Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA JOULULAHJA 10 EUROLLA!!!

Vierailija
05.12.2006 |

Auttakaa kiltit joulutontut! Mitä käytännöllistä ja kivaa sais 10 eurolla omalle miehelle? Eikä sitten mitään boksereita ja deodorantteja, niitä tulee ostettua aina kun mielikuvitus ei juokse;) Kiitos avusta!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin miehen kanssa että koska rahat on vähissä niin ostetaan lapsille niitä kivoja lahjoja, ne niistä eniten iloitsee kuitenkin =) Siksi pieni budjetti. Ja vähän vähennetään omalta osaltamme tuota joulun kaupallisuutta. -ap

Vierailija
2/9 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on itse sanonut, ettei halua eikä tarvitse lahjoja, koska ostaa itse itselleen mitä milloinkin tarvitsee ja haluaa. Mut ostin kuitenkin jotain pientä, kun musta on kiva antaa paketteja... (hygieniatuoteosastoa, joten ei ideaa ap:lle täältä...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten pullo konjakkia.

Vierailija
4/9 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä lie beckham koru oli nimeltään. maksoi 12e tarjouksessa. nätti ja kiva mun mielestä. meillä on rajana tänä vuonna 20e toistemme lahjoihin.

Vierailija
5/9 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme osta jouluksi toisillemme mitään. Pääasia että muksut saavat lahjoja ja on hyvä ruoka. Meilläkään ei ole yhtään ylimääräistä rahaa tuhlattavaksi.

Vierailija
6/9 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uusin albumi, halvin maksaa n. 8e ja lisäksi Wagner-sukat päälle - yhteensä tulee maksamaan n. 12e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpiskirjakaupoista/divareista. Pitääkö miehesi sarjakuvista? Parit Tex Willerit, Lucky Luket ym. vois olla jees

Vierailija
8/9 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies melkein itki ilosta, kun sai viime jouluksi kolme erilaista panssarivaunua. Kävi sitten välipäivinä ostamassa maalit (mä en edes tiennyt että niitä tarvitaan) ja näperteli koottaviaan koko loman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalle miehelleni jouluksi.



En muuten ymmärrä näitä ässä-arpoja lahjoina. Todennäköisimmin käteen jää raaputettu arpa, ei mitään muuta, isompien voittojen todennäköisyys on niiiiin pieni. Miten se lämmittää mieltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi