Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kenen kätöstapojen puutetta ihmettelit viimeksi? Millainen tilanne?

Vierailija
05.12.2006 |

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppiksessa viisi vuotta sitten näin, kuinka pojat ottivat ruokaa tarjottimen täyteen, leikkivät hetken ruoalla ja poistuivat viemättä tarjottimia

käsien pesemättömyys wc:n jälkeen, tiesin että kaikki tytöt ko. koulussa eivät pesseet käsiään vessan jälkeen ja kuitenki jokaista tarjolla ollutta leipäpalasta koskettiin ja jokaista hedelmää... yök!

Vierailija
2/59 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli krapulasa ruokapöytään munasillaan istumaan. Ei kuulema löytänyt puhtaita kalsareita!!?

Sai kyllä äkkilähdön pöydästä kun asian huomasin, ja nalkutusten kera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä av täynnä nuorisoa, vai onko aikuiset ihmiset näin lapsellisia?! Ihan niin kuin kaikki järki olisi omassa päässä ja loukkaannutaan ja ihmetellään ihan pikkujuttuja, kuten ei ole kiitetty lahjasta, on sanottu ikävästi, jne. Maailma on inhimillinen. Jos jokaisesta pienestä asiasta loukkaantuu niin ei kai sitä muuta ehdi tekemäänkään.

Vierailija
4/59 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläillessä lapset sotkevat asunnon. Tapetit ja matot pilalla, lelut menee rikki, jne. Ei edes pahoitella tai aiota korvata. Kun huomautetaan asiasta tulee tekstiviesti " oho niinkö kävi" . Luulisi että vanhemmat valvovat lapsiaan kylässä ollessa. Tai edes pyytäisivät anteeksi. Vahingot ymmärrän, mutta kun lähes joka kerta näin. Muuten mukavia tuttavia.

Vierailija
5/59 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla ihmettelin keski-ikäisten ja vanhempien ihmisten itsekkyyttä ja röyhkeyttä. Viimeisen päälle ykköset oli vedetty niskaan ja oltiin olevinaan sivistyneitä mutta niin vaan etuiltiin vessajonossa, sisäänmenoissa, vaatejonoissa yms. yms. Minä viimeisilläni raskaana sain erään papparaisen kyynärpäästä mahaan useamman kerran kun hän puski väkisin ohi takkiansa saamaan. Mulla oli myös 10-vuotias tyttäreni mukana, häntäkin tönittiin ihan törkeästi juuri näitten vanhempien, mukasivistyneiden ihmisten taholta. Raivostutti ja hävetti.

Vierailija
6/59 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin hämmästys ei kylläkään ollut koulussa vaan kaupassa eilen,kun teinit hyppivät jonosta toiseen ja yksi hyppäsi vahingossa jonkun edelläni olevan ostoskoriin, ainoa teinin reaktio oli nauraa, ei mitään anteeksipyyntöä tms.

Koulussa yllättyy positiivisesti nykyään, jos joku osaa käyttäytyä. Normina näyttää olevan se, ettei mitään tapoja ole kellään. Tämä ei kaiketi ole ongelma (ainakaan yhtä paha tai vielä) muualla kuin täällä pääkaupunkiseudulla. Suurin osa porukasta vaikuttaa siltä, että ovat koko elämänsä saaneet tehdä aivan kuten itse haluavat.

Vierailija
7/59 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAARGH!!!

Vierailija
8/59 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jopa kouluikäiset ilmoittavat: mulla on nälkä, anna leipää. Tai tulevat ruokapöytään kutsumatta ja sanovat: Mäki haluan. Jotkut menevät jopa itse kaapille hakemaan syötävää. Miten ei kotona tällaisia perusasioita opeteta?

Vierailija
9/59 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä tulee-

- taksikuski ei auta lasten kanssa liikkuvaa ,

- julkisen sektorin asiakaspalvelussa sairaanhoitaja ei vastaa 3:een viikkoon soittoaikana soittopyyntöihin( kirjoitan AINA nykyään kirjeen -e-mailiinkaan ei vastata- olen jo oppinut...),

- kauppias ei kiitä (tosin en osta enää, jos ei kiitetä- kerran jouduin kinuamaan kotimyyjältä minulle kuuluvaa parhaan asiakkaan kaupanpäällistä- sain se, mutta paha mieli jäi- en osta enää HÄNELTÄ mitään- sorry vaan-)

---

PS: Hyvän palvelun sen sijaan muistaa ja PIIIITKÄÄÄN!;)

Vierailija
10/59 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakkaiden käytöstä....

linja-autossa istuessa huomaa, ettei monikaan tervehdi tullessaan eikä kiitä mennessään

kassaa ei tervehditä, ei kiitetä...

ja vaikka mitä

parissa kaupungissa oon hämmästyttäny ihmisiä iloisella tervehdyksellä bussiin noustessa ja samanmoisella kiitoksella lähtiessä, junttina ovat varmaan pitäneet, mut mitäs tuosta. ko. kaupungeissa ei ole tapana tervehtiä ja samanlaista palvelua saa myös osakseen, ovat jo tottuneet, mä en halua tottua

Vierailija
11/59 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka luona istutaan ruokapöytään niin ettei vieraita ole kutsuttu jos sellaisia talossa on????????????????????????????????????????????

Vierailija:

Siis jopa kouluikäiset ilmoittavat: mulla on nälkä, anna leipää. Tai tulevat ruokapöytään kutsumatta ja sanovat: Mäki haluan. Jotkut menevät jopa itse kaapille hakemaan syötävää. Miten ei kotona tällaisia perusasioita opeteta?

Vierailija
12/59 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko tämä av täynnä nuorisoa, vai onko aikuiset ihmiset näin lapsellisia?! Ihan niin kuin kaikki järki olisi omassa päässä ja loukkaannutaan ja ihmetellään ihan pikkujuttuja, kuten ei ole kiitetty lahjasta, on sanottu ikävästi, jne. Maailma on inhimillinen. Jos jokaisesta pienestä asiasta loukkaantuu niin ei kai sitä muuta ehdi tekemäänkään.

Vierailija
13/59 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka siis seisoivat aivan sumpussa muiden tönittävänä, eivätkä pystyneet pitämään hajurakoa niihin vaunuihin, kuten tämä äiti olisi toivonut. Oli aivan turhaa tiuskia, koska siellä bussissa ei pystytty jättämään ylimääräistä tilaa kenellekään, ja muutenkin, asiansa voi kyllä ilmaista kauniimminkin. Sitä paitsi, jos haluaa säilyttää turvavyöhykkeen vauvansa ympärillä, kannattaa pysytellä ruuhkabussista poissa.

Vierailija
14/59 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jonka luona istutaan ruokapöytään niin ettei vieraita ole kutsuttu jos sellaisia talossa on????????????????????????????????????????????

Vierailija:

Vierailija
15/59 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" No hoh hoh, että pitäisi naapurin kakaratkin pyytää syömään? Eipä taida tällä vastaajalla olla omia lapsia kun ihmettelee tällaista asiaa!"

Vierailija
16/59 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyy aina kuin jokin maailmanomistaja ja tietää kaikki asiat paremmin kuin muut.

Hän inhoo koiria yli kaiken. Aina käydessään meillä puhuu tosi halveksivasti meidän koirista asenteelle " minähän en mitään koiria väistä vaan koirat väistävät minua" tms., huutaa niille ja hyvä ettei potkaise jos koira tulee sille etäisyydelle. Nyt viime viikko oli kyllä ihan huippu. Tuli meille ja sanoi ihan tiedoksi vain että ampuu meidän koirat jos ne joskus häntä purevat. Alkoi oikein mesoamaan asiasta, että oli kenen koirat hyvänsä niin kuulan saavat otsaansa.

Siis meidän koirat ei ole koskaan tehneet hänelle mitään ja hän tuosta noin vain päätti meillä kyläillessään alkaa uhkailemaan niitä. Eikö oikeasti ole mitään tajua, käytöstavoista puhumattakaan! Ei tulisi itselle pieneen mieleenkään mennä jonnekin kylään ja sitten ruveta uhkailemaan isäntäväen lemmikkejä.

Taitaa äijällä viirata päässä.

Vierailija
17/59 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa pikkujouluissa vähän ihmettelin. En aio kertoa enempää. :)

Vierailija
18/59 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin syntymäpäivälahjan 5-vuotiaalle ystäväni lapselle, joka ei kiittänyt. Ei siinä mitään, jos kiitos välillä tenavalta unohtuu, mutta eipä äitikään muistuttanut lastaan, että " mitenkäs sitä sanotaan" ... Minä ainakin muistutan joka kerta lapsiani kiitos-sanasta, jos eivät sitä itse huomaa sanoa. Samainen ystävä kyllä odottaa, että minun lapseni kiittävät kun lähtevät esim. ruokapöydästä, vaikka omat kersat eivät koskaan kiitä!

Vierailija
19/59 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekaupassa kuinka ruma anorektikko syöpäsairas siskoni on. teki mieli lyödä.

Vierailija
20/59 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi + appi tulivat meille kylään varhain sunnuntaiaamuna. Kävin pikaisesti pukeutumassa ja aloin touhuta kahveja pöytään, ohjailin ystävällisesti olohuoneeseen odottelemaan. Appi tuli keittiöön, kaivoi muovikassista eväät ja termarin ja alkoi syödä eväitään! Emme ole läheisissä väleissä, viimeksi ovat käyneet meillä 3 vuotta sitten eli en tosiaan ymmärrä tällaista käytöstä.

Enpähän sitten itsekään siihen ihan korrektisti vastannut, katoin pöytään kahvikupit ym. kaikille muille paitsi appiukolle, sanoin ylimielisesti että " Kauko (nimi muutettu) söikin omia eväitään niin en laita hänelle kuppia" .

Appi ehti vielä visiitin aikana huomauttaa, että kannattaisi herätä vähän aikaisemmin, niin ehtisi enemmän... Eihän meillä olekaan kuin pienet lapset, remontoitava talo ja jatkuvasti paljon ylitöitä, luulisi sunnuntaiaamun levon olevan ihan inhimillistä :-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän