Kesän juhlakausi edessä. Joko hirvittää rahanmeno?
Mua hirvittää, vaikka en suurempia juhlia ole itse järjestämässä. Tiedossa olis kuitenkin kahdet yo-juhlat, kolmet häät, kahdet polttarit ja luultavasti yhdet rippiäiset. Polttarit se suurin rahareikä, mutta kyllä noihin muihinkin rahaa palaa. Jos alle tonnilla selviäisi kaikista juhlamenoista, olisin erittäin iloinen.
Kommentit (29)
ostetaan jotain halpaa tilataan netistä ulkomailta, muu ei auta...
Ei ole yksiäkään juhlia tiedossa, joten ei ole rahanmenoa. Kaikkiin ei ole myöskään pakko osallistua, jos talous siitä kärsii.
Minulla juhlakausi alkaa juhannuksesta ja kestää kuusi viikkoa yhtä soittoa. Hyvää ruokaa, alkoholia, naisia ja juhlimista mielin määrin. Rahaa palaa, mutta sitä ehtii taas ensi talvena keräämään.
Kauhea suma! Ei yhtään kiva. Et ehdi yhtään rentoutua kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Humble brag
Englantilainen murkkuboy?
Yhdet ylioppilasjuhlat on ja ne sattuu olemaan oman lapsen joten rahaa on palanut aikalailla. Pieni asunto ja iso suku niin kaikki juhlapaikasta lähtien on tullut maksamaan
Ei ole juhlia tiedossa. Ehkä kolmen vuoden päästä on kummilapsen rippijuhlat. Ne saattaa olla seuraavat juhlat joissa vierailen, ellei joku yllätä ja mene naimisiin.
Miniäkokelaan valmistujaiset on tiedossa, niihin menen mielelläni, koska hän on niin ihana ihminen.
Muita juhlia ei ole tiedossa. Meillä on niin riitaisa suku, että tuskinpa kutsua tulisikaan, vaikka joku jotain järjestäisi.
Ei hirvitä. En jakele suuria rahasummia lahjaksi ja ostan yhden mekon alesta joka saa kelvata kaikkiin pippaloihin. En osallistu sellaisiin juhliin mihin tarvitsee junat, hotellit yms. En raahaa lapsia mukaan vaan menen itsekseni tai korkeintaan miehen kanssa.