Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo sanoi suoraan, että kaipaa huomiota. Mitä siis pitää tehdä?

Vierailija
24.05.2023 |

Voitteko opastaa??? Kuitenkin mielestäni huomioin häntä koko päivän mittaan.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että hän on kaunis. Hemmottele. Vie ulos.

Saako silloin olettaa, että nainenkin tekisi tuollaisia asioita? 

Vierailija
42/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän kaipaa älykästä keskutelua

Siis nythän oli kyse vaimosta.

On paljon miehiä, joilla ei ole käsitystä siitä kuinka älykäs vaimo heillä onkaan.

Sen jälkeen kun vaimo kaatoi öljyä pissapojansäiliöön, alkoi olla usko koetuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vaimoa. Elämäsi paranee 100% varmuudella.

Vierailija
44/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä ihmeessä siltä vaimolta kysy!

On varmaan kysytty, mutta kun naisten kommunikointi taidot on nolla ja miehen pitäisi ajatuksia lukea.

Ne on miesten ymmärrystaidon mikä on nolla, pelkkä kuuntelu ei riitä, pitää myös ymmärää mitä toinen sanoi ja siinä te olette luokattoman surkeita. Päättelette aina itse, koska teitä ei aidosti kiinnosta kuunnella ja päättelette päin mäntyä.

Varsinkaan kun naiset koittaa jollain omituisilla vihjailuilla saada haluamansa asiat. Ja sitten suuttuvat, kun mies ei tajunnut vihjeitä.

Vierailija
45/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu sohvalla kalja kädessä ja katso urheilua.

Vierailija
46/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaa

Vierailija
47/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei kannata tehdä mitään oletuksia. Jos keskustelu välit ei ole kunnossa, eikä niille mitää voi tai halua tehdä, peli on menetetty.

Vierailija
48/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä siis niin, että sulla miehenä on sun omat hommat ja vaimolla on teidän yhteiset hommat?

Ja vaimon pitää odottaa että puuhaat niitä omiasi jotta voitte tehdä yhteisiä, kun sulle sopii?

Mä en kestäis tuollaista päivääkään.

Vierailija
49/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastavuoroisuus on itsestäänselvää.

Pieniä juttuja: lempiruokaa, haen vaikka lentokentältä kun tulee työmatkalta, pakkaan paidat työmatkaa varten laukkuun (inhoaa paitojen taittelua), järjestän syntymäpäiväjuhlat ja -reissut, kun mies tekee remppaa käyn rautakaupassa hakemassa puuttuvia ruuveja ja autan missä voin. Kun tulee reissusta on jotain hyvää ruokaa tai herkkuja odottamassa.

Ja paljon muuta

Vierailija
50/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistua sivustolta  lopulisesti ja olla läsnä.Etsiä työ tai opiskelu paikka.

Vierailija
51/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan varma, että ap:n vaimo on sanonut satoja kertoja ääneen mitä haluaa. Ap ei vain kuuntele. Seuraavaksi hän ihmettelee kun ero tuli ihan puskista. Pääsi yllättämään, kaikki oli niin hyvin.

Vierailija
52/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa sitä, mitä annoit seurustelun alussa: katsekontakti, keskustelu, kuuntelu.

Vierailija
53/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi sitten sanonut myös suoraan, että mitä haluaa. Tuommoiselle muijalle näyttäisin ulko-ovea. Jos äly ei riittäisi ymmärtämään niin nostaisin myös valmiiksi pakatut pakaasit oven ulkopuolelle.

Parisuhteettoman mielikuvittelua on aina yhtä hupaisaa seurata. *Minä olisin kyllä sanonut ja minä olisin kyllä näyttänyt ovea!* 😂

Vierailija
54/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näin naisena voin sanoa: kun nainen ilmoittaa haluavansa huomiota, se tarkoittaa sitä, että nainen näkee miehen viihtyvän ja sillä on hauskaa vaikka telkun ääressä, niin nainen tulee heti kateelliseksi miehen simppelistä aivotoiminnasta. se on pyrittävä heti pilaamaan se viihtyminen, jos itsellä naisen vaikeat aivot eivät osaa viihtyä, vaan pitää multitaskata jatkuvasti. tämä on juurisyy "kaipaan huomiota" lausahdukselle. 

Ja ajattelit että joku oikeasti uskoo sinut naiseksi? 😀

Vierailija
55/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan varma, että ap:n vaimo on sanonut satoja kertoja ääneen mitä haluaa. Ap ei vain kuuntele. Seuraavaksi hän ihmettelee kun ero tuli ihan puskista. Pääsi yllättämään, kaikki oli niin hyvin.

Tämä on niin klassinen! 😀

Vierailija
56/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota, pääset huomattavasti helpommalla.

Vierailija
57/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä miten eri tilanteissa voisi olla aktiivinen tekijä passiivisen roolin sijaan. Jos esim istutte sohvalle katsomaan tv:tä, niin laita sinä käsi vaimon hartioille tai kädelle tai mihin tahansa, silitä ja hipsuta sinä häntä. Sen sijaan että vain istut sohvalle ja vaimo koskettaa ja huomioi sinua. Kun vaimo tulee kotiin töistä, harrastuksesta jne. kysy sinä ensin että miten meni, oliko kivaa. Jos vaimolla on vaikka kivannäköinen vaate, niin kehu sitä. Jos käyt kaupassa niin osta joku kiva yllätys vaimolle, vaikka hyvää erilaista kahvia, suklaata, pensasmustikkarasia jne ilman että vaimo erikseen pyytää.

Vierailija
58/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nainen parvekkeelle siksi aikaa kun katsot TV, niin ei häiritse sinua!

Vierailija
59/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastavuoroisuus on itsestäänselvää.

Pieniä juttuja: lempiruokaa, haen vaikka lentokentältä kun tulee työmatkalta, pakkaan paidat työmatkaa varten laukkuun (inhoaa paitojen taittelua), järjestän syntymäpäiväjuhlat ja -reissut, kun mies tekee remppaa käyn rautakaupassa hakemassa puuttuvia ruuveja ja autan missä voin. Kun tulee reissusta on jotain hyvää ruokaa tai herkkuja odottamassa.

Ja paljon muuta

Tuollaiset pienet jutut ei miehiä paljoakaan kiinnosta. Seksi on tärkein millä mies pidetään tyytyväisenä.

Vierailija
60/76 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit omalta vaimoltasi, mitä se huomio hänelle tarkoittaa (se kun on vähän eri asioita eri ihmisille). Jos itse sanoisin noin miehelleni, se saattaisi olla jotain tai kaikkia näistä asioista:

- ulkonäköni huomioimista: kehuja, kun olen laittautunut nätiksi tai ihan muuten vaan

- arkisia pieniä tekoja (esim aamukahvin keittäminen valmiiksi, keittiön sotkujen siivoamista oma-aloitteisesti, autoni tuulilasin skrabaamista valmiiks, että minä pääsen helposti töihin tms)

- pieniä hellyydenosoituksia (kosketuksia, pusuja, haleja Ei-seksuaalisessa merkityksessä)

- aloitteita seksiin ja minun huomioimista seksin aikana