Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha äitee etsii laulua / Martti Servo & ilm. Napander, aihe...

Vierailija
24.05.2023 |

Biisin aihe menee kuulemma jotenkin niin, että porukka lähtee Oulusta Turkuun tarkoituksena lähteä risteilylle. Turussa on ilmeisesti niin kivaa, että jäävätkin Turkuun hummailemaan ja risteily jää.

AV auttaa aina, eikö niin? Itse en tätä millään löytänyt, joten jätti-isot kiitokset avittajille. Äitee kovasti haluaisi tämän kuulla, mutta kun ei sitä nimeä nyt vaan löydy! :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi youtubesta siellä on ainakin jotain biisejä siltä

Vierailija
2/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi youtubesta siellä on ainakin jotain biisejä siltä

Eipä löydy sieltäkään.

Etsitty kaikin mahdollisin keinoin, enää en keksi enempää; mm. kaikki lyrics yms. sivustot tsekattu. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Googleen martti servo ja napander. Oma suosikkini on Ufo tarjosi kaakaon biisi.

Vierailija
4/24 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita Googleen martti servo ja napander. Oma suosikkini on Ufo tarjosi kaakaon biisi.

Tuokin tehty - ei löydy! :(

Vierailija
5/24 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei kuulosta Servolta, oisko muu esittäjä?

Vierailija
6/24 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla Vilperin Perikunnan biisi? Tervetuloa länteen, Andrej tai Turkulainen Helsingissä.

Vierailija
7/24 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastot.fi ja "Kysy kirjastonhoitajalta."

Siellä ollaan hakoja löytämään vastaus melkein mihin vaan.

Vierailija
8/24 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ufo tarjosi kaakaon, kuinka ihanaa elämä on 🙂 Löysin Martti Servon & Napanderin vasta viime vuonna, mistä kaikesta olinkaan jäänyt paitsi

Vierailija
9/24 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten jännää, että ikinä ei löydy vastauksia näihin biisihakuihin täällä. Olen aihetta sivumennen seurannut täällä jo lähes kymmenen vuotta ja ikinä en ole nähnyt kysymystä, johon olisi vastausta löytynyt ja syy siis ei missään nimessä ole vastaajissa vaan kysyjässä (huom ei kysyjissä).

Minulla nimittäin on vahva teoria, että näitä kyselyjä rustailee tasan yksi ja sama henkilö, joka tekee sitä vain trollatakseen, eikä kysymyseen edes ole olemassa mitään oikeaa vastausta.

Minulla on kolme Martti Servon levyä ja olen ollut suuri Martti fani ja aikoinaan Martti Servo ja Yösydän oli  tv-viihteen aatelia jota seurasin erittäin tiiviisti. Tältä pohjalta sanonkin, että tuollainen sanoitus ei kuulosta omaan korvaani yhtään Martin tuotokselta. Tosin aivan viimeisimmistä Martin tuotoksista en ole kovin hyvin perillä.

Tässä livenä Yösydämessä tuo tässä ketjussa kehuttu Napanderi hitti Ufo tarjosi kaakaon:

Vierailija
10/24 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla Vilperin Perikunnan biisi? Tervetuloa länteen, Andrej tai Turkulainen Helsingissä.

Em. on oma suosikkini - ei todellakaan ole! :)

Vierailija
11/24 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten jännää, että ikinä ei löydy vastauksia näihin biisihakuihin täällä. Olen aihetta sivumennen seurannut täällä jo lähes kymmenen vuotta ja ikinä en ole nähnyt kysymystä, johon olisi vastausta löytynyt ja syy siis ei missään nimessä ole vastaajissa vaan kysyjässä (huom ei kysyjissä).

Minulla nimittäin on vahva teoria, että näitä kyselyjä rustailee tasan yksi ja sama henkilö, joka tekee sitä vain trollatakseen, eikä kysymyseen edes ole olemassa mitään oikeaa vastausta.

Minulla on kolme Martti Servon levyä ja olen ollut suuri Martti fani ja aikoinaan Martti Servo ja Yösydän oli  tv-viihteen aatelia jota seurasin erittäin tiiviisti. Tältä pohjalta sanonkin, että tuollainen sanoitus ei kuulosta omaan korvaani yhtään Martin tuotokselta. Tosin aivan viimeisimmistä Martin tuotoksista en ole kovin hyvin perillä.

Tässä livenä Yösydämessä tuo tässä ketjussa kehuttu Napanderi hitti Ufo tarjosi kaakaon:

Minä olen kyllä ensimmäistä kertaa kyselemässä. Äitini on iäkäs ja kuvailu oli tätä luokkaa: ehkä miehellä oli hattu päässä. Porukka päätti lähteä Oulusta (?) risteilylle ja tuli Turkuun. Turussa oli kuitenkin niin kivaa hummailla, että risteily jäi ja jäätiin Turkuun.

Enempää hän ei osannut kertoa. Meikäläisellä ei enää raksuta yhtään! Olisi kiva soittaa tuo äidille, jolla ei ole mahdollisuutta etsiä eikä soittaakaan siis sitä.

Keksikää kiltit nyt joku tämä? Minä ehdotinkin jo muuta esittäjää kuin Servo, mutta ei... hänen mielestään oli Servo. (Minä nyt kapinallisesti olen sitä mieltä, että voihan se olla joku muukin!). Auttakaa oi AV? Please? :)

Vierailija
12/24 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, up!

Vierailija
13/24 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu". Enempää en muista.

Vierailija
14/24 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ois kuitenkin Samuli Putron "Kakarat".

Vierailija
15/24 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilperin perikunnalla on yksi biisi jossa ollaan menossa lautalla tukholmaan (maaotteluun?) mutta matkalla käydään ottamassa olutta tunnetuissa turkulaisissa ravintoloissa ja porukka tippuu yksi kerrallaan matkasta

Vierailija
16/24 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu". Enempää en muista.

...päätin Lahteen matkustaa.

Eli ei ollut Turku.

Vierailija
17/24 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Tuure Kilpeläisen biisi. Tuurella on aina hattu päässä.

Vierailija
18/24 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastot.fi ja "Kysy kirjastonhoitajalta."

Siellä ollaan hakoja löytämään vastaus melkein mihin vaan.

Ne googlaan vaan sen sun puolesta.

Vierailija
19/24 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitonjuhliin Ruotsiin mutta ei tässä kyllä mistään hatusta mainittu

Vierailija
20/24 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollastakin tullut telkkarista! :D Mennyt ihan ohi, veikkaan että olen ollut joku alakouluikäinen tuolloin ja olen ollut nukkumassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän