Juhlien alkumalja, mitä alkoholittomaksi vaihtoehdoksi?
Kaikenlaisia seljankukka- ja raparperikuohareita on kun katselin, mikä on ollut hyvä? Pienehkö perhejuhla kyseessä, jos sillä on joyain merkitystä asiaan.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Lehtikuohu on oma suosikkini.
Kiitos, laitetaan kokeilulistalle :)
Monet alkoholittomat kuohujuomat ei maistu lapsille, joten jos juhliin on tulossa paljon lapsia, niin suosittelen alkoholittomaksi ihan sitä vanhaa kunnon Pommac:ia
Tykkään eniten näistä: lehtikuohu, kuusenkerkkä ja pommacin juhlajuomaverso brut vai mikä lie onkaan.
Lehtikuohulle ääni myös täältä, se on maultaan hyvää eikä liian äitelää, kuten monet muut vaihtoehdot. Hinta toki kuohuviiniä vastaava, jotain 17 euroa pullo, ellen väärin muista.
Kuusenkerkkä näistä tavallisista paras. Siinä on vähän makuakin.
Miten olisi jotain, mistä itse pidät, välittämättä siitä kuohuuko se tai onko riittävän "hienoa"?
Lapsille pommac, aikuisille alkoholiton kuohuviin. Alkossa on tosi hyviä nykyään
Vierailija kirjoitti:
Monet alkoholittomat kuohujuomat ei maistu lapsille, joten jos juhliin on tulossa paljon lapsia, niin suosittelen alkoholittomaksi ihan sitä vanhaa kunnon Pommac:ia
Lapsia ei ole tulossa.
Kaikki pyytävät tai kysyvät yleensä että onko juhlissa Pommacia joten olemme hankkineet juhliin siten aina sitä Pommacia.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi jotain, mistä itse pidät, välittämättä siitä kuohuuko se tai onko riittävän "hienoa"?
Tarkoittaako se sitten että valitsee sellaista mistä ei itse pidä jos täältä kysyy vinkkejä ?
Vierailija kirjoitti:
Lapsille pommac, aikuisille alkoholiton kuohuviin. Alkossa on tosi hyviä nykyään
Aikuisille on tarjolla myös alkoholillista kuohuviiniä.
Pommaccia parempi on minusta s- ryhmän Festival-limska. Se ei ole liian makea.
Jos lapset eivät juo limskaa niin sitten mummon marjamehua tai miksei vaikka metsämansikka- tai päärynätiiviste mehukattia :).
Ihanaa tuo kilistely. Oispa kiva juhlia :) !!!
Pommac on ehkä mitä tylsin alkumalja juhlissa, koska sitä on aina ja joka paikassa jos on alkoholiton vaihtoehto. Tykkään pommacista ei siinä ja voin juoda sitä muutenkin. Alkumaljana se on vaan niin nähty juttu. Aikuisille joku holiton kuohari ja lapset nyt tykkää vähän mistä vaan vaikka muumilimppari.
Vettä vaan, jos ei kuohari maistu.
Lehtikuohu on minusta ihan kauheaa. Joku alkoholiton kuohuviini mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pieniä lapsia, niin he eivät halua mitään poreilevaa. Minä suosittelen omenamehua shampanjalasista tarjottuna. Lapsista on hienoa päästä juomaan jalkalasista.
Lehtikuohu on oma suosikkini.