Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joillekin on tärkeää että lapsi on suosittu koulussa?

Vierailija
28.08.2008 |

.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin mukavampaa, että lapsi on suosittu kuin, että olisi hyljeksitty ja yksinäinen - tai peräti kiusattu.

Vierailija
2/3 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä en toivoisi pahimmalle vihamiehellekään!

Minulle riittää tavallinen, kavereita tarpeeksi, ei tartte suosittu olla, mutta sillä tavalla että lapsi on itse tyytyväinen ja onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloinen että meidän tokaluokkalainen on päässyt hyvin kavereiden leikkeihin mukaan eikä joudu olemaan välituntisin yksin. Koulupäivän jälkeenkin on kavereita useita jne.

Ekaluokalla vielä poika oli sen verran ujo, ettei kuulemma leikkinyt juuri kenenkään kanssa.

Näköjään hiukan on auttanut se, että samassa koulussa aloitti pikkusisko ekan luokan ja se on rohkaissut poikaa, heillä on myös yhteisiä kavereita koulussa ja koulun jälkeen.

Olen siitä tosi iloinen.... molemmat lapseni ovat tätä nykyään suosittuja ja niiden kaverit tykkää meistä.

Ps. ollaan kyllä tietoisesti yritetty tehdä asian eteen töitä hienovaraisesti ohjailemalla, jotta ystävyyssuhteet lujittuisivat ja että niitä tulisi lisää (nyt on riittävästi). Ollaan mm. menty lasten ja heidän kavereiden kanssa elokuviin, meidän ehdotuksesta jne....