Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo sanoi suoraan, että kaipaa huomiota. Mitä siis pitää tehdä?

Vierailija
24.05.2023 |

Voitteko opastaa??? Kuitenkin mielestäni huomioin häntä koko päivän mittaan.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista huomiota hän haluaa?

Fyysistä vai henkistä?

Haluaako että halaat ja kosketat? Vai haluaako että kuuntelet, huomioit ja arvostat hänen mielipiteitään?

Vai haluaako jotain romanttista huomioimista kynttiläillallisineen?

Vai kenties kaikkea tuota?

Kysy ihmeessä vaimoltasi mitä hän haluaa.

Vierailija
62/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä, mihin hän kaipaa muutosta ja millaista muutosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on lopun merkkejä. Tuskinpa mikään huomioiminen hänelle enää riittää. On vaan kyllästynyt ja ihastunut toiseen mieheen.

Vierailija
64/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijota sitä

Vierailija
65/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla turha yrittää mitään esitystä, sitä joko osaa huomioida toisen tai sitten ei ja sinä et osaa. Oma mies laittaa joka aamu aamiaisen ja herättää kun valmis ja myös eväät töihin, osoittaa rakkautta esim. ottamalla aamulla syleilyyn ja sanoo minun olevan rakas ja myös sängyssä hellii ja rakastellessa hyväilee pitkään ennen ja jälkeen.

Vierailija
66/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pientä huomaavaisuutta omalta mieheltäni:

- Jos käyn ruokakaupassa hän tulee autolle vastaan ja kantaa kassit. Usein myös hoitaa kauppareissut mun puolesta

- lauantaisin kun käyn kaupassa mies imuroi ja pyyhkii lattiat (pyytämättä ja vapaaehtoisesti😄)

- kun tekee itselleen vaikka voileivän kysyy tekeekö minulle samalla

- talvisin tuo joka lauantai kukat kotiin

- meillä on painava tuplatäkki joten hän laittaa pussilakanan vaikka homma onkin hänestä ikävä

- soittelee työmatkoilta ja tarkistaa että kaikki on hyvin

- halaa ja pitää hyvänä ilman taka-ajatuksiakin

- tekee hyvää ruokaa

tuossa nyt muutama tapa huomioida

Onko tuo edes huomiointia?

Nuohan ovat ihan perusjuttuja, joita arjessa pitää tehdä (ja mielellään enemmänkin); lukuun ottamatta ehkä noiden kukkien tuontia.

Itse huomioin vaimoani vielä noiden asioiden lisäksi paljon enemmän; laittelen päivittäin sydänviestejä, ostan herkkuja ja siideriä (paitsi jos hän erityisesti ei halua), jätän välillä pieniä lappusia, joihin kirjoittelen kivoja asioita, järjestän yllätyksiä, vien ravintolaan, leffaan, ym. Yhdessä 20+ vuotta.

Vierailija
67/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä huomaavaisuutta omalta mieheltäni:

- Jos käyn ruokakaupassa hän tulee autolle vastaan ja kantaa kassit. Usein myös hoitaa kauppareissut mun puolesta

- lauantaisin kun käyn kaupassa mies imuroi ja pyyhkii lattiat (pyytämättä ja vapaaehtoisesti😄)

- kun tekee itselleen vaikka voileivän kysyy tekeekö minulle samalla

- talvisin tuo joka lauantai kukat kotiin

- meillä on painava tuplatäkki joten hän laittaa pussilakanan vaikka homma onkin hänestä ikävä

- soittelee työmatkoilta ja tarkistaa että kaikki on hyvin

- halaa ja pitää hyvänä ilman taka-ajatuksiakin

- tekee hyvää ruokaa

tuossa nyt muutama tapa huomioida

Onko tuo edes huomiointia?

Nuohan ovat ihan perusjuttuja, joita arjessa pitää tehdä (ja mielellään enemmänkin); lukuun ottamatta ehkä noiden kukkien tuontia.

Itse huomioin vaimoani vielä noiden asioiden lisäksi paljon enemmän; laittelen päivittäin sydänviestejä, ostan herkkuja ja siideriä (paitsi jos hän erityisesti ei halua), jätän välillä pieniä lappusia, joihin kirjoittelen kivoja asioita, järjestän yllätyksiä, vien ravintolaan, leffaan, ym. Yhdessä 20+ vuotta.

Nyt on kyllä niin ällöä.

Vierailija
68/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni tekee kaikkia pikku juttuja arjessa: tuo mullekin kahvin, kun ottaa itselleen; kattaa pöydän ennen ruokailua ja siivoaa keittiön ruokailun jälkeen; tuo mulle kaupasta ruokia, joista tietää mun pitävän; imuroi pyytämättä ja muutenkin tekee osansa yhteisistä kotihommista omatoimisesti; kuuntelee ja puhuu; halaa ja sanoo rakastavansa.

Ja tämä kaikki toimii tietenkin molempiin suuntiin.

Vierailija
69/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän kaipaa älykästä keskutelua

Siis nythän oli kyse vaimosta.

Nimenomaan siitä naispuolisesta äidistäsi nro 2, joka pyörittää koko talouttanne sillä aikaa kun sinä makaat sohvalla ja selaat vauvapalstaa. Käy töissä ja maksaa sinun lasten elättämisestä. Ikävä jos et osaa hänen kanssaan mistään keskustella.

Vierailija
70/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istu sohvalla kalja kädessä ja katso urheilua.

Tai p*rnoa.

Vierailija
71/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on ihan onneton sosiaalisten taitojen suhteen, ei ne tajua mistään parisuhteessa olemisesta mitään, vanhemmiten ei edes halua naista.

Vierailija
72/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarkoittaisin tuolla ja haluaisin, että esim pidät kädestä kiinni kävelyllä, halaat ja pussaat tavatessa ja muutenkin, istut sohvalla vieressä ja vaikka kehut ja tuot joskus kukkia. Ja se seksikin kelpaisi. Aika perussettiä, millä osoitat, että vaimo on tärkeä sinulle.

Vierailija
73/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano päivää tavatessasi hänet.

Sano kättäpäivää tavatessasi hänet.

Vierailija
74/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Suunnitelkaa yhdessä jotain kivaa tekemistä, nimenomaan se yhdessä suunnittelukin on sitä toisen huomioimista, ei niin että sinä sanot vaimolle: "ihan sama, päätä sinä" oli sitten kyse matkasta, leffan valinnasta, mitä syödään tänään, mitä tehdään viikonloppuna. mitä tehdään kesälomalla...

- Pieniä asioita arjessa: käykää yhdessä kaupassa ja tehkää yhdessä ruokaa tai laita vaimolle jotain ruokaa mistä hän pitää, osta jotain jälkkäriä.

- Huomioiminen on erittäin tärkeää silloin kun toinen on vaikka sairaana tai muuten vaikuttaa surulliselta tai huolestuneelta jostain, kysy mitä kuuluu ja onko jotain missä voit auttaa.

Vierailija
75/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiloudu ennen kuin hän saapuu huoneeseen, jossa olet ja pelästytä hänet.

Vierailija
76/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna sille sitä huomiota!

sä tunnet vaimosi paremmin kuin me muut.