Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?
Kommentit (706)
Varoittaisin, jos tietäisin, että siitä olisi jotain hyötyä. Eksän nyksä on kuitenkin varmasti niellyt kaikki minusta kerrotut valheet sellaisenaan ja on ollut alusta asti itse aktiivisena osapuolena lapseni vieraannuttamisessa.
Toisaalta lapsen paljastusten perusteella nyksä on saanut nähdä jo parin vuoden ajan merkkejä siitä, mitä on tulossa, ja tilanne on pahentunut pikkuhiljaa. Eksä on kuitenkin niin taitava manipuloija, että nyksä ei todennäköisesti havahdu näkemään suhteen toksisuutta vuosikausiin, jos sittenkään. Tiedän, että hänellä on jo vanhastaan vakavaa traumataustaa, joten hän on erittäin altis uhri eksän kaltaiselle ihmiselle, joka pystyy puhumaan pyörryksiin kaikki viranomaisetkin.
No,joks ymmärrät miks erosin siitä paskiaisesta?
Varoittaisin exän jatkuvasta seksi vietistä joka korostuu narkkareiden kanssa.
Ekalle toteaisin että toivottavasti olet itsekin seka käyttäjä ja tokalle että kai ymmärtää ettei tule koskaan saamaan emäntää selvinpäin sänkyyn koska sillä lapsia kolmen eri ukon kanssa jo ja vähät vapaat vetää kaksin käsin päätyyn saakka.
Eli periaatteessa tää on exän haukkumisketju, naamioitu vaan "että mitä sanoisit exän nyxälle"...
No joko että " toivon että olette sopivia toisillenne" tai sitten todennäköisesti " Nauti nyt kun vielä voit, miehesi ei kykene kauaa esittämään hyvää ihmistä "
Yhdelle, että varovasti, hän saattaa muuttaa mielensä todella isojenkin elämän asioiden suhteen aivan varoittamatta. Ei osaa puhua asioistaan.
Toiselle, että ei ole kiinnostunut sinun tunteistasi, asioistasi, nautinnostasi tai muustakaan elämästäsi juuri ollenkaan kunhan saa itse kaljaa, olla oikeassa ja sormen perseeseen välillä.
Kolmannelle, että en tiedä onko hän narsisti, mutta ainakin hirvittävän taitava koukuttamaan ihmisiä mukaansa, jonka jälkeen heitä voi kaltoinkohdella fyysisesti, psyykkisesti, taloudellisesti ja seksuaalisesti. Mua varoitettiin hänestä etukäteen, en uskonut. Josko joku uskoisi.
Neljännelle, että kohtele kumppaniasi hyvin ja tasapuolisesti, hän on hyvä ihminen eikä halua kenellekään pahaa, mutta on liiankin kiltti pahoille ihmisille.
Muista ei väliks :D
Oisin voinut harkita exää vielä takaisin, mutta nyxä on niin ruma, että ei pysty ei kykene mitenkään.
"miksi edelleen lähetät lapselleni asiattomia viestejä minusta kun molemmat ollaan oltu vuosia pois teidän elämästä? En halua x takas mun maailmaan kun poishan mä sen lähetinkin"
Hah hah, melkonen ylläri nyxälle,kun totuus tyypistä paljastuu
En kyllä mitään. Taitaa olla täysi puliukko ja tyystin erilainen sosioekonominen asema.
Onnea toki sinne lähiöön.
Kiitos kun päästit minut siitä pinteestä. En olisi häntä voinut jättää, mutta onneksi tulit ja otit koppia.
Loukkauksia ei tarvitse sietää. Miehelläsi on erektio-ongelma.
Älä vaan mene sairastumaan. Heti, jos tarvitset apua ja tukea exäni tulee pakkaamaan omaisuutensa ja katoaa kuin pieru Saharaan.
En mitään. Lapsista viimeisin on kohta täysikäinen. Sen jälkeen ei tarvitse olla tekemisissä.
Muistuta sitä, että sen pitää käydä välillä hammaslääkärissä. Itse se ei asiaa muuten hoida ja sä joudut kärsimään sen pahanhajuisesta hengityksestä.
Varmaan käskisin kohdella sitä hyvin, arvostaa ja olla muuttamatta sitä. Olla sen tukena ja turvana ja rohkaista seuraamaan unelmiaan.
Mene töihin niin exän ei tarvitae yrittää vo ngata enää minulta rahaa velkoihinsa.
"asut naisten hakkaajan kanssa"