Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus ei ota enää yhteyttä, mutta vastailee kun minä olen yhteyksissä

Vierailija
24.05.2023 |

Ja jos minä en avaa keskustelua, on kuukaudenkin hiljaa. 😥

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy siltä?

Vierailija
2/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurja. Kannattaisiko kysyä asiasta. Vai onko aivan tuore tutustuminen. Olen kokenut monta hiipumista toisen puolelta nopean alkuihastumisen jälkeen. Yksi oli niin sydäntäsärkevä, että muistan hyvin, vaikka aikaa on kulunut jo yli 30 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kysy siltä?

Mitä?

Vierailija
4/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda.

Vierailija
5/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry eteenpäin

Vierailija
6/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä jatkat yhteydenpitoa, vaikkei toista selvästi kiinnosta? Ei tulisi itsellä mieleenkään.

Vierailija
7/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies, onko nainen ujo? Jos olet nainen, se mies ei kai ole tarpeeksi kiinnostunut? Ai niin mutta voisi olla nainen ja nainenkin.

Vierailija
8/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ihastunut, hän ei.

Vierailija
9/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei voi ei! Me säästettäisiin tästä maailmasta niin paljon sydänsuruja jos ihmiset vaan tajuis sen että jos se toinen ei laita eforttia omasta puolesta pakollista kohteliaisuutta enempää niin

SITÄ

EI

KIINNOSTA

Siis mietipä itse kuinka helppo sulla olis olla viestittelemättä ihastukselle ilman syytä. Ihastus pyörii mielessä hyvin paljon ja kaksi toisiinsa ihastunutta ei saa toisistaan tarpeeksi! Oikeesti Ap mieti nyt.

Vierailija
10/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ei ei voi ei! Me säästettäisiin tästä maailmasta niin paljon sydänsuruja jos ihmiset vaan tajuis sen että jos se toinen ei laita eforttia omasta puolesta pakollista kohteliaisuutta enempää niin

SITÄ

EI

KIINNOSTA

Siis mietipä itse kuinka helppo sulla olis olla viestittelemättä ihastukselle ilman syytä. Ihastus pyörii mielessä hyvin paljon ja kaksi toisiinsa ihastunutta ei saa toisistaan tarpeeksi! Oikeesti Ap mieti nyt.

Onko sulla tinder niin annan matchin, oon yhtä tulinen ku sä.

Vierailija
11/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä jolla ei ole puheaikaa.

Vierailija
12/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mies, onko nainen ujo? Jos olet nainen, se mies ei kai ole tarpeeksi kiinnostunut? Ai niin mutta voisi olla nainen ja nainenkin.

Ujo nainen on yhteydessä jos on kiinnostunut. Se harmain pikku hiirikin keksii tikusta asiaa jos teillä on keskusteluyhteys ja olet tehnyt aloitteen.

Vierailija
13/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen maankuulu itsekunnioitus. Elikkä missä?

Vierailija
14/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolinen ihastus. 

Vierailija
15/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luovuttaa jos olet mies, naiset tykkää kunhan niitä piirittää riittävän kauan. Näyttää että olet oikeasti tosissaan, etkä mikään ostoskeskusplayeri.

Vierailija
16/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaisi saada yhteydenottoja ihmiseltä, jonka tietäisin olevan minusta romanttisesti kiinnostunut, mutta jota joutuisin kuitenkin tapaamaan esim. työpaikalla. Silloin on pakko pysyä asiallisissa väleissä ja vastata kohteliaasti.

Vierailija
17/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä sinä otat häneen yhteyttä, kun häntä ei kiinnosta pätkääkään ottaa sinuun yhteyttä? Teet itsestäsi pellen.

Vierailija
18/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaisi saada yhteydenottoja ihmiseltä, jonka tietäisin olevan minusta romanttisesti kiinnostunut, mutta jota joutuisin kuitenkin tapaamaan esim. työpaikalla. Silloin on pakko pysyä asiallisissa väleissä ja vastata kohteliaasti.

Ehkä sun kannattais sitten vaihtaa työpaikkaa?

Vierailija
19/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata luovuttaa jos olet mies, naiset tykkää kunhan niitä piirittää riittävän kauan. Näyttää että olet oikeasti tosissaan, etkä mikään ostoskeskusplayeri.

Senkin auringon korventama risupensas. Suksi suolle!

Vierailija
20/37 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kuukaudenkin ollut hiljaa, niin eiköhän se ollut siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi