Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko ikäni ollut kateellinen heille, joilla on sisko.

Vierailija
24.05.2023 |

Toki on aina heitäkin, joilla on huonot välit siskoon mutta kovasti tuntuvat olevan vähemmistössä. Monilla se sisko on se läheisin ystävä, tuki ja turva.
Nytkin olen järkkäämässä yo-juhlia ja muut samassa tilanteessa kertovat siskojensa auttavan. Minulla ei ole ketään joka voisi olla apuna.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on neljä. Tosin yksi sisko on kuollut.

Montako haluat?

Yksi veli löytyy myös. Ei ne siskot sen kummempia ole kuin velikään.

Vierailija
42/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat mun kiusaajasiskon. Hän tulee kertomaan mikä yo-juhlien järjestelyissäsi on pielessä, ja millainen kotisi tulisi olla. Jokainen yksityiskohta saa kommenttia. Luultavasti lapsessasikin on jotain vikaa, jos ei ole kiinnostunut tasan samoista kouluaineista ja harrastuksista kuin hänen lapsensa. Juhlia valmistellessa voitte mukavasti rupatella siitä kun hän marttyyrinä kertoo oman työnsä olevan ainoa kelvollinen työ, hänen harrastuksensa ja elämäntapansa ainoita kelvollisia tapoja elää, hänen ongelmansa ainoita kelvollisia ongelmia, hänen tyylinsä ainoa kelvollinen jne. Pyydät hänet varmaan jäämään vielä juhlien jälkeenkin, ja tulemaan sunnuntaina nauraen arvostelemaan kuinka huonosti on siivottu!

Mulla näitä stereona, tiedän kyllä tunteesi! Ihan kuin elämästäni! 🙄

Luulisi, että tuntisi nuorempaa sisartaan kohtaan edes ameeban verran myötätuntoa, mut eeeiii, sama virsi jatkuu vuodesta toiseen, kun muut on vaan niiin huooonoja.

Nauti ap elämästäsi, löydät varmaan vielä ystävän, joka on kuin sisko, jota et koskaan saanut.!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi