Mikä niissä kahviloissa oikein viehättää?
Katsoin netissä menyytä ja aika hintavalta näyttää. Täytetty bagel 10 euroa ja jäälatte 9 euroa. Ovatko ne teistä muka viihtyisiä? Tosi vaikea nähdä paikkaa viihtyisänä tuon menun perusteella.
Kommentit (667)
Huono provo. Kunhan haluat suututtaa lukijat.
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
Kahvila on vaihtoehto baarissa notkumiselle. Melutaso siedettävä ja yleensä ikkunat antavat vilkkaimmille kaduille, kiva katsella ihmisvilinää. Tarkkailijaluonteen taivas.
Ystävät hyvät rauhoittukaaa ja lopettakaa minun alapeukuttaminen
Kukin tehköön mitä haluaa ja tulkoon tänne kun siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Kahvila on vaihtoehto baarissa notkumiselle. Melutaso siedettävä ja yleensä ikkunat antavat vilkkaimmille kaduille, kiva katsella ihmisvilinää. Tarkkailijaluonteen taivas.
Olen samaa mieltä.
Kahvilassa voi tavata ihmisiä päiväsaikaan eikä siihen liity mitään pakollista kaljoittelua vaan voidaan jutella rauhassa selvinpäin. Jos kaverit asuvat eri puolilla kaupunkia, niin joku keskeisellä paikalla oleva kahvila voi olla hyvä valinta tapaamispaikaksi ja jokainen saa siellä valita mitä haluaa syödä kahvin tai jopa teen tai kaakaon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa siinäkin vastaus.
Mikä oli kysymys?
Siellä viehättää kalliit hinnat.
Olen lukenut koko ketjun meni aika... kauan.
Mihin ihmeeseen perustatte mielipiteenne?
Vauhtimesta hurjin on HOM-MA-LIN-NA! Täynnä hauskaa värinää on HOM-MA-LIN-NA! Scripta aukee ja magnum laukee. Homma ooo-o!
Juuri eilen aloitin aamun aikaisin viihtyisässä kahvilassa, kun piti saada aikaa kulumaan.
Join erikoiskahvia, kuuntelin äänikirjaa ja seurailin heräilevää kaupunkia. Ihan parasta, etenkin kun käy harvoin.
Ei oikein viehätäkään, lähinnä kun cappucinot ja flat white on aina liian maitoisia (ja rasvaisia) makuun, teen kotona paremman, kun on tonnin laite tullut hankittua, joten espresso onnistuu huomattavasti paremmin kuin monelta ketjulta ostettuna.
Juon kahvilassa (tai päääsääntöisesti otan mukaan) lähinnä suodatinkahvia, koska se on taas kotonani kehno, harvemmin syön mitään, kun on ylihintaista.
ei kuulu sulle...