Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?

Vierailija
23.05.2023 |

Onnitella vai varoittaa? Vai et yhtään mitään.

Kommentit (706)

Vierailija
381/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Samalla lailla vaihtoi läpystä vaihto -tyyliin minut sinuun kuin aikoinaan vaihtoi edellisensä minuun. Ensin salasuhteena ja sitten kamala kiire muuttaa yhteen. Minä en muuttanut pitkään aikaan, sinä sen sijaan melkein heti.

Onkohan niin, että suhteenne loppulaskenta on alkanut? Nimittäin minun ja minua edeltäneen kanssa yhteisasuminen ajoi hänet aika tavalla täsmälleen samassa ajassa seuraavaa metsästämään. Toisaalta, ehkäpä hänkin joskus rauhoittuu.

Hyvää jatkoa! Minä elän nyt ihan uutta elämää. 

Hei Kirkku Syvämetsästä.

Halpa tapa käyttää vauva.fi-sivustoa omiin tarkoituksiin.

Laita samalla osoitteesi, ettei tule turhia hakuammuntoja. 

Listalla olevat Pirkot, Ellut, Kiirat, Leenat, Khcystelit vapisevat jokainen omissa yksiöissään peläten nyksän eksää. Ja ehkä syystäkin.

Vierailija
382/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoittaisin, jos tietäisin, että siitä olisi jotain hyötyä. Eksän nyksä on kuitenkin varmasti niellyt kaikki minusta kerrotut valheet sellaisenaan ja on ollut alusta asti itse aktiivisena osapuolena lapseni vieraannuttamisessa.

Toisaalta lapsen paljastusten perusteella nyksä on saanut nähdä jo parin vuoden ajan merkkejä siitä, mitä on tulossa, ja tilanne on pahentunut pikkuhiljaa. Eksä on kuitenkin niin taitava manipuloija, että nyksä ei todennäköisesti havahdu näkemään suhteen toksisuutta vuosikausiin, jos sittenkään. Tiedän, että hänellä on jo vanhastaan vakavaa traumataustaa, joten hän on erittäin altis uhri eksän kaltaiselle ihmiselle, joka pystyy puhumaan pyörryksiin kaikki viranomaisetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,joks ymmärrät miks erosin siitä paskiaisesta?

Vierailija
384/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoittaisin exän jatkuvasta seksi vietistä joka korostuu narkkareiden kanssa.

Vierailija
385/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalle toteaisin että toivottavasti olet itsekin seka käyttäjä ja tokalle että kai ymmärtää ettei tule koskaan saamaan emäntää selvinpäin sänkyyn koska sillä lapsia kolmen eri ukon kanssa jo ja vähät vapaat vetää kaksin käsin päätyyn saakka.

Vierailija
386/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli periaatteessa tää on exän haukkumisketju, naamioitu vaan "että mitä sanoisit exän nyxälle"...

Vierailija
387/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko että " toivon että olette sopivia toisillenne" tai sitten todennäköisesti " Nauti nyt kun vielä voit, miehesi ei kykene kauaa esittämään hyvää ihmistä "

Vierailija
388/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle, että varovasti, hän saattaa muuttaa mielensä todella isojenkin elämän asioiden suhteen aivan varoittamatta. Ei osaa puhua asioistaan.

Toiselle, että ei ole kiinnostunut sinun tunteistasi, asioistasi, nautinnostasi tai muustakaan elämästäsi juuri ollenkaan kunhan saa itse kaljaa, olla oikeassa ja sormen perseeseen välillä.

Kolmannelle, että en tiedä onko hän narsisti, mutta ainakin hirvittävän taitava koukuttamaan ihmisiä mukaansa, jonka jälkeen heitä voi kaltoinkohdella fyysisesti, psyykkisesti, taloudellisesti ja seksuaalisesti. Mua varoitettiin hänestä etukäteen, en uskonut. Josko joku uskoisi.

Neljännelle, että kohtele kumppaniasi hyvin ja tasapuolisesti, hän on hyvä ihminen eikä halua kenellekään pahaa, mutta on liiankin kiltti pahoille ihmisille.

Muista ei väliks :D

Vierailija
389/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin voinut harkita exää vielä takaisin, mutta nyxä on niin ruma, että ei pysty ei kykene mitenkään.

Vierailija
390/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miksi edelleen lähetät lapselleni asiattomia viestejä minusta kun molemmat ollaan oltu vuosia pois teidän elämästä? En halua x takas mun maailmaan kun poishan mä sen lähetinkin" 

Vierailija
391/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, melkonen ylläri nyxälle,kun totuus tyypistä paljastuu

Vierailija
392/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä mitään. Taitaa olla täysi puliukko ja tyystin erilainen sosioekonominen asema.

Onnea toki sinne lähiöön.

Vierailija
393/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun päästit minut siitä pinteestä. En olisi häntä voinut jättää, mutta onneksi tulit ja otit koppia. 

Vierailija
394/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkauksia ei tarvitse sietää. Miehelläsi on erektio-ongelma. 

Vierailija
395/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan mene sairastumaan. Heti, jos tarvitset apua ja tukea exäni tulee pakkaamaan omaisuutensa ja katoaa kuin pieru Saharaan.

Vierailija
396/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Lapsista viimeisin on kohta täysikäinen. Sen jälkeen ei tarvitse olla tekemisissä.

Vierailija
397/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuta sitä, että sen pitää käydä välillä hammaslääkärissä. Itse se ei asiaa muuten hoida ja sä joudut kärsimään sen pahanhajuisesta hengityksestä.

Vierailija
398/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan käskisin kohdella sitä hyvin, arvostaa ja olla muuttamatta sitä. Olla sen tukena ja turvana ja rohkaista seuraamaan unelmiaan. 

Vierailija
399/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin niin exän ei tarvitae yrittää vo ngata enää minulta rahaa velkoihinsa.

Vierailija
400/706 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"asut naisten hakkaajan kanssa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä