Kannattaako kirja kirjoittaa flowtilassa, psykoositilassa vai humalatilassa?
Olen kirjoittanut muutaman kirjan flowtilassa, ja ajattelin, että seuraavan kirjan voisin kirjoittaa psykoositilassa. Pääsen kyllä flowtilaan, jos haluan, mutta se ei enää oikein innosta, joten vaihtelun vuoksi ajattelin, että seuraavan kirjan kirjoittaisin psykoositlassa.
MInulla on kuitenkin suuria vaikeuksia päästä nykyään psykoositilaan, joten pahalta näyttää seuraava kirjaprojekti. En millään haluaisi mennä flowtilaan, olen täysin kyllästynyt jo siihen.
Yksi konkreettinen vaihtoehto näyttäisikin olevan se, että kirjoittasin sitten kirjan vahvassa humalatilassa, joka olisi jotain sellaista, mitä en ole aiemmin tehnyt.
Kommentit (5)
Humalassa kirjoittaminen ei ehkä ole hyvä idea, kun tuotetun tekstin laati kräsii, kun shormet menee minne sattuu. Känniss' myös rupeaa helposti jankkaamaan, joten älä hyvä mies siihen rupea. Lisäksi laatu kärsii (hehee Kärsii, possujako sinä krijoitit) ja vitsit on hauskoja sinun mielestäsi, mutta kukaan muut ei niitä ymmärrä,
Tervolla varmaan noista vähintään kaksi kerralla päällä.
Entä jos kuvittelisit, että sulla on psykoosi? Eläytyisit siihen oikein kunnolla.
Siinä voisi käyttää epäluotettavaa kertojaa, mikä voisi lukijoille selvitä hiljalleen sitten. En tiedä sitä sun genreä, mutta sehän ois kiinnostavaa, jos tätä asetelmaa käyttäisi jossain muualla, kuin jännityskirjallisuudessa. Vaikka historiallinen romaani.
Mielellään kaikki kolme samaan aikaan päällä. Niin sanottu "Hunter S. Thompson".
Humalassa. Kaikki kannattaa kirjoittaa humalassa.