kenellekään. Se ei ole Hänen tahtonsa mukaista ja tahtonsa Hän on ilmoittanut Raamatussa, erityisesti Uudessa testamentissa.
Rukous on "sydämen puhetta Jumalan kanssa", kuten joku viisas on sanonut. Jumala haluaa, että juttelemme hänelle, puramme Hänelle sydäntämme, huoliamme ja ilojamme. Hän myös vastaa, jos maltamme kuunnella (tämä ei kyllä ole ihan helppoa). Usein Hän vastaa Sanansa kautta.
Jokaisessa suhteessa vuorovaikutus, kommunikaatio on tärkeää. Se lähentää. Näin on Jumalankin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin paljon pahaa tapahtuu maailmassa? Tälläkin hetkellä Ukrainassa tapetaan viattomia lapsia, moni lapsi sairastuu syöpään yms. Jos Jumala olisi olemassa niin tuskin tuollaisia silloin tapahtuisi.
Mielestäsikö kaikki ihmiset ovat ansainneet Jumalan auttavan käden? Ei sinne päinkään. Ihmisille on annettu vapaa tahto uskoa tai olla uskomatta Jumalaan. Te, jotka ette edes voi rukoilla hädässänne tai lähimmäisen hädässä Jumalan apua, olette pimeyden vallassa ja se ei ihan heti päästä irti omistaan vaan aiheuttaa vastoinkäymisiä, sairauksia, sotia ja itsemurhia.
Paratiisissa ei ollut häpeää, kipua tai tuskaa. Siitä Jumala piti huolen. Ihminen hylkäsi kaiken hyvän ja tässä maailmassa näemme omin silmin sen tuloksen. Kaikki paha on Jumalaa kunnioittamattoman elämäntavan seurausta.
Ap, älä ota sanoja moitteena. Vastoinkäymiset kuuluvat maanpäälliseen elämään. Toisilla pienempiä ja toisilla suurempia. Jumala kuulee rukoukset, siitä voit olla varma.
Teille muille rukoilijoille tiedoksi, että rukoilu ei ole ulkoa opittujen lorujen toistamista mekaanisesti. Voitte rukoilla omin sanoin, mikä vaan tuntuu luontevalta.
Lainaamalleni kirjoittajalle haluan sanoa, ettei Jumala ole mikään automaatti. Kuvitteletko, että jos rukoilet jotain niin sen pitää halusi mukaan toteutua tai Jumalaa ei ole olemassa. Et voi olla enempää väärässä. Jumala ei ole alisteinen meidän tai minkään suhteen. Hän sanoo viimeisen sanan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoileminen on syntiä. Jumala tietää joka tapauksessa, mikä on parasta.
Miten perustelet rukous on syntiä mantrasi ?
Siten, ettei vajavainen ihminen voi tietää Jumalaa paremmin, kuinka jonkun asian on lopulta kaiken kannalta parasta mennä.
Ei se tee rukouksesta syntiä.
Mikä se rukouksen funktio sitten oikein on?
Rukouksen funktio on olla yhteydessä Luojaan ja Hänen yhteydessä ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."
Raamattu, Joh 16:33
Kristinuskon historiassa kaksi kristittyä ei ole koskaan rukoillut maailmanrauhaa, loppua nälälle, köyhyydelle, sairauksille... Tai sitten Raamattu on valetta.
Matt. 18:19-20:
Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään.Jumalan tahdon mukaan rukouksesta on kysymys.
Eihän tuossa niin sanota. "Sen he saavat minun Isältäni". Ei sanota, että saavat, jos osaavat rukoilla isän tahdon mukaan, vaan että saavat ja piste. Kuten sanoin, joko kaksi kristittyä ei ole em. asioita koskaan yhteistuumin rukoillut tai Raamattu valehtelee. Sinä ilmeisesti olet sillä kannalla, että Raamattu valehtelee koska alat lisäilemään omia mielikuvitusehtojasi?
Koko Raamatun sanoma on että Jumala ei tee mitään mikä on hänen tahtoaan ,sanaansa vastaan.
Miksi Jeesus on sanonut noin sitten?
Tämä lupaus on puhuttu opetuslapsille, ei kaikille . Niille jotka rukoilee Jeesuksen nimeen vedoten.
Meillä on kansanedustaja ,Antero Laukkanen, joka on vuosi sitten sairastunut als sairauteen. Ympäri maailmaa on koko ajan rukoiltu hänelle paranemista. Paraneminen ja auttaminen on Jumalan tahtoa .
Ja pyytäminen .Nyt odotetaan vastausta ainoalta joka voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala kuulee hiljaisenkin, äänettömänkin rukouksen. Kun vilpittömästi pyytää Jumalaa lähelle, niin Hän kyllä kuulee.
Usein ihmiset eivät uskalla rukoilla tai pelkäävät rukoilla että jos rukoilevatkin väärin. Kun pyytää Jumalan tahdon mukaan asian tapahtuvaksi, niin on silloin oikein.
Ihmisten tehtävä ei ole tuomita, arvostella eikä arvioida rukouksia.
Jumala kuulee heikon, hauraankin rukouksen.
Ap:lle ja pojalle paljon Jumalan siunausta, armoa, Jumala johdattakoon teitä viisaudellaan ja rakkaudellaan, Jumalan tahdon mukaan. Jeesuksen nimessä, Aamen. <3
Ihan vilpittömästi kysyn, että eikö rukouksessa yleensä pyydetä jotain asiaa meneväksi niinkuin ihminen itse haluaa? Jos rukoilen vaikka rauhaa maailmaan tai terveyttä jollekin, niin se on minun tahtoni ja minun pyyntöni. Jos Jumala on täydellinen, niin miten Hän voisi edes mahdollisesti joutua muuttamaan mieltään sen perusteella, mitä minä omasta vajavaisesta tarkasteluvinkkelistäni katsoen pyydän?
Terveys ja rauha on Jumalan tahdon mukaista,jos ei pyydä on vähemmän mahdollista saada.
Mä rukoilen sun pojan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."
Kristinuskon historiassa kaksi kristittyä ei ole koskaan rukoillut maailmanrauhaa, loppua nälälle, köyhyydelle, sairauksille... Tai sitten Raamattu on valetta.
Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään.Jumalan tahdon mukaan rukouksesta on kysymys.
Eihän tuossa niin sanota. "Sen he saavat minun Isältäni". Ei sanota, että saavat, jos osaavat rukoilla isän tahdon mukaan, vaan että saavat ja piste. Kuten sanoin, joko kaksi kristittyä ei ole em. asioita koskaan yhteistuumin rukoillut tai Raamattu valehtelee. Sinä ilmeisesti olet sillä kannalla, että Raamattu valehtelee koska alat lisäilemään omia mielikuvitusehtojasi?
Koko Raamatun sanoma on että Jumala ei tee mitään mikä on hänen tahtoaan ,sanaansa vastaan.
Miksi Jeesus on sanonut noin sitten?
Tämä lupaus on puhuttu opetuslapsille, ei kaikille . Niille jotka rukoilee Jeesuksen nimeen vedoten.
Meillä on kansanedustaja ,Antero Laukkanen, joka on vuosi sitten sairastunut als sairauteen. Ympäri maailmaa on koko ajan rukoiltu hänelle paranemista. Paraneminen ja auttaminen on Jumalan tahtoa .
Ja pyytäminen .Nyt odotetaan vastausta ainoalta joka voi auttaa.
Rukoillaan Hänen puolestaan, että Jumala auttaisi ja tekisi ihmeen!
Tulvikoon Jumalan rakkaus pojallesi ja sinulle niin, että te molemmat saatte ihanan mielenrauhan ja ilon sydämeenne. Näin tapahtukoon.
Rukoilu on syntiä sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.
Jeesus kulta pyydän sulta
Säästä minut taivaan riemulta
En diggaa veisuuta
Ja kaikki harpunsoittajat
Järjen varmaan vie multa
Jeesus säästän sut valtavalta
Pelastamiseni vaivalta
Kunhan päästät minut Teksasiin
Se täältä käsin näyttää
Aivan taivaalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin sanoen tuossa kohtaa Raamattu esittää paikkansapitämättömän väitteen, asia kunnossa.
Kohta se pääsee nussimaan itse pyhää henkeä perseeseen.
Rukoilen <3
Rukoilen pojan puolesta, toivottavasti asiat menevät parhain päin.