Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pas - uusi yritys uudessa kierrossa

04.12.2006 |

Hei Dellia, Siili74 ja Triina

En keksinyt parempaa nimeä, eiköhän tämä käy vähän aikaa.

Omaa napaa ensin, huomenna siirto " ehkä" odotan aamupäivästä soittoa onko alkio selvinnyt. Kun nyt jäljellä 2 alkiota erillisissä kapseleissa, niin ei voi ottaa useampaa. Jotenkin on aika luovuttanut olo jo tähän pas luonnollisessa kierrossa yrityksiin. Ymmärrätte varmaan paremmin kuin muut. Onneksi on 1.1-17.1 tiedossa matka kaukomaille.

Mutta kertokaahan kuulumisianne, toivottavasti löydätte uuden pinon.

Dellia varsinkin mikä tilanne?

Mia

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohtuhaleja! Jospa kuitenkaan hcg ei ole vielä noussut tarpeeksi? Toivotaan parasta loppuun asti, jos menkatkaan ei ole vielä alkaneet.

Entä Rsna, millaisia oireita sulla on ollut? Mä en ole vielä uskaltanut testiä tehdä. Tilasin kyllä netistä testejä ja eilen tuli postissa, mutta pinnistelen vielä...

Olisi kiva kuulla Dellian kuulumisia. Entä Mi@? Käythän meitä edelleen tsemppaamassa!

Vierailija
42/94 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani negasta, menethän silti verikokeeseen?

Sinulle olisi sen plussan suonut kyllä niinkuin muillekkin tietty. Mutta kun teillä oli muistaakseni viimeinen yritys kaikista, olen todella pahoillani jos tulos negana pysyy.

Rsna mites oletko uudelleen testannut?

Entäs siili jaksatko odottaa verikokeeseen?

Iso hali teille kaikille.

Mia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siili74, oletko jo testannut?!? Maltti on valttia, mutta mä olen tehnyt jo kaksi testiä.... Oikein kunnon hätähousu. No tänään aamulla se testi näytti ihan yhtä hailakkaa viivaa kuin kaksi päivää aikaisemmin. Ehkä nyt jopa aavistuksen hailakampi! Mitäs siitä pitäisi ajatella??? Siis onko se hcg nyt jotenkin vähenemässä...? Mä en kestä odottaa maanantain verikoetta. Olin jo niin innoissani, mutta tämä viimeisin testi kyllä latisti tunnelman. Varsinkin kun oireita ei ole mitään..... Plääh.

Triinalle kovasti peukkuja, että se testi muuttuisi positiiviseksi!

Mi@, minnes siirryt odottajien puolella?

Vierailija
44/94 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto alkoi eilen illalla ja tänään testi edelleen negaa. Jos olisi ollut positiivinen, niin sitten verikokeeseen maanantaina, mutta koska ei ollut niin verikoetta ei oteta. Olo on kyllä aika surkea, ajatus ettei sitä vauvaa enää tulekaan saa kyllä tipan linssiin. Täytyy miettiä kuinka tämän surutyön käy läpi, mies olisi kovasti vauvaa myös halunnut. Välillä käy jopa mielessä, olisko sittenkin pitänyt vielä lähteä IVFään, vaikka se olikin niin rankka kokemus. Mutta kun ei siitäkään tuloksesta ole varmuutta. Eli täytyy nyt elellä päivä kerrallaan.

Rsna, älä nyt vielä ole huolissasi, se viivan vahvuushan johtuu siitäkin mihin aikaan teit testin, kauanko virtsa oli rakossa ja oletko juonut paljon. Itse en IVFssä saanut kertaakaan paksua viivaa ja silti hcg oli lähes 300. Peukutuksia sinulle!

Siili, oletko jo testaillut?

Ja Mi@lle aivan ihanaa odotusaikaa!

Vierailija
45/94 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi isot pahoittelut ja tsemppirutistukset Triinalle, voihan harmi ettei nyt tämäkään pas onnistunut.

Mialle onnittelut plussasta, Rsna:lle myös ja toivottavasti se maanantain verikoe antais kivoja uutisia!

Siili jaksaa piinailla, toivotaan kivaa päätöstä piinalle!

Mulla on jo kp4 menossa uutta kiertoa, nähtäväksi jää mille päivälle ovisplussa tässä kierrossa tulee. Toivossa on hyvä elää, ja mä oon kyllä päättänyt että siirtoon pääsen ja plussan siitä nappaan. Heh heh. Kun oiskin noin helppoa.

Aurinkoista talvipäivää kaikille teille!

Vierailija
46/94 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut, että pas ei onnistunut :(

Mancolla oli oikein positiivinen asenne! Toivottavsti jaksaisin itsekin olla positiivisella mielellä, sillä tein testin äsken ja siinä on tarkasti katsottuna hyvin, hyvin haalea viiva. Viime pas on niin selkeästi muistissa, että tästä on hankala innostua.. Meillä on Rsnan kanssa melko samanlainen tilanne, niin kuin taisi olla viimeksikin. Toivotaan nyt, että viimekertainen ei toistu, vaan haamut vahvistuisi molemmilla! Maanantaina sitten selviää. Kun nyt vielä jaksaisi odottaa sitä maanantaita.

Vierailija
47/94 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triina, toivotaan että se luomuihme tapahtuu juuri teille! Sellaisiakin tapauksia on ollut, että sitten ihan yhtäkkiä onkin raskaana. Voi kun on paha mieli, sun puolesta : (

Siili74, sinulle taas hurjasti onnea!!! Olispa mahtavaa, jos molemmat tästä pääsisimme eteenpäin ja meillähän olisi sitten sama LA : ) Mutta ei nyt vielä innostuta, laitellaan maanantaina heti verikokeen tuloksia?! Mä en edes uskalla ajatella, että siellä olisi huonoja uutisia.... Tippuisin kyllä aika korkealta.

Manco, onnea hoitoon, sitten kun sen aika on. Yritetään vetää sinut myös mukaan. Mahtava asenne sulla ainakin on : )

Vierailija
48/94 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla vielä mahdollisuus miettiä uutta ivf hoitoa, mutta sun täytyy tehdä juuri niinkuin itsestäsi parhaalta tuntuu.

Olisin kyllä niin toivonut onnistumista teille.

mia

Vierailija
49/94 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ja tuloksen saan tietää iltapäivällä. Tein eilen aamulla uuden testin ja valitettavasti siinäkin näkyi ainoastaan hailakka haamu, ja testi oli hyvin herkkä... Olen jo asennoitunut huonoon tulokseen, koska näin kävi testien kanssa viimeksikin, ettei haamu vahvistunut. Ja kun ei oireitakaan ole :( Oletko tehnyt lisää testejä? Entä onko sulla jotain oireita?

Vierailija
50/94 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kahdelta saa tuloksia soitella... Hui. Siili, oireita ei ole täälläkään, mutta kolmanteen testiin tuli eilen todella vahva viiva. Mulla ei viime kierrossa tullut edes haamua, vaikka hcg oli sen 15. Joten jos sulla kuitenkin selkeä hailakka viiva, niin toivotaan nyt parasta!!!! Tule sitten kertoilemaan, kun tulokset tulevat? Jännittää.....................

Vierailija
51/94 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut surkea viikonloppu, juniorilla on keuhkokuume ja olemme olleet sairaalassa, jossa vielä menee useita päiviä. Olen vain käymässä suihkussa kotona, sitten takaisin sairaalaan. En kyllä ole ehtinyt surra tätä epäonnista PAsia, kun kaikki energia on suunnattu poikaan.

Mutta oikein kovasti toivon teille plussaa, olisi ihanaa kun teillä tämä PAS olisi onnistunut!!! Minulla onneksi muiden raskaus ei tunnu pahalta, kuten tiedän joistakin tuntuvan, joten olisi ihana seurailla teidän hyviä uutisia!

Palailen kurkkimaan uutisia kun taas käyn kotona!

Vierailija
52/94 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testissä käyty ja arvo oli 865. Eli tässä vaiheessa ihan hyvä, nyt vain jännätään, että jatkuuko raskaus. Voi että mä olen iloinen! Mä taidan mennä kurkistelemaan tuonne odottajiin, että edes hetken saa siitäkin ilosta nauttia....

Triinan pojalle pikaista paranemista!!!!!

Vierailija
53/94 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei käynyt yhtä hyvin. Tuloksena nega. Oli taas kiinnittymisyritystä, ei muuta. Fiilikset niin pohjalla kuin olla voi :( Pakastin on tyhjä eli IVF on joskus taas edessä.

Vierailija
54/94 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten toi on noin korkea tuo arvo jo, monesko pp sulla oli?

mulla oli jotain 286 ja edellisellä kerralla 111.

Olen pahoillani siili, tuo on niin masentavaa. EI auta muu kuin suunnata ajatukset uuteen ivf:ään ja toivotaan todella sieltä parempi tuloksia.

mia

Vierailija
55/94 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ikävä juttu, Siili. Pahoittelut ja iso halaus! Toivottavasti uudessa ivf:ssä tulee plussa heti siitä tuoresiirrosta!

Mi@, tuo arvo kuulostaa minustakin kamalan korkealta. No mulle siirrettiin kaksi alkiota, että viittaisko tupliin? Vai oliko joku sellainen juttu, että tuo korkea arvo ei ollutkaan hyvä asia?! Ihan kuin jostain olisin kuullut jotain sellaista.... Nyt rupesi vähän pelottamaan. Pitääkin kysellä noista arvoista muilta täällä palstalla.

Vierailija
56/94 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tulos sinulla! Minusta tuplamammoilla on ollut tuollaisia tuloksia, joten taitaa olla kaksoset tulossa.

Pahoittelut Siili, ymmärrän tosi hyvin tunteesi! Kun pakkanen on tyhjä ja pitäisi uudelle kierrokselle lähteä, niin ei se paljon naurata. Olisi ollut niin ihana jos olisit onnistunut, varsinkin kun teillä on ollut niin lähellä jo pari kertaa.

Meillä on sairaalassa ollut aikaa miehen kanssa pohtia tätä asiaa, ja saatamme käydä suunnittelukäynnillä keskustelemassa IVMstä, kunhan tilanne rauhoittuu. Onko teillä tietoa tästä hoidosta? Ajattelin tarkemmin huhuilla palstalla tätä asiaa kunhan kotiudutaan sairaalasta toivottavasti loppuviikosta.

Vierailija
57/94 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla onkin jännät paikat Mi@!!! Tulehan kertoilemaan, miten meni.

Triinan ja Dellian kuulumisia odotellaan myös!!!

Itsellä hyvinkin " rauhallinen" olo. Tämä kuukauden paussi tuntuu hyvältä viime viikkoisen jännityksen jälkeen. Tammikuun kierrossa sitten päästään yrittämään uudestaan. Uuteen ivf:een olen jo alkanut henkisesti valmistautumaan. Sehän on sitten mahdollisesti alkuvuodesta edessä. Toivon tietysti, ettei olisi tarvetta... :)

Vierailija
58/94 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan onkin tosi pian jännät paikat edessä! Toivottavasti nyt tärppäisi. Minulla on vähän skeptinen olo näihin PAS siirtoihin, mutta onhan niistäkin plussattu.

Itsellä menkat vasta nyt alkamassa oikein kunnolla, luget on niitä aika hyvin jarrutellu, vaikka otin vikan jo su aamuna. Mi@, me ollaan kanssa kaukomaille suuntaamassa joululomalla. Jotenkin nämä suunnitelmat auttaa pääsemään eteenpäin pettymyksen jälkeen. Ja onhan sitä muutakin elämää oltava, eihän kaikkea voi ainakaan minusta laittaa odottamaan näiden hoitojen takia.

Käytkö Siili vielä verikokeessa, vai mikä on tilanne?

Dellia, missäs sinä piileskelet?

Palaillaan asiaan!

Vierailija
59/94 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun olitte huhuilleet, on vaan pukannut niin kiirusta kun vietettiin viikonloppuna meidän pikkumiehen 3 v. synttäreitä.

Jahas, uusi pino ja uudet kujeet ;)..

Ja uuden pinon myötä otetaan toivottavasti kaikki seuraavalla yrityksellä sitten ne PLUSSAT, edellisessä pinossa ollessa kun kaikille tule negat..siispä liityn teidän kurjiin uutisiin, kuten arvelinkin, ja negahan se mullekin taas pamahti :(((

Onneksi oli jo valmiiksi jatkosuunnitelmat tehtynä eli aloitellaan sitten kokonaan uutta IVF:ää tästä seuraavasta kierrosta siten että joskus joulun välipäivien tienoilla alkaisi sitten sumuttelut. Ja puhetta lääkärin kanssa oli myös siitä, että mahdollisesti tehtäisiin alkioille pitkä viljely (eli se n. 5 pv:n blastokystaviljely), ja siten karsittaisiin jo siinä vaiheessa ¿huonot¿ alkiot pois ja vältyttäisiin turhilta pakastamisilta ja näiltä tuloksettomilta siirroilta..kaikki keinot pitää nyt ottaa käyttöön ;)! Ei voi muuta kuin ihmetellä miten karikkoinen ja hankala tuntuu olevan nyt tämä toisen lapsen yritys, eka kun tuli aivan luvattoman helposti heti ekalla yrityksellä tuoresiirrosta ja nyt takana on jo alkuvuodesta saakka tehdyt yht. 6 PASsia ja 1 tuoresiirtokin ¿ ja tulosta edelleen odotellaan. Kyllä ottaa päähän, mutta minkäs teet. Ladataan nyt sitten taas toiveita tuohon tulevaan tuoresiirtoon, joskos sillä vihdoin taas tärppäisi, kun esikoinenkin sillä on alkunsa saanut..toivotaan, toivotaan!

Mi@, joko olet ollut siirrossa?? Tuu heti kertomaan uutiset kun vaan pääset! Peukut pystyssä että teillä nyt PASsilla tärppäisi!!

Triina ja Siili, teidän kanssa mennäänkin sitten melkein samalla aikataululla, kun pidätte nyt joulukuun taukoa! Voidaan sitten taas jatkaa tammikuussa yhdessä piinistelyä ja toistemme tsemppailua :))

Tsemppiä Mi@lle alkavaan piinikseen ja me muut sitten keräillään voimia alkuvuoteen!

Oikein ihanaa joulunodotusta teille kaikille! Meikäläinen vaihtaa ensi viikolla sitten seuraavalle vuosikymmenelle, kun tulee 30 v. täyteen..klumps ;)

Minkäs ikäisiä te muut muuten olette?

Kuullaan tytöt!

Lämmöllä,

Dellia

Vierailija
60/94 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tytöt,

Kiva kun kaikki löysitte tämän uuden pinon.

Olen 33v, joten 30 rajapyykki on jo ylitetty muutama vuosi sitten.

Kaikki meni hyvin tänään, tosin nyt kaikki 7 alkiota on mennyt. Eilen ottivat yhden, joka ei selvinnyt ja tänään ottivat sen viimeisen. Laitettu alkio oli nelisoluinen. Verikoe on 18.12 aamulla, että tässä sitä nyt piinistellään taas. Mulla on muuten tullu rusehtavaa vuotoa pari päivää, lääkäri sanoi että joskus ovulaation aikana voi tulla sellaista välivuotoa. Ei ole ikinä ennen tullut, kohtu on raukka ollut kovalla koetuksella.

Me aloitamme kans uuden IVF kierroksen tammi-helmikuussa, aika jännää että olemme kaikki samalla aikataululla :-) Sitten napataan kaikki plussat, eikö niin!

Mia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme