Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etäisä saikuttaa vaikkei lapsi ole kipeä

Vierailija
23.05.2023 |

Onko laitonta? Pitääkö ilmoittaa jonnekkin ja ennen kaikkea onko tästä jatkossa haittaa jos lapsi sairastuisi oikeasti? En tiedä kuinka monesti etä isä on tehnyt näin mutta kertoi ainakin viimeviikolla tehneensä.
Eli lapset asuu minun luona, isällään harvoin joskus viikonlopun. Isä halunnut töistä lomaa joten hakenut sairaslomaa ja sanonut sytksi että hoitaa kipeää lastamme joka oikeasti ei ole kipeä, ja ollut minulla/tarhassa kokoajan.
Minun mielestäni täysin epäreilua lasta kohtaan ja tuntuu lapsen hyväksikäytöltä!!
Lapsen avulla huijata lomaa itselleen jos itse on niin laiska ettei töihin jaksa mennä! Entä jos lapsi olisi ollut oikeasti kipeänä ja isä olisikin jo hakenut todistuksen tietämättäni? Olisinko itse ollut pulassa?
Voiko lapselle aiheutua haittaa jos on tehnyt noin ennenkin, esim joutuu tutkimuksiin kun sairastelee paljon vaikkei oikeasti ole sairastanut.
Miten estää tällainen jatkossa!?
Isä ei edes koskaan auta hoitamaan lapsia jos he ovat oikeasti kipeänä mutta kyllä sitten kelpaa heidän kustannuksellaan lomailla. Olen tosi vihainen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa ensiksi kaapia vulva tyhjäksi hiekasta.

Mitä se sinua liikuttaa, mitä exsäsi touhuaa omalla ajallaan ja työssään?

Riemuitse vaan, ettei sinun enää tarvi katsella moista touhua, ja elä lastesi kanssa iloista elämää.

Vierailija
2/4 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get over it!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa se sinun persettäsi kaivaa mitä se sinun entinen rakas puolisosi häärii? Ja sitten vielä piilottelet lastesi selän takana ja huutelet sieltä, että lapset kärsii tuosta jotenkin.

Vierailija
4/4 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uusi trolli, joka lisää aina loppuun jonkun fraasin tyyliin olen tosi pettynyt, olen tosi raivoissani, jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi