Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Käärijä sopivaa lapsille?

Vierailija
24.05.2023 |

Porin Kirjurinluoto musiikkitapahtuma koko perheelle.
Pikku Papun orkesteri,Ella & Helmi,Daniel Aleksis,Nino ja Ara,Berta.
Sitten vielä Käärijä.Onko tämä Käärijä sopivaa lapsille?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo kenellekään sopivaa

Vierailija
62/66 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhemmat luulee sen olevan lapsille sopivaa? Millainen vanhempi vie lapsensa jollekin kännifestareille, kuten provinssiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä keskustelua nyt enää kukaan lukee niin pakko sanoa että iät ja ajat lapset ovat aikuisten musiikkia kuunnelleet.

Lapsen mieli ei ymmärrä asioita jotka eivät kuulu hänen kokemuspiiriinsä. Sen takia lapset usein helposti vaihtavat sanojakin koska alkuperäiset eivät tarkoita heille yhtään mitään.

Mitä sitten taas tulee esiintymisen kannattaa niistä aina etukäteen aikuisena ottaa selvää minne lasta on viemässä. Kaikki viihde ei ole lapsille.

Vaikka en minä nyt varsinaisesti vaikka kouluikäisen kohdalla kokisi ongelmaksi jotain kiroiluja ja lausahduksia joita lapsi ei edelleenkään edes ymmärrä. Vanhemman on tunnettava lapsensa ja päätettävä se mikä hänelle sopii. Yhdessä kokemus kokien ja käsitelleen vielä käydä lopulta läpi.

Mukava kokemus varmasti keikalle pääsy on. Omakin muistaa ensimmäisen konserttinsa edelleen vaikka siitä on jo pitkä aika. Omalle muksulle se oli Metallica. Ei lasten bändi sekään varsinaisesti. 🤭

Vierailija
64/66 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse oon 14 ja kuuntelen Käärijää ja käyn keikoilla. Juujuu tiedän et se on semmosta "mielenkiintona pina colada ja rata" musiikkia mut mitä sitte? Se on mulle bilemusiikkia eikä todellakaan mitään "hmm munki pitää nyt vetästä kännit koska tässä biisissä sanotaan niin". EI. Ja joo, myöskin Käärijä ei oo mikään lasten artisti, tiedän minkälaista Käärijän kielenkäyttö on keikoilla mut musta se on vaan ihanaa!! Onko pakko olla semmonen hiljanen ja tylsä? Vaikka vielä esimerkkinä Käärijän uus biisi its crazy its party. Siitä vaikka se tommy cashin kohta. Tiedän mitä siinä lauletaan ja mitä siitä? Kyllä mä ymmärrän mitä kuuntelen ja katson. Käärijä on ihana.

Vierailija
65/66 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oksettaa koko käärijä.

Vierailija
66/66 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän voi rahan takia mennä vetämään lasten tapahtumaan tätä pelkkää satsaata. Sille varmaan vielä nyt maksetaan hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä