Rukouspyyntö
Tämä ei ole provo, tämä on oikea hätähuuto kun en enää muuta keksi. Kristityt ja miksei muutkin jotka uskovat rukouksen voimaan, rukoilkaa poikani puolesta nyt. Jumala tietää miksi.
Tilanne vaatii nopeaa käännettä ennen kuin on liian myöhäistä.
Kiitän sydämestäni kaikkia jotka ottavat tämän tosissaan.
Kommentit (115)
Ap tässä. Kiitos kaikille jotka ymmärsivät. Akuutein tilanne on tällä kertaa ohi mutta rukouksianne tarvitaan edelleen. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ja pojalla on vahva Jumalan siunaus päällänne, usko siihen. Hän on sinua aiemminkin kuunnellut.
Hänhän on kaikkivaltiaana ap:n pojalle vittumaisen tilanteen aiheuttanut...
Turhaan laitat kaiken Jumalan syyksi.
Kaikkivoipana ja Kaikkitietävänä Luojana kaikki on Hänen syytään.
Jos teet vastoin ohjeita ja käy huonosti ,eikö ole oma syysi?
Ei, koska jos teen vastoin ohjeita, sen on Herra säätänyt ennen ensimmäisen atominkaan syntyä. Miten muka voisin toimia toisin, kuin Kaikkivaltias on luomistyössään määrännyt?
Riittää kun lopetat sen kaksin käsin vetämisen.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ja pojalla on vahva Jumalan siunaus päällänne, usko siihen. Hän on sinua aiemminkin kuunnellut.
Kiitos. Olen rukouksen voimalla kannatellut meitä jo kauan. Tarvitsen toivoa.
Hyvä, että akuutti on ohi. Jatkan rukouksia.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Kiitos kaikille jotka ymmärsivät. Akuutein tilanne on tällä kertaa ohi mutta rukouksianne tarvitaan edelleen. Kiitos.
Joo. Ne rukoukset todella auttoivat.... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Olen rukouksen voimalla kannatellut meitä jo kauan. Tarvitsen toivoa.
Mitä jos rukouksen sijaan kokeilisi ihan käytännön lähestymistapoja, kun selkäesti rukoukset ei ole muuttaneet tilannett mihinkään, kun akuuttiin apuunkin jo tarvittiin rukouspyyntöä.
On hyvä pyytää esirukousta omasta seurakunnastaan mutta aina seurakunnan kokous ei osu juuri sille päivälle, kun on akuutti tilanne. Jumala tietää tilanteemme mutta kehottaa myös uskovia rukoilemaan toistensa puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja poikasi olette rukouksin kannettu. Luota siihen, Jumala on luonanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sitä rukoilua sitten enää tarvitaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sitä rukoilua sitten enää tarvitaan??
Rukous muuttaa ihmistä, ihminen tarvitsee rukousta.
Rukoilin tosissaan paljon. Kristuksen rauhaa teille.
Vierailija kirjoitti:
Rukoilin tosissaan paljon. Kristuksen rauhaa teille.
Kylläpä olet ollut ahkera -oijjoi sentään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ne rukoukset todella auttoivat.... :D
Kyllä, minun rukoukseni Ahura Mazdalle ratkaisivat ongelman. Kun vaan ketjun kristityt tajuaisivat rukoilla todellista Herraamme niin ap:n ja kaikkien muidenkin ongelmat ratkeaisivat pysyvästi. Heidän epäjumala Yahwehlle osoittamansa rukoukset kaikuvat kuuroille korville, mutta Ahura Mazda kuulee lapsiaan aina.
Rukouksessa on tärkeää luottaa Jumalaan ja Hänen voimaansa, ei siihen onko rukous oikein tehty.
Voin rukoilla poikasi puolesta.
Tv7 on nyt rukouspalvelu tv:,ssä menossa. Voit sinne laittaa anonyymisti tai esim. Fb kautta heidän sivuilla. Jos asialla on tosi kiire laittaisin sieltä fb kautta.
Samoin johonkin fb kristittyjen ryhmään,omille srk työntekijöille ym. voi laittaa viestiä.
Itse olen saanut paljon rukousvastauksia! Jumalalle mikään ei ole mahdotonta. Tähän olen vedonnut.
Minä rukoilen myös. <3 Ja voin rukoilla useita kertoja vielä tänään, huomenna ja viikonlopun aikanakin.
Et sinä armahdusta saa. Syntisi ei sovitettavissa ole.
Ottakaa vastaan Herran siunaus:
Herra siunatkoon sinun poikaasi, sinua ja koko teidän perhettänne. <3
Herra kuule kaikkien rukoilijoiden rukoukset ja ap:n hätä. Älä anna pahojen voimien tulla väliin. Herra, auta ja lohduta ja johdata tässä asiassa Sinun kaikella viisaudellasi, anna veresi suoja. Auta kaikkia heitä ja asianomaisia kääntymään ja kulkemaan Sinun johdatuksessasi, he jotka asiaan liittyvät. Herra, lohduta, anna rauha. Herra, Sinun on tahtosi. Ylistämme Sinua! Jeesuksen Kristuksen nimessä. Aamen.
Rukoilen .
Sansa on myös yksi kanava: Rukoile - > jätä esirukouspyyntö
"Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."
Raamattu, Joh 16:33
Vapaus varmn koskee myös ateisteja siten, ettei teistien tarvits lue rukouspyntöjä yms yleiseltä vauvaplstalta? Vai onko uskonnonvapaus vain sitä, että ateistit joutuu törmää koko ajan uskovisten kannanottoihin ja ateistit eivät saasno mieliåidettään?
Kuinka monta ateismiin liittyvää kannanottoa olet nähnyt palstalla? Kuinka monta rukouspyyntöä olet nähnyt? Ateisteille ei siis sallita uskonnonvapautta olla uskomatta?
Uskonnollisille on olemassa omat seurakuntansa, jäsenensä pyhättöjä myöten, sieltä saa juuri sen vun ja turvan samanmielisiltä.