Vaimo sanoi suoraan, että kaipaa huomiota. Mitä siis pitää tehdä?
Voitteko opastaa??? Kuitenkin mielestäni huomioin häntä koko päivän mittaan.
Kommentit (76)
Jos teet leivän itselles, kysy ottaisko hänkin. Jos sulla on joku meno, kysy haluaako mukaan tai sopiiko jos menet. Älä vain ilmoita että lähdet nyt ja tulet joskus. Kysy, mitä suunnitelmia viikonlopuksi ja koita sumplia omat menosi sopivasti niihin. Näitä asioita itse kaipaan mieheltäni.
Ehkä hän kaipaa älykästä keskutelua maailmantilanteesta? Nyt keskustelette vain siitä mitä kaupasta ostetaan tai mitä syödään tänään.
Vierailija kirjoitti:
Osta sille huomioliivi.
Voi täydentää otsalampulla, jossa vilkkutoiminta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän kaipaa älykästä keskutelua
Siis nythän oli kyse vaimosta.
Miten huomioit vaimoasi?
Googlaa, mitä sanotaan erilaisista rakkauden kielistä. Joku kokee rakkaudeksi sen, kun puhutaan kauniita, toinen ymmärtää hiljaisen miehen tekemät asiat. Vastaavasti voi olla täysin sokea sille, että yksi tapa osoittaa rakkautta on olla fyysinen tai kohta sen jopa ahdistavana lääppimisenä.
Oma mieheni on tekijä ja puhuja, itse olen lahjoilla hellivä ja molemmat tykkäämme läheisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän kaipaa älykästä keskutelua
Siis nythän oli kyse vaimosta.
On paljon miehiä, joilla ei ole käsitystä siitä kuinka älykäs vaimo heillä onkaan.
Pientä huomaavaisuutta omalta mieheltäni:
- Jos käyn ruokakaupassa hän tulee autolle vastaan ja kantaa kassit. Usein myös hoitaa kauppareissut mun puolesta
- lauantaisin kun käyn kaupassa mies imuroi ja pyyhkii lattiat (pyytämättä ja vapaaehtoisesti😄)
- kun tekee itselleen vaikka voileivän kysyy tekeekö minulle samalla
- talvisin tuo joka lauantai kukat kotiin
- meillä on painava tuplatäkki joten hän laittaa pussilakanan vaikka homma onkin hänestä ikävä
- soittelee työmatkoilta ja tarkistaa että kaikki on hyvin
- halaa ja pitää hyvänä ilman taka-ajatuksiakin
- tekee hyvää ruokaa
tuossa nyt muutama tapa huomioida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta sille huomioliivi.
Voi täydentää otsalampulla, jossa vilkkutoiminta.
🤣🤣 Ja aina kun lähtee liikenteeseenn niin pitkät päälle.
Lakkaa tuijottelemasta jatkuvasti kännykkääsi, myös pelaaminen on pois ajasta vaimosi kanssa. Kuuntele mitä hän sanoo ja yritä ottaa siitä onkeesi. Keskustele suunnitelmistasi hänen kanssaan jo suunnitteluvaiheessa sen sijaan että kertoisit niistä hänelle ilmoitusluontoisesti. Kuuntele mitä hän kertoo ystävättäriensä miesten tekevän, sitä samaa hän todennäköisesti toivoo sinultakin. Jos on lapsia niin tarjoudu hoitamaan/vahtimaan heitä sillä aikaa kun vaimosi pääsee tekemään jotain itselleen mieluista asiaa. Älä toteuta näitä vain päivää vaan jatkuvasti arjessa.
näin naisena voin sanoa: kun nainen ilmoittaa haluavansa huomiota, se tarkoittaa sitä, että nainen näkee miehen viihtyvän ja sillä on hauskaa vaikka telkun ääressä, niin nainen tulee heti kateelliseksi miehen simppelistä aivotoiminnasta. se on pyrittävä heti pilaamaan se viihtyminen, jos itsellä naisen vaikeat aivot eivät osaa viihtyä, vaan pitää multitaskata jatkuvasti. tämä on juurisyy "kaipaan huomiota" lausahdukselle.
Sano että hän on kaunis. Hemmottele. Vie ulos.