Ihastus ei ota enää yhteyttä, mutta vastailee kun minä olen yhteyksissä
Ja jos minä en avaa keskustelua, on kuukaudenkin hiljaa. 😥
Kommentit (37)
Miksi ihmeessä kaikki olettavat ap:n olevan mies ja ihastuksen olevan nainen?
Minä oletin ihan päinvastoin. Harvemmin tänne palstalle ihastuneet miehet sydänsurujaan vuodattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata luovuttaa jos olet mies, naiset tykkää kunhan niitä piirittää riittävän kauan. Näyttää että olet oikeasti tosissaan, etkä mikään ostoskeskusplayeri.
Ei kyllä todellakaan tykkää. Tuollainen piirittäminen alkaa vain ahdistaa. Tyhmänä pitävät tuollaista miestä, joka ei tajua lopettaa.
Mutta mies ei voi tuolla taktiikalla kuin voittaa.
Selvästikään sitä ei kiinnosta ja vastaa vain kohteliaisuudesta. Päivänselvä asia.
Ihastus ei taida olla molemminpuolista
Kuulostaa tutulta. Ehdotin (naiselle), lounasta, pientä flirttailuakin oli..tai ainakin luulin... Mitään siitä ei kuitenkaan tullut. Ei tullut vastakaikua.
Jos ap:n ihastus on mies, niin hänellä on joku toinen kierrossa ja pitää ap:ta haaremissaan, siksi vastailee. Ei ole oikeasti kiinnostunut vaan pitää varalla, jotta voi tarvittaessa alkaa kehittelemään juttua jos muut kuivuu kasaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:n ihastus on mies, niin hänellä on joku toinen kierrossa ja pitää ap:ta haaremissaan, siksi vastailee. Ei ole oikeasti kiinnostunut vaan pitää varalla, jotta voi tarvittaessa alkaa kehittelemään juttua jos muut kuivuu kasaan.
Aika synkkä näkemys miehistä. En ikinä itse toimisi noin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata luovuttaa jos olet mies, naiset tykkää kunhan niitä piirittää riittävän kauan. Näyttää että olet oikeasti tosissaan, etkä mikään ostoskeskusplayeri.
Ei kyllä todellakaan tykkää. Tuollainen piirittäminen alkaa vain ahdistaa. Tyhmänä pitävät tuollaista miestä, joka ei tajua lopettaa.
Kyllä vaan toimii juuri niin. Sinä taidat olla jotenkin outo tai trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies, onko nainen ujo? Jos olet nainen, se mies ei kai ole tarpeeksi kiinnostunut? Ai niin mutta voisi olla nainen ja nainenkin.
Ujo nainen on yhteydessä jos on kiinnostunut. Se harmain pikku hiirikin keksii tikusta asiaa jos teillä on keskusteluyhteys ja olet tehnyt aloitteen.
Ei pidä paikkaansa. Ujo nainen ei itse ota ensin yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaisi saada yhteydenottoja ihmiseltä, jonka tietäisin olevan minusta romanttisesti kiinnostunut, mutta jota joutuisin kuitenkin tapaamaan esim. työpaikalla. Silloin on pakko pysyä asiallisissa väleissä ja vastata kohteliaasti.
Eli vain työpaikka estää sinua mottaamasta "vääriä" ihailijoita? Oletpa ystävällinen persoona.
Kannattaa olla peseytymättä ja lihottaa itsensä muodottomaksi, niin ettei kukaan vaan koskaan ihastu.
T: ihminen, joka osaa keskustelemalla hoitaa ihmissuhdesotkunsa
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:n ihastus on mies, hänellä saattaa yksinkertaisesti olla vain uusi peli pleikkaria varten. Ei siinä ehdi viestitellä mitään kaiken maailman naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies, onko nainen ujo? Jos olet nainen, se mies ei kai ole tarpeeksi kiinnostunut? Ai niin mutta voisi olla nainen ja nainenkin.
Ujo nainen on yhteydessä jos on kiinnostunut. Se harmain pikku hiirikin keksii tikusta asiaa jos teillä on keskusteluyhteys ja olet tehnyt aloitteen.
Ei pidä paikkaansa. Ujo nainen ei itse ota ensin yhteyttä.
Valitettavasti totta. Pätee myös ujoon mieheen.
Aloituksesta ei oikein selviä jutun taustat. Miten tunnette? Minkä ikäisiä olette? Mitä muuta henkilön elämässä on meneillään? Onko teidän välillänne tapahtunut jotain romanttista tai lähentymistä? Tietääkö toinen, että olet häneen ihastunut? Oletteko kavereita tai tuttuja jostain muusta yhteydestä? Onko hän aktiivinen viestittelijä muuten, vai onko sellainen, jolle viestittely on vähän työlästä?
Otetaanpa esimerkiksi parikymppinen mies, jolla on kavereita, muttei vielä oikein seurustelukokemusta. Hän voi olla sillä saralla ensinnäkin tosi ujo, vaikkei kavereiden kesken vaikuta ujolta. Lisäksi hän ei välttämättä tajua, jos nuori nainen on häneen ihastunut. Hän saattaa olla aika keskittynyt elämässään muihin asioihin ja suhtautua sinuun tällä hetkellä kaverina tai jostain asiasta tuttuna ihmisenä, mutta ei ole edes miettinyt sen pitemmälle. Ja vaikka hän olisi kiinnostunutkin, niin hän ei sitä osaisi tuoda esille, eikä suoraviivaisena käytännön tyyppinä ymmärrä, että voisi keksiä tikusta asiaa. Jos tapaus on tämmöinen, ehdota hänelle jotain tapaamista tai ota riski ja tunnusta tunteesi. Juttu voi siinä kohtaa kääntyä mihin suuntaan vain ja hän saattaa kiinnostua sinusta, tai sitten ei. Tunnen tämmöisen nuorukaisen hyvin.
Jos tiedät, että tyyppi on enemmän sorttia naistenmies, niin luultavasti hän ei ole (enää?) riittävän kiinnostunut ja hänellä on useita naisia kierroksessa. Ei välttämättä yhtäaikaa, ja joskus nämäkin asettuvat aloilleen. Tämmöinenkin voi olla "otettavissa" omalla aktiivisuudella, mutta eri asia on, haluatko miehen, joka ei itse tiedä kenet haluaa. Tunnen tämmöisenkin.
Tai sitten ei vain ole kiinnostunut tai on jotenkin sosiaalisesti rajoittunut.
Jos kyseessä on nainen, niin varmaankin vain nuo viimeiset mahdollisuudet, tai sitten erittäin arka paljastamaan tunteitaan. On sukupuolesta riippumatta vielä sekin mahdollisuus, että on aiemmin tullut lytätyksi tunteidensa kanssa tai häntä on pidetty takertujana, eikä siksi uskalla olla enää aloitteellinen, vaan tarvii varmistusta toiselta.
Mutta jos välillänne on jo tapahtunut jotain ettekä ole ihan nuoria, niin kysyisin asiasta ihan suoraan. Muuten jää liikaa jossiteltavaa.
Itse odotin aikoinaan aloitetta mieheltä. Sitä ei tullut, joten siirryin jonossa seuraavaan. Enkä näin jälkeenpäin usko menettäneeni mitään. Nykyään mies on avioeronnut. Eikä uutta onnea ole löytynyt.
Mua on piirittänyt ihminen, joka on keskusteluissa haukkunut ja käyttäytynyt epäasiallisesti liian monta kertaa. Koska ei ole käytöstapoja, ei kiinnosta. Opetelkoon käytöstavat ensin ja lähestyköön vastakkaista sukupuolta vasta sitten. En ikinä huoli miestä, jolla ei ole käytöstapoja.