Loukkaantuisitko verisesti, jos lapsesi haluaisi uimahallissa mennä isänsä kanssa pukkariin ja saunaan?
Houkuttelisitko tai kiristäisitkö lapsia tulemaan kanssasi? Entä olisitko vihassa miehelle?
Kommentit (17)
loukkaantuisi, meillä tyttö ja poika meneekin isän kanssa ja vauva mun kanssa, koska vauvan uintiaika on paljon lyhyempi. tyttö on nyt 4. vielä on ok jos menee miesten puolelle, mutta kaikissa uimahalleissa ei kouluikäinen enää saa mennä väärälle puolell (vai oliko se 10-v, en muista), mut kyllähän se jossain vaiheessa tuleekin ettei tyttö enää suostu menemään miesten puolelle!
olen enemmän ku Onnellinen kun poika haluaa isin mukaan ja saan itte saunoa ja pestä ihan rauhassa. se oli sillon vauva uinnin aikaa yhtä tuskaa joten tervemenoa vaan :)
Jospas tämä Työkaveri ei monien miesten tavoin osaa lukea vaimoansa, ja vaimo onkin mököttänyt ihan jostain muusta.. Kun asiat harvoin ovat niin mustavalkoisia..
käyttäjäksi. Tai on sovittu, että tyttö tulee äidin kanssa ja äitiä ärsyttää, kun mies antaa lapsen päättää asioista eri tavalla ihan vaan siksi, kun lapsi sattuu haluamaan jotain eri tavalla mitä on vanhemmat sopineet.
Kylläpä voidaan täällä yhdessä taas taivastella jonkun kanssasisaren ihmeellistä käytöstä..
Ei meidän perheessä vaan ikinä..
Mutta jos molemmat haluaisivat mennä isänsä kanssa niin ihan varmasti saisivat mennä! Olisin tyytyväinen jos menisivät, saisi mieskin välillä vähän " arkea" yksinään lasten kanssa!
Vauvauinnissa ym. jokatoinen kerta periaatteella mentiin
Vierailija:
Kylläpä voidaan täällä yhdessä taas taivastella jonkun kanssasisaren ihmeellistä käytöstä..
Ei meidän perheessä vaan ikinä..
Meillä yleensä poika menee joka toinen kerta isänsä kanssa ja joka toinen kerta minun kanssa
nautin joka reissusta kun saan peseytyä ja saunoa rauhassa
Jos ap kysyy asiaa tosissaan, niin sulla on jotain todella pahasti pielessä. Hae apua huonoon itsetuntoosi tai teet lapsestasi aivan hirveen ihmisen, joka inhoaa sua aikuisena!!
Ja jako menisi varmaan niin, että " katsos x, tuo on miesten puoli, menet sinne isin kanssa" ja " X ja äiti sitten tänne naistenosastoon."
toisen vanhemman, ja toinen toisen kanssa.
kuinka hänen vaimoaan potuttaa se, että heidän lapset haluavat tulla hänen kanssaan pukuhuoneeseen ja saunaan. Kun äiti houkuttelee tyttöä mukaan, tyttö kikattaa ja juoksee miesten puolelle " me mennään isän kanssa" .
Äiti oli kuulemma mököttänyt koko loppupäivän
ja lapsi menisi isänsä kanssa... :D Mutta kaipa meitä on joka junaan...
Lapseni (tyttö), sanoikin eilen ihan kotona minulle että tykkää iskästä enemmän kun iskä vie ulos useammin.
Siinä ei ole mitään syytä loukkaantua sillä tiedän itse tekeväni arvokasta työtä kotona kun pyykkään ja laitan ruokaa ja teen lapselle vaatteita ja leikin hänen kanssaan siinä sivussa minkä ehdin.
Olen vain vilpittömän onnellinen että isä ja lapsi viihtyvät yhdessä, ettei minussa enää jatkuvasti roikuta.
Oma äitini pilasi minun ja isäni välit olemalla mustis, en aio samaa tehdä!