Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko verisesti, jos lapsesi haluaisi uimahallissa mennä isänsä kanssa pukkariin ja saunaan?

Vierailija
16.10.2006 |

Houkuttelisitko tai kiristäisitkö lapsia tulemaan kanssasi? Entä olisitko vihassa miehelle?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni (tyttö), sanoikin eilen ihan kotona minulle että tykkää iskästä enemmän kun iskä vie ulos useammin.

Siinä ei ole mitään syytä loukkaantua sillä tiedän itse tekeväni arvokasta työtä kotona kun pyykkään ja laitan ruokaa ja teen lapselle vaatteita ja leikin hänen kanssaan siinä sivussa minkä ehdin.

Olen vain vilpittömän onnellinen että isä ja lapsi viihtyvät yhdessä, ettei minussa enää jatkuvasti roikuta.

Oma äitini pilasi minun ja isäni välit olemalla mustis, en aio samaa tehdä!

Vierailija
2/17 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaantuisi, meillä tyttö ja poika meneekin isän kanssa ja vauva mun kanssa, koska vauvan uintiaika on paljon lyhyempi. tyttö on nyt 4. vielä on ok jos menee miesten puolelle, mutta kaikissa uimahalleissa ei kouluikäinen enää saa mennä väärälle puolell (vai oliko se 10-v, en muista), mut kyllähän se jossain vaiheessa tuleekin ettei tyttö enää suostu menemään miesten puolelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen enemmän ku Onnellinen kun poika haluaa isin mukaan ja saan itte saunoa ja pestä ihan rauhassa. se oli sillon vauva uinnin aikaa yhtä tuskaa joten tervemenoa vaan :)

Vierailija
4/17 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospas tämä Työkaveri ei monien miesten tavoin osaa lukea vaimoansa, ja vaimo onkin mököttänyt ihan jostain muusta.. Kun asiat harvoin ovat niin mustavalkoisia..

Vierailija
5/17 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäjäksi. Tai on sovittu, että tyttö tulee äidin kanssa ja äitiä ärsyttää, kun mies antaa lapsen päättää asioista eri tavalla ihan vaan siksi, kun lapsi sattuu haluamaan jotain eri tavalla mitä on vanhemmat sopineet.

Vierailija
6/17 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä voidaan täällä yhdessä taas taivastella jonkun kanssasisaren ihmeellistä käytöstä..

Ei meidän perheessä vaan ikinä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos molemmat haluaisivat mennä isänsä kanssa niin ihan varmasti saisivat mennä! Olisin tyytyväinen jos menisivät, saisi mieskin välillä vähän " arkea" yksinään lasten kanssa!

Vierailija
8/17 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvauinnissa ym. jokatoinen kerta periaatteella mentiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kylläpä voidaan täällä yhdessä taas taivastella jonkun kanssasisaren ihmeellistä käytöstä..

Ei meidän perheessä vaan ikinä..

Vierailija
10/17 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä poika menee joka toinen kerta isänsä kanssa ja joka toinen kerta minun kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautin joka reissusta kun saan peseytyä ja saunoa rauhassa

Vierailija
12/17 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap kysyy asiaa tosissaan, niin sulla on jotain todella pahasti pielessä. Hae apua huonoon itsetuntoosi tai teet lapsestasi aivan hirveen ihmisen, joka inhoaa sua aikuisena!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jako menisi varmaan niin, että " katsos x, tuo on miesten puoli, menet sinne isin kanssa" ja " X ja äiti sitten tänne naistenosastoon."

Vierailija
14/17 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen vanhemman, ja toinen toisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Vierailija
16/17 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka hänen vaimoaan potuttaa se, että heidän lapset haluavat tulla hänen kanssaan pukuhuoneeseen ja saunaan. Kun äiti houkuttelee tyttöä mukaan, tyttö kikattaa ja juoksee miesten puolelle " me mennään isän kanssa" .



Äiti oli kuulemma mököttänyt koko loppupäivän

Vierailija
17/17 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi menisi isänsä kanssa... :D Mutta kaipa meitä on joka junaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi