Onko Käärijä sopivaa lapsille?
Porin Kirjurinluoto musiikkitapahtuma koko perheelle.
Pikku Papun orkesteri,Ella & Helmi,Daniel Aleksis,Nino ja Ara,Berta.
Sitten vielä Käärijä.Onko tämä Käärijä sopivaa lapsille?
Kommentit (66)
Miksi vanhemmat luulee sen olevan lapsille sopivaa? Millainen vanhempi vie lapsensa jollekin kännifestareille, kuten provinssiin?
Jos tätä keskustelua nyt enää kukaan lukee niin pakko sanoa että iät ja ajat lapset ovat aikuisten musiikkia kuunnelleet.
Lapsen mieli ei ymmärrä asioita jotka eivät kuulu hänen kokemuspiiriinsä. Sen takia lapset usein helposti vaihtavat sanojakin koska alkuperäiset eivät tarkoita heille yhtään mitään.
Mitä sitten taas tulee esiintymisen kannattaa niistä aina etukäteen aikuisena ottaa selvää minne lasta on viemässä. Kaikki viihde ei ole lapsille.
Vaikka en minä nyt varsinaisesti vaikka kouluikäisen kohdalla kokisi ongelmaksi jotain kiroiluja ja lausahduksia joita lapsi ei edelleenkään edes ymmärrä. Vanhemman on tunnettava lapsensa ja päätettävä se mikä hänelle sopii. Yhdessä kokemus kokien ja käsitelleen vielä käydä lopulta läpi.
Mukava kokemus varmasti keikalle pääsy on. Omakin muistaa ensimmäisen konserttinsa edelleen vaikka siitä on jo pitkä aika. Omalle muksulle se oli Metallica. Ei lasten bändi sekään varsinaisesti. 🤭
Mä itse oon 14 ja kuuntelen Käärijää ja käyn keikoilla. Juujuu tiedän et se on semmosta "mielenkiintona pina colada ja rata" musiikkia mut mitä sitte? Se on mulle bilemusiikkia eikä todellakaan mitään "hmm munki pitää nyt vetästä kännit koska tässä biisissä sanotaan niin". EI. Ja joo, myöskin Käärijä ei oo mikään lasten artisti, tiedän minkälaista Käärijän kielenkäyttö on keikoilla mut musta se on vaan ihanaa!! Onko pakko olla semmonen hiljanen ja tylsä? Vaikka vielä esimerkkinä Käärijän uus biisi its crazy its party. Siitä vaikka se tommy cashin kohta. Tiedän mitä siinä lauletaan ja mitä siitä? Kyllä mä ymmärrän mitä kuuntelen ja katson. Käärijä on ihana.
Sehän voi rahan takia mennä vetämään lasten tapahtumaan tätä pelkkää satsaata. Sille varmaan vielä nyt maksetaan hyvin.
ei oo kenellekään sopivaa