Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pas - uusi yritys uudessa kierrossa

04.12.2006 |

Hei Dellia, Siili74 ja Triina

En keksinyt parempaa nimeä, eiköhän tämä käy vähän aikaa.

Omaa napaa ensin, huomenna siirto " ehkä" odotan aamupäivästä soittoa onko alkio selvinnyt. Kun nyt jäljellä 2 alkiota erillisissä kapseleissa, niin ei voi ottaa useampaa. Jotenkin on aika luovuttanut olo jo tähän pas luonnollisessa kierrossa yrityksiin. Ymmärrätte varmaan paremmin kuin muut. Onneksi on 1.1-17.1 tiedossa matka kaukomaille.

Mutta kertokaahan kuulumisianne, toivottavasti löydätte uuden pinon.

Dellia varsinkin mikä tilanne?

Mia

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai rsnalla taisi ottaa koville, mutta tulipahan kyytiläiset matkaan. Ja saatte molemmat tuplia jännätä! Minulla oli kysta silloin IVFn aikaan, mutta en millään muista missä vaiheessa se katosi, ei kuitenkaan enää ollut punktiovaiheessa. Sitä ei sen kummemmin lääkäri kommentoinut, sanoi että seuraillaan. Lisäksi oli useita kystia kohdunulkoisten aikaan, lääkäri arveli että saattoivat johtua osaksi stressistä, jota nuo tilanteet aiheuttivat. En olisi sinuna turhan huolissani, eiköhän ne lääkärit tiedä mitä tekevät.

Itsellä ei mitään ihmeempiä, pilates teki oikein hyvää ja siellä oli pari raskaana olevaakin tunnilla, että taitaa olla tässä tilanteessa ihan oikea laji. Vähän mietin onko minulla hiiva iskemässä, vai onkohan vain lugeista kysymys. Onko teillä ollut hiivaa piinisaikana, ja jos on niin miten olette hoitanut? Pientä nippailua on alavatsalla, siksi tuota hiivaa pohdin, ja tietenkin sitä tavaraa valuu tuolta toisesta päästä (sorry kuvailu).

Vasta pp3, mitenköhän tässä jaksaa...

Vierailija
22/94 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimme viime yönä thaimaasta lomalta, oli kyllä ihanaa.

Jos nyt oikein tulkitsin tilannetta niin Siili, rsna ja triina teillä on kaikilla piinis menossa. Tsemppiä ihan hirveästi kaikille ja täällä pidetään peukkuja pystyssä. Mancolla meni vissiin ohi siirto, vai tajusinko oikein...ensi kerralla sitten, tämä on just tällaista jatkuvaa odottelua.

Itselläni olo on ihmeellinen, kamalaa kuvotusta mutta en ole oksentanut. Tänään eka neuvola rv 8+1, jännittää. Mulla meni nyt vähän hassusti kun mulla on huomenna vasta eka ultra, ekan neuvolan jälkeen. Meni toi ultra loman takia myöhemmäksi.... Ajattelin kuitenkin mennä sinne neuvolaan tänään kun me lähdetään ehkä taas vamhempieni luo kemiin pe kun miehellä pukkaa työmatkaa sinne päin.

Iso hali teille kaikille ja vauvaliimaa!

mia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se piina etenee... h i t a a s t i :)

Mi@, tervetuloa takaisin! Olipa kiva kuulla sun kuulumisia.

Miten Rsna ja Triina teillä piinailu etenee? Triinalla oli jo jotain nippailuja? Kuulostaa lupaavalta! Itsellä ei vielä yhtään mitään tuntemuksia...

Mancolle tsemppiä uutta kiertoa ja yritystä varten!

Entäs Dellia? Tulepa kertomaan kuulumiset!

Vierailija
24/94 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mi@, onnea vain kovasti plussasta! Toivottavasti etova olo helppottaa pian.

Siili74, täälläkin pp2 ja kylläpä aika menee hitaasti.... Mulla on ikäviä tuntemuksia vatsassa ja selässä. Ihan samanlaisia kuin viime siirrossakin, josta tuli nega. Joten minä en ainakaan positiivisesti noihin kipuihin suhtaudu.... Toivon vain, että aika menisi niin nopeasti, että saisi jo varmuuden. Milläs piinapäivillä olette testannut? Verikoe on mulla pp14, mutta toki testaan jo kotona ennen sitä. Joku oli testannut jo pp9, mutta onkohan se vähän liian aikaisin?

Vierailija
25/94 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli ultra, siellä se pieni sydän sykki. On se NIIIIIN ihmeellistä.

Aika piinailussa menee tosi hitaasti, kun voisi jotenkin unohtaa sen asian pariksi viikoksi koska odottavan aika on pitkä.

Kuvotus ja paha olo ei haittaa, olen sen verran sekaisin vieläkin. En todellakaan uskonut plussaan, päin vastoin. Toivottavasti vaan kaikki menee hyvin loppuun asti.

Ihan mielettömästi tsemppiä teille kaikille, vauvaliimaa!!!!

mia rv 8+2

Vierailija
26/94 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla sinusta Mi@! Toivottavasti oli kiva matka. Olen autuaasti unohtanut, siirrettiinkö sinulle 1 vai 2? Ilmeisesti ultrassa oli yksi, jos oikein ymmärsin? Mutta ihanaa odotusta sinulle!!

Mites Siili ja Rsna? Itsellä on aika masentunut olo. Flunssa tulossa ja kauhea pääsärky ja missään ei tunnu yhtään mitään. Olen aivan varma, että puhdas nega tulee, kun testaan, jos edes sinne päästään. Olen jo puolittain aloittanut surutyön, ettei meille enää vauvaa tule, sillä tämähän oli vika hoito. Netistä kyllä tilasin paketin testejä (5kpl) eli testailen varmaan ahkeraan ensiviikolla (niinkuin se paremmin plussaa näyttäisi!!!). Mutta jotenkin olen valmistautut negaan, mikä on tosi kumma juttu, kun on vasta pp5. Toivottavasti muilla on positiivisempi olo!

Vierailija
27/94 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triina, mä olen kanssa valmistautunut siihen pahimpaan vaihtoehtoon eli negaan. Masentaa ja olen ollut kamalan kiukkuinen kotona. Jotenkin nuo lugetkin sotkevat mun kroppaa ja tuntuu verenpainekin olevan huipussaan... Tulisipa tosiaan se päivä, että pääsisi testaamaan!

Rsna pp3

Vierailija
28/94 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ollut aivan kauhea flunssa päällä, en ole jaksanut koneellekaan raahautua. Olo ei ole yhtään raskautunut, ainoastaan surkea. Kuulosti rsna tosi omalta tuo sinun tekstisi. Mutta koska läjä testejä on tilattuna, ajattelin aloittaa tiistaina testailun. Tulos kyllä taitaa olla aika selvä. Mitäs te meinaatte tehdä? Onko oireita tai aiotteko testailla ensi viikolla?

Triina pp8

Vierailija
29/94 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle siirrettiin 1 joka kerta, ikinä ei kahta selvinnyt siirrettäväksi ja toisaalta mulla on se keisarinleikkaus tausta niin eivät olisi mielellään laittaneetkaan kahta.

Mulla on ollut ihan kamalan väsynyt olo, voisin nukkua ihan koko ajan.

Hemo oli kuitenkin 126, mutta silti. En ymmärrä, kai tää on normaalia.

Nukun nykyään samat yöunet tytön kanssa päivällä ja illalla menen samaan aikaan nukkumaan. Toivottavasti tämä väsymys vähitellen katoaa, onko vinkkejä....

Muistuttaisin että minäkin olin ihan varma negasta ja tosi negatiivinen muutenkin ja plussa tuli. Joten ainakaan mun kohdalla se positiivisuus auttaa ei pitänyt paikkaansa. Tai oli siis niin sitkee kaveri että pysyi kyydissä.

rv 8+6

Vierailija
30/94 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei varmaan miksikään muutu. Oli sellainen herkkä testi.

Hienoa Mi@, että kaikki on mennyt hyvin! Enpä osaa sanoa tuohon väsymykseen muuta kuin, että lepäile kovasti, kun hemppakin oli noin hyvä, ei varmaan rautaa kannata aloittaa. Oikein ihanaa odotusta sinulle!

Vierailija
31/94 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi Triina! Mutta toivotaan nyt kuitenkin, että se siitä plussaksi muuttuisi. Jos se kuitenkin pysyy negana, niin onko teillä vielä pakkasessa alkioita? Mulla on ihan tavallinen apteekin oma raskaustesti, joten se ei taida kyllä näyttää vielä oikeaa tulosta. Jos sitä malttaisi vaikka torstaihin asti odottaa. Tosin tiedän kyllä jo vastauksen, mutta pakko se on kai varmistaa.... Millos sulla Triina on verikoe? Mulla on ensi maanantaina. Mitähän Siili74:lle kuuluu?

Rsna pp 8

Vierailija
32/94 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla,että olet vielä ihan positiivisena. Minäkin testailen taas torstaina uudestaan, kun noita testejä on. Meillä ei pakkasessa ole enää mitään, eli tämä oli vika yritys. Uuteen IVFään ei enää lähdetä, se päätettiin jo ennen PAS siirtoja. Minulla ei pää kestäisi enää hoitoja, nuo hormonijutut vaikuttaa minuun tosi voimakkaasti ja koko muu elämä tahtoo olla vähän seis silloin. Jo nämä PAS siirrot oli rankempia kuin odotin, henkisesti siis. Meillä on ikää jo sen verran, että suunnataan energia vaikkapa tähän 1v2kk IVF ihmeeseen. Mutta toivottavasti sinulla plussa tulee, itse en oikein enää usko negan muuttumiseen.

Mitähän Siilille kuuluu?

Vierailija
33/94 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Triina vielä menetä toivoa! Kuinka mones pp sulla nyt on? Eikös Mi@llakin ensin näyttänyt testi negaa? Vaan kuinkas kävikään :)

Mä en taida uskaltaa testata ennen veritestiä. Mullahan " viisari värähti" viime PASsissa ja hcg oli alle 20... Mutta katsotaan, miten pp:t kuluvat. Nyt on pp8 menossa. Entä Rsna, meinaatko testata ennen veritestiä? Onko teillä muuten ollut jotain oireita?

Vierailija
34/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huvikseni testasin tänään pp9 Apteekin omalla raskaustestillä ja haamu tuli! Tai näkee sen ihan selvästi, mutta todella hailakka on. Mitähän siitä nyt pitäisi ajatella?! Ihan heti pissimisen jälkeen ei näkynyt mitään ja meinasin jo heittää testin pois, mutta 10 min päästä suunnilleen siinä olikin viiva. Odotinko liian kauan ja se onkin väärä tulos? En kyllä voi uskoa, että mukamas tässä raskaana oltaisiin. Ensi maanantaina on verikoe, joten siihen asti ollaan kai epätietoisuudessa. Mä en kyllä oikein malta olla katsomatta koko ajan sitä testiä....

Vierailija
35/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haamu on positiivinen tulos! Onnea! Onko sulla ollut jotain oireita? Mullakin on tänään pp9, mutta vieläkään en uskalla testata.. Jotain nippailuja on ollut, mutta eipä niistä ota selvää.

Entä Triina, oletko testannut uudestaan?

Vierailija
36/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa, kyllä se siitä vahvistuu! Käsittääkseni tuo apteekin oma ei ole niitä herkimpiä. Kertoilehan vielä oireet!

Itsellä vatsassa ja selässä menkkajomotusta. Huomenna testailen uusiksi, vaikka olihan tuo jo pp10 puhdas nega. Mutta kun on noita testejä, eikä niitä tämän jälkeen enää tarvita. Vuoto ei ole vielä alkanut, viime PASissa minulla alkoi tiputtelu jo pp9 lugeista huolimatta. Sitä kai voi pitää positiivisena asiana, vaikka niin selvältä tämä nega jo tuntuu. Kiitos kaikille tsemppauksista, se kyllä lohduttaa.

Entä Siili, onko sinulla oireita?

Vierailija
37/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä luovuta! Milloin sulla on veritesti? Mullakin on ollut joitakin menkkajomotuksia, mutta eihän ne vielä mitään tarkoita, eihän?! :) Tulepa Rsna kertomaan oireistasi!

Vierailija
38/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä mitään usko ennen kuin veritesti ja ultra on tehty. Voihan se olla ihan väärässä paikassakin. Mutta positiivisinta on, että sentäs jotain tapahtuu.

Oireita ei oikeastaan ole mitään. Muutaman kerran oudosti juilaissut rinnoista, mutta sellaista mulla tapahtui silloinkin, kun en ollut raskaana : ) Ei väsytä, ei palella.... Aavistus jomotusta selän puolella. Mutta niin oli viime kierrossakin. Eli ei oikeastaan mitään uutta oiretta. Maanantaihin on ikuisuus!

Peukutuksia teillekin kovasti! Voi kun ne plussat sieltä paukahtaisivat!!!!

Vierailija
39/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triina älä vielä menetä toivoa, mullakin oli pp9 nega, jonka jälkeen menin verikokeeseen kun en vaivautunut enää itse testaamaan kun uskoin negan.

Rsna toivottavasti haalea viiva vahvistuu.

Joko siili testasit?

teillä on kaikilla niin sama aikataulu, kyllä jännittää.

mia

Vierailija
40/94 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en oikein muuta odottanutkaan.

Onneksi teillä muilla on mennyt paremmin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän