Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?
Kommentit (706)
En mitään. Oli siunaus päästä eroon.
Kiitos, kun varastit hänet. Teit palveluksen.
Varmaan kyselisin eksän vanhnempien ja sisarusten kuulumisia, jos nyt jotain pitäisi keskustella.
Nyxän exälle sanoisin että ota tää kamala ä m m ä takaisin.
Sanoisin, ettei asia kuulu minulle. Niin kuin ei kuulu ilmastonmuutoskaan. Hoidan omat asiani!
Jos sillä on edes nykyistä, niin sanoisin mm:
- sinulla on pitkä komearaaminen söpö mies joka on valitettavasti niin rikkinäinen ja elämän kolhima, että siitä tulee vaan ongelmia.
- hänen erittäin heikko itsetunto yhdistettynä jonkinasteisiin mt ongelmiin ja siihen ettei osaa ollenkaan hoitaa niitä itse tulee olemaan ongelma.
- olet saanut hyvin vanhanaikaisesti ajattelevan sovinistin joka on suhteen vapaamatkustaja. Ehkä olet jo huomannut miten joudut tekemään kaikki aloitteet ja toteutukset itse, todennäköisesti myös maksat ne itse koska hän on aina pa.
- Ehkäpä olet jo kuullutkin "vitsailun varjolla" kuinka hän on aina toivonut löytävänsä jonkun elättäjän...
Hän levitteli minusta ' hullu ex" juttuja, mustamaalasi minkä ehti tuntematta minua. Nyt on nalkissa, koska oman tilanteen myöntäminen edellyttäisi anteeksipyyntöä minulta. Niin makaa kuin petaa.En sanoisi siltikään mitään, koska ei kuulu enää mulle.
Teidän suhde alkoi pettämällä. epärehellisyydellä ja hyväksikäytöllä. Niin se voi myös päättyä samalla tavalla.
Nussi siltä Aivot pihalle.
En tiiä, ollaan ihan hyvissä väleissä.
Pidä rahasi piilossa. Älä sitten paljaalla, tautista aikaa nääs.
Elät alkoholiongelmaisen pettäjä miehen kanssa joka on ollut perheessänne kolmannen lapsen asemassa. Nostan hattua että olet jaksanut hänen kanssaan. Toisaalta, onneksi et tiedä kaikkea vaikka kovasti hallitset ja kontrolloit joka sektorilla hänen elämäänsä. Olet hänelle enemmänkin äiti / huolehtija ja vain se joka antoi hänelle perheen jota hän niin kovasti halusi ja mahdollistit hänen keskiluokkaisen elämän. Tiedät että hänen sydämensä kuuluu toiselle.
Onnea teidän suhteeseen! Toivottavasti S on ihana kunnollinen mies sinulle. On joutunut aiemmin sitä opettelemaan. Toivottavasti nyt osaa.
Jos nyt törmäisin, jutustelisin varmaan jotain ihan arkista. Samalla ajattelisin, että kunpa tämä olisi vihdoin pysyvää. En toivo exälle mitään pahaa. Olen itse ollut jo 20 vuotta onnellisesti naimisissa samalla kun hänellä vaikuttaa suuret rakkaudet vaihtuvan edelleen melko tiuhaan.
Ei palautusoikeutta! Pidä hyvänäs.
Toisen roska on toisen aarre ;)
Haluaisin varoittaa narsistisesta ihmisestä.
Exän nyxä on jo exä ollut kauan. 😃 Rehellisesti: olin vahingoniloinen ja olisin voinut vaikka sanoa että haista p, typerys. Johtuu herjaviestistä ja parista puhelusta jotka sain häneltä silloin aikanaan. Heidän tarinansa hakee vertaistaan lyhyydessään, puolisoni lähti kiitämään parin kuukauden päästä.
En mitään haluaisi sanoa, vaan haluaisin haastatella. Onko heidän elämänsä samanlaista, vai onko mies oppinut jotain.
"asut naisten hakkaajan kanssa"