Mikä niissä kahviloissa oikein viehättää?
Katsoin netissä menyytä ja aika hintavalta näyttää. Täytetty bagel 10 euroa ja jäälatte 9 euroa. Ovatko ne teistä muka viihtyisiä? Tosi vaikea nähdä paikkaa viihtyisänä tuon menun perusteella.
Kommentit (667)
Sekavaa selitystä mutta pointtini on että AV:lla vain arvaillaan millaisia olemme.
^ juoppo yritti olla hauska epäonnistui pahasti
No antaa sitte olla.. ei kukaan mua ymmärrä. Moi
Asia on mustavakoinen mutta suhtautumistavat erilaisia.
Ei mikään viehätä kahviloissa. Siksi en niissä käykkään. Minulle riittää kun saan töissä juoda tauolla kupin teetä ja mahdollisesti jotain pientä makeaa jos joku on tuonut.
Vierailija kirjoitti:
Ei kahvilassa käyntiä voi verrata kotona keitettyyn tsufeeseen.
Mä käyn Helsingin keskustakahvilassa kerran viikossa tapaamassa kavereitani. Aina sama kahvila, viikonpäivä ja kellonaika.
Vapaamuotoinen ryhmä 3-6 henkeä, tulee ken pääsee.
En koskaan osta mitään baakelia enkä erikoiskahvia. Kuppi tavallista suodatinkahvia maksaa 3,60 euroa. Ei minusta paha hinta tunnin-puolentoista kaveritapaamisesta.
Jos tapaisitte jonkun luona, voisitte ostaa tarjoiluja 10.8-21.6 eurolla ja maksaisi saman. Kupillinen suodatinkahvia kotona maksaa senttejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein viehätäkään, lähinnä kun cappucinot ja flat white on aina liian maitoisia (ja rasvaisia) makuun, teen kotona paremman, kun on tonnin laite tullut hankittua, joten espresso onnistuu huomattavasti paremmin kuin monelta ketjulta ostettuna.
Juon kahvilassa (tai päääsääntöisesti otan mukaan) lähinnä suodatinkahvia, koska se on taas kotonani kehno, harvemmin syön mitään, kun on ylihintaista.
Mä saan paremman soijalatten kotona kuin kahvilassa, kun laitan tarpeeksi kahvia eikä liikaa soijajuomaa eli voimakkaamman makuista.
Koko kahvilakulttuuri on elitistä ja snobistista tyhjäpäisille kaupunkilaisille suunnattua saastaa.
On pelkästään typerää ja lapsellista istua tredipaikassa trendivaatteet päällä juomassa trendilattea puhuen samalla tiedostavaa punavihreää paskaa.
Hyi hitto!
Olin just treffeillä ihanassa kahvilassa. Oli kaunis sisustus ystävällinen henkilökunta ja maistuvat herkut. Ja seura oli aika komea... saa nähdä miten jatkossa sujuu. 😍
Jyy äär cörrect. Wee äär veri sÖrry
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa