Mikä niissä kahviloissa oikein viehättää?
Katsoin netissä menyytä ja aika hintavalta näyttää. Täytetty bagel 10 euroa ja jäälatte 9 euroa. Ovatko ne teistä muka viihtyisiä? Tosi vaikea nähdä paikkaa viihtyisänä tuon menun perusteella.
Kommentit (667)
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
Koska televisiosarjan mukaan touhu on muodikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn kahvilassa noin kerran kuussa kun käyn konttorilla (useimmiten otan sen kahvikupin ärrältä, käyn konttorilla kerran pari viikossa). Minusta on vaan mukava istahtaa alas, juoda kuppi cappuchinoa ja syödä tuore pulla tai leivos. Sitten jatkan matkaa. Eniten nautin kahvilareissuista Saksassa, pöytiin tarjoilu....
Ärrän pahvimukikahvi ei ole nautinnollista kahvihetkeä nähnytkään! Sehän on kioski, kahvi pahvimukissa, hyi! Siitä on nautinto kaukana!
Kai se kahvi maistuu ihan samalta vaikka ämpäristä joisi : )
Työttömät perustuvat noita kahviloita kun eivät muuta keksi. Saavat starttirahan lisäksi.
Onpa täällä monta kettua happamien pihlajanmarjojen äärellä.
pistäydyn usein kahvikupposella kahvilassa.
Syö järkevämmin ja lopeta tupakointi
Asia on mustavakoinen mutta suhtautumistavat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en viihdy kahviloissa enkä halua maksaa tuollaisia hintoja. Leivon paljon itse ja ihan yhtä hyvät kahvit saa kotona.
Mä en tykkää edes leipomisesta, mutta kaupasta saa myös ainakin minun suuhun maistuvia tuotteita halvemmalla kuin kahvilasta.
1 kahvipaketista keittää 50 kupillista ilman kahvilan melua. <3
Kahvilaan ja kuva someen. Se näyttää olevan se tärkein asia monelle. 🤣
Työkaveri vetelee sitä kahvia hitaasti jannatiskellen ja juttelee niitänäitä muiden elämistä ja muut odottelee, että ois valmis, kun lounas aika meni jo. Kuka jaksaa monta kertaa viikossa rupatella samat jutut kupposen äärellä.
rahaa pitää kai sit tarjoo naisille baaris...sit kelpais jos tarjois koko illan..ois rikas
kato tuolla menee yks kassialma
Voi luoja. Jos haluat ikinä päästä treffeille sun on lopetettava tuo heti.