AMK yhteishaku: tulokset kevät 2023
Onko joku saanut jo tiedon, onko päässyt todistuksella sisään?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt jotenkin luota näihin tuloksiin. Mulla lukee alin hyväksytty 107, mulla on pisteitä 116 ja olen varasijalla 1.
Taidat olla ei-ensikertalainen. Pisteraja on tällä hetkellä ensikertalaisille.
Oikeasti? Eli jos oon ensikertalainen ja varasijalla tällä hetkellä, niin siel saattaa olla jotain ei-ensikertalaisia mun edellä nostamassa pisterajaa?? :O
Olen 50. varasijalla Kajaanin ammattikorkeakouluun sosionomiksi 😂 En taida edes vaivautua pääsykokeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt jotenkin luota näihin tuloksiin. Mulla lukee alin hyväksytty 107, mulla on pisteitä 116 ja olen varasijalla 1.
Kuulostaa oudolta. Esikertalaisilla pitäisi olla oma kiintiö.
Pääsin kirkkaasti sisään alemmalle ja olen varasijalla 4. ylemmälle hakutoiveelle. Yhtä hyviä molemmat, ei väliä kumpi. Järjestys oli vaikea laittaa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet ei-ensikertalainen hakija? Täytyy olla yleensä tosi paljon enemmän pisteitä kuin ensikertalaisella, että pääsee sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet ei-ensikertalainen hakija? Täytyy olla yleensä tosi paljon enemmän pisteitä kuin ensikertalaisella, että pääsee sisään.
Joo, onkohan tuossa mitään mahdollisuuksia siis...
Ei ole tietoa tullut vielä. Hain Arcadaan Helsinkiin.
Näkyykö AMK valinnat, onko varasivat liikkunut kellään. Mulla ei mitään näy
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö AMK valinnat, onko varasivat liikkunut kellään. Mulla ei mitään näy
Näkyy, itsellä jopa liikkunut tänään. mitkä ei näy?
Pitäisikö ensikertalaisten todistusvalintajononkin liikkua?
Ei-ensikertalaisten pääsykokeella valittavien amk-tulokset ei ainakaan vielä näy ollenkaan.
Ehkäpä ens viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei-ensikertalaisten pääsykokeella valittavien amk-tulokset ei ainakaan vielä näy ollenkaan.
Ehkäpä ens viikolla.
Mulle on jo tullut hyväksymisilmoitus päiviä sitten, ja näen opintopolusta kokeen pisteet - riippuu siis koulusta.
Taidat olla ei-ensikertalainen. Pisteraja on tällä hetkellä ensikertalaisille.