Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siedätkö hyvin stressiä?

Vierailija
04.12.2006 |

Mistä tiedät, että kestät hyvin stressiä? Eihän sellaista ihmistä olekaan, joka ei stressaantuisi, eli miten osaat arvioida oman stressinsietokykysi?

Mietin vain, kestänkö stressiä vai en. En osaa yhtään arvioida!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen tekemässä cv:tä ja haluaisin ilmoittaa sietäväni hyvin stressiä. Mutta jos sen ilmoitan, pitää minulla olla perustelutkin valmiina. Enkä tietenkään halua kertoa itsestäni jotain sellaista, mikä ei ole totta.

ap

Vierailija
2/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa fyysisinä oireina, rytmihäiriöitä, unihäiriöitä, masentunutta mielialaa... Jos sulle ei tule näitä helposti niin kai sitten siedät. Mieti mitä olet kokenut jossain vaikeassa tilanteessa ja päättele siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöuneni häiriintyvät erittän helposti. Olin aiemmin stressaavassa, vastuullisessa työssä, ja ahdistuin lopulta masennukseen asti. Vähemmän vastuullinen työ, johon siirryin oma-aloitteisesti, sopii minulle paljon paremmin.

Vierailija
4/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan kyllä, että väsyn stressin alla. Tarvitsisin paljon unta. Ja totta kai stressaavat asiat pyörivät mielessä. Mutta kenellä ei pyörisi?? Niin kauan kuin tässä kuolevaisia ollaan, niin jokainen ihminen reagoi stressiin jotenkin. Ei kukaan ole parhaimmillaan, kun työapikalla on kiirettä, äiti kuolee ja avioerokin on edessä....

Luulen, että siedän stressiä hyvin. Mutta kun minulla ei ole vertailukokemusta, kun olen aina ollut vain samainen minä :-).

Voisitteko antaa esimerkkejä elämästänne, minkälainen stressi on ollut liikaa?

Vierailija
5/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni tulee jatkuvasti vastaan tilanteita että on kova kiire, pitää pystyä tekemään nopeita ratkaisuja ja ottamaan vastuuta. Olen siis töissä ensiapupolilla. Kotona en kyllä kauaa jaksa kuunnella lasten kitinää ja hermostun jos kotona on sotkuista. Yritän keksiä keinoja jolla saisin pinnaa venytettyä myös kotona.