Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo sanoi suoraan, että kaipaa huomiota. Mitä siis pitää tehdä?

Vierailija
24.05.2023 |

Voitteko opastaa??? Kuitenkin mielestäni huomioin häntä koko päivän mittaan.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit?

Vierailija
22/76 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy aamulla ekaksi mitä meillä on tänään ruoaksi.

Jälkeenpäin sitä miettii, että olikohan toikin exältä vaan suoraa vittuilua. Eikö muka tajunnut miten ääliösti toimi ja että aamulla ois voinu olla mieles jotain muuta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi vaikea toisen puolesta sanoa. Itse haluaisin, että toinen olisi läsnä, ei laitteella tai lehteä lukisi, vaan vaikka päivällisellä istuisi rauhassa ja kysyisi, miten päivä meni, istuisi vierelle sohvalle ja ottaisi kädestä kiinni, lähtisi kanssani kävelylle/ kysyisi, lähdettäisiinkö kävelylle, illalla nukkumaan mennessä antaisi pusun ja halin ja sanoisi hyvää yötä kulta. Tämän kaiken ei tarvitse tapahtua samana päivänä. Tuollaista pientä huomioimista minä kaipaan.

Vierailija
24/76 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaimolle Tinder tili. Haluaa huomiota mutta ei välttämättä sinulta.

Vierailija
25/76 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa hierontaa ja nuolentaa alapäästä. Oletko antanut suuseksiä sille koskaan. Voit myös ostaa kukkia ja viedä kylpylään.

Vierailija
26/76 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso häntä. Auta jos näet että hänellä on kantamuksia tai jos hän hoitaa kotitöitä menet auttamaan. Kun hän menee nukkumaan menet viereen halaat/silität. Vastaat kun puhuu sinulle, menet viereen etkä toiselle sohvalle jne.

Vierailija
27/76 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut miehelle, että koen, ettei hän huomioi, kun hän on ollut kaiket päivät omissa menoissaan, illalla kotiintultuaan menee toiseen huoneeseen ja katsoo kånnykästä videoita nukkumaanmenoon asti ja seksiä tai läheisyyttä ei ole. Eikä mies pitänyt lomia samaan aikaan, eikä suostunut lähtemään edes viikonloppureissulle kanssani. Ei ollut mitään yhteistä tekemistä, eikä juteltu päivän aikana syvållisempää kuin moi ja hyvää yötä. Ja kun tämä jatkui, niin aloin miettiä eroa.

Vierailija
28/76 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta muiden naisten tuijottelu, hekumoitseminen ja ajattelu sataprosenttisesti ja keskity vaimoosi. Katso ihaillen, löydä hyvää ja kaunista, hymyile, ole hellä, huomaavainen ja ymmärtäväinen. Vie syömään, kävelylle, tee illallinen, katso silmiin.

Vierailija
29/76 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita huomioiminen vaikka niin, että keskustelet hänen toiveistaan hänen itsensä, eikä mammapalstan poikatrollien kanssa.

Vierailija
30/76 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräät viikolla ennen häntä ja huikkaat makuuhuoneen ovelta, että herää rakas, aamiainen odottaa. Kun hän tulee keittiöön, niin otat kännykällä kuvan hänestä. Kuva sitten someen mahdollisimman moneen paikkaan. Näin toimien vaimosi saa uskomattoman määrän huomiota ja kommentteja voitte lukea yhdessä aina lauantai-iltaa viettäessänne.

Vierailija
31/76 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta sille huomioliivi.

Voi täydentää otsalampulla, jossa vilkkutoiminta.

🤣🤣 Ja aina kun lähtee liikenteeseenn niin pitkät päälle.

🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂

Vierailija
32/76 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein sanoin noin tänään, ja syy on se, että ei huomioi ollenkaan, mitä minulla on meneillään. Oltiin sovittu kauan sitten, että maanantaina tehdään asioita, joihin tarvitsee minun apuani, ja niin tapahtui. Tänään tulee kotiin ja olettaa, että mulle sopii tänäänkin. Mitään ei eilen tai maanantaina sanonut vaan olettaa, että jätän omat hommani ja juttuni tuosta vaan.

Vierailija
33/76 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso häntä. Auta jos näet että hänellä on kantamuksia tai jos hän hoitaa kotitöitä menet auttamaan. Kun hän menee nukkumaan menet viereen halaat/silität. Vastaat kun puhuu sinulle, menet viereen etkä toiselle sohvalle jne.

Voi, vaimo on varmasti rakkaudesta sulana tuollaiseen mieheen. Naiset ovat kiitollisia avusta, jota mies ritarillisesti antaa. Vaimo voi olla hiukan pihalla vaikkapa kodinelektroniikan kanssa, joten arvostaa tällaistakin fiksailua. Tietysti nainen haluaa halia ja olla vieressä, jakaa iloja ja suruja. Keskusteluyhteys on tärkeä asia parisuhteessa, toiseen tutustuminenhan tavallaan on ikuista. Aikaa pitäisi sellaiseen vain järjestää.

Vierailija
34/76 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sitten sanonut myös suoraan, että mitä haluaa. Tuommoiselle muijalle näyttäisin ulko-ovea. Jos äly ei riittäisi ymmärtämään niin nostaisin myös valmiiksi pakatut pakaasit oven ulkopuolelle.

Vierailija
35/76 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tai tee jokin kiva asia, mikä hänelle on tärkeä. Kysy ja ole kiinnostunut toisesta. Avaa keskustelua ja kuuntele toista. Huomioi toista arkipäiväisessä elämässä sopivasti.

Vierailija
36/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sanonut miehelle, että koen, ettei hän huomioi, kun hän on ollut kaiket päivät omissa menoissaan, illalla kotiintultuaan menee toiseen huoneeseen ja katsoo kånnykästä videoita nukkumaanmenoon asti ja seksiä tai läheisyyttä ei ole. Eikä mies pitänyt lomia samaan aikaan, eikä suostunut lähtemään edes viikonloppureissulle kanssani. Ei ollut mitään yhteistä tekemistä, eikä juteltu päivän aikana syvållisempää kuin moi ja hyvää yötä. Ja kun tämä jatkui, niin aloin miettiä eroa.

Minä elin tällaisessa parisuhteessa vuosia. Ei kuulema ollut miehen mielestä mitään pielessä, eli mitään ei tarvitse yrittää korjata. Totesin, että tyhjän saa pyytämättäkin ja lähdin.

Vierailija
37/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä ihmeessä siltä vaimolta kysy!

On varmaan kysytty, mutta kun naisten kommunikointi taidot on nolla ja miehen pitäisi ajatuksia lukea.

Vierailija
38/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa huomioida toista on olla pakottamatta hänet ajattelemaan puolestasi. Eli teet omatoimisesti asioita, siivoat, käyt kaupassa, hoidat jonkun jutun pois alta mitä on pitkään lykätty. Sitten ihan arkinen kohteliaisuus ja aito kiinnostus toiseen ja hänen elämäänsä. Muistat asioita toisesta, muistat mikä on hänen lempiruoka, mikä inhottaa häntä, kuka se raivostuttava tyyppi olikaan hänen työpaikallaan, miksi sitä oreganoa ei saanut laittaa ruokiin jne. Pieniä asioita jotka kertoo, että olet kuunnellut.

Vierailija
39/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten vastaus kuuluu, että kaipaa enemmän huomiota ilman sen tarkempia neuvoja.

Vierailija
40/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan kysytty, mutta kun naisten kommunikointi taidot on nolla ja miehen pitäisi ajatuksia lukea.

Ne on miesten ymmärrystaidon mikä on nolla, pelkkä kuuntelu ei riitä, pitää myös ymmärää mitä toinen sanoi ja siinä te olette luokattoman surkeita. Päättelette aina itse, koska teitä ei aidosti kiinnosta kuunnella ja päättelette päin mäntyä.