Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko ikäni ollut kateellinen heille, joilla on sisko.

Vierailija
24.05.2023 |

Toki on aina heitäkin, joilla on huonot välit siskoon mutta kovasti tuntuvat olevan vähemmistössä. Monilla se sisko on se läheisin ystävä, tuki ja turva.
Nytkin olen järkkäämässä yo-juhlia ja muut samassa tilanteessa kertovat siskojensa auttavan. Minulla ei ole ketään joka voisi olla apuna.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on veli, enkä ole ikinä osannut ajatella tai kaivata että olisikin sisko.

Vierailija
2/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siitä tulevan ylioppilaan isästä mitään iloa kinkereiden järjestämisessä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.. no mulla on sisko, jota ei näy edes vieraana mun lasten rippi- tai yo-juhlissa. On yhden lapsista kummikin, ei siltikään ilmesty paikalle.

Vierailija
4/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on veli, enkä ole ikinä osannut ajatella tai kaivata että olisikin sisko.

Minullakin on veli mutta oli väkivaltainen mua kohtaan eikä meillä ole nyt aikuisenakaan kovin hyvät välit. Sama tilanne tuntuu olevan tuttavapiirissä, varsinkin jos kyseessä isoveli-pikkusisko lyhyellä ikäerolla.

Ap

Vierailija
5/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea tapa elää.

Vierailija
6/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli väkivaltainen sisko. Eikä aikuisena tullut lasteni yo-juhliin, kun oli dokaamassa. Nyt vanhana soitellaan ihan ok silloin tällöin. Ihana veli mulla on.

Vierailija
7/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ollut kateellinen nimenomaan tuon kaverisuhteen takia. Yo-juhlat kyllä järkkäsin äitini kanssa.

Vierailija
8/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko siitä tulevan ylioppilaan isästä mitään iloa kinkereiden järjestämisessä? 

Valitettavasti varsin vähän. Etenkään tarjoiluihin ei halua mitenkään puuttua.

Ap

Vierailija
9/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on veli mutta oli väkivaltainen mua kohtaan eikä meillä ole nyt aikuisenakaan kovin hyvät välit. Sama tilanne tuntuu olevan tuttavapiirissä, varsinkin jos kyseessä isoveli-pikkusisko lyhyellä ikäerolla.

Ap

Turhaan. Mieti vaikka veljees. Ei taida olla ilonen siskostaan. Mut siis vakavasti. Turha olla kade mistään. Ole ilonen siitä mitä sinun elämässäsi on hyvää sen sijaan

Vierailija
10/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sisko, jonka kanssa en ole ollut missään tekemisissä pariinkymmeneen vuoteen. Meillä on ikäeroa, eikä mitään yhteistä.

Vierailija
11/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no minulla on 2, eikä heistä aiheudu kuin pahaa mieltä.

Vierailija
12/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun sanot, niin tuo on varmaan syy siihen, että tulen paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa. Lapsena leikin paljon veljeni kanssa, kun ei ollut siskoa. Oli mulla tyttöjä kavereina, mutta paljon myös leikittiin isoina lapsilaumoina, joissa oli sekä tyttöjä että poikia. Sitten muutettiin useasti, niin aina ne kaverit jäi jonnekin toiselle puolelle Suomea. Nyt aikuisena mulla ei oo naispuoleisia kavereita ollenkaan, muita kuin työkaverit.

Vierailija
13/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea tapa elää.

Heh, ei tämä mikään elämäntapa sentään ole. Kunhan tulee mieleen aina kun tutut kertovat mitä ovat tehneet siskojensa kanssa. Itse en esim. voisi kuvitella että lähtisin matkalle, shoppailemaan tms. yhdessä veljeni kanssa, niin kuin monet tuntuvat tekevän siskojensa kanssa. Tai että soittaisin veljelle jos mulla on jokin murhe.

Ap

Vierailija
14/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni henkisesti väkivaltainen, et kaipaa siskoa vaan tukea. Älä kadehdi, kun asiat voisivat olla huonomminkin. 

Vierailija
15/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Turhaan. Mieti vaikka veljees. Ei taida olla ilonen siskostaan. Mut siis vakavasti. Turha olla kade mistään. Ole ilonen siitä mitä sinun elämässäsi on hyvää sen sijaan

No, olen kyllä esimerkiksi hoitanut veljen lapsia monet kerrat vuosien varrella. Joten kai se siitä iloitsee. Vastapalvelusta en kyllä ole saanut.

Ap

Vierailija
16/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ois sisko, eikä hän auttaisi sua juhlien kanssa, olisit vain katkera.

Vierailija
17/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainoa lapsi ja olen ollut varsinkin aikuisiällä hyvilläni siitä. En ole kaivannut siskoa, enkä veljeäkään. On kivaa, kun saa vanhempien kaiken huomion itselleen. Tai jos heidän kanssaan on riitaa, he eivät voi sorsia minua toisen sisaruksen avulla. Plus sain 1,5 miljoonaa perinnöksi. 0,75 miljoonaa olisi täysin eri asia, puhumattakaan pienemmästä osuudesta.

Vierailija
18/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ois sisko, eikä hän auttaisi sua juhlien kanssa, olisit vain katkera.

Eipä se konkreettinen apu nyt niin olennaista, kunhan heitin esimerkkinä muiden siskoista. Enemmän olen kaivannut sellaista henkistä yhteyttä, jollainen monilla tuntuu olevan siskon kanssa.

Ap

Vierailija
19/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mun kiusaajasiskon. Hän tulee kertomaan mikä yo-juhlien järjestelyissäsi on pielessä, ja millainen kotisi tulisi olla. Jokainen yksityiskohta saa kommenttia. Luultavasti lapsessasikin on jotain vikaa, jos ei ole kiinnostunut tasan samoista kouluaineista ja harrastuksista kuin hänen lapsensa. Juhlia valmistellessa voitte mukavasti rupatella siitä kun hän marttyyrinä kertoo oman työnsä olevan ainoa kelvollinen työ, hänen harrastuksensa ja elämäntapansa ainoita kelvollisia tapoja elää, hänen ongelmansa ainoita kelvollisia ongelmia, hänen tyylinsä ainoa kelvollinen jne. Pyydät hänet varmaan jäämään vielä juhlien jälkeenkin, ja tulemaan sunnuntaina nauraen arvostelemaan kuinka huonosti on siivottu!

Vierailija
20/42 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin että mulla oisi monta veljeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän