Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma lihavuus ärsyttää. Paino putoaa koko ajan mutta hävettää. Lähtöpaino 120 kg, nyt 105 kg.

Vierailija
22.05.2023 |

Huoh. Haluaisi laihtua nopeammin mutta ei viitsi sitäkään itselleen tehdä, että näännyttää.
Olen muutamassa kuukaudessa pudottanut 15 kg.
30 kg jäljellä. Alkoholin ja roskaruoan yhdistelemällä taisi kilot tulla.

Nyt syön pääosin terveellisesti, alkoa ei yhtään.
Sitä vain odottaa hetkeä kuin olen normaali. Tuntuu, ettei elämä ala ennen kuin saan nämä kilot pois.
Kun en kehtaa esim uida, käyttää toppeja, ajatella miehiä saatika harrastaa seksiä.
En jaksa edes lähteä mihinkään illanviettoon kun kilot hävettää. Olen ihan mukavuusalueen ulkopuolella näiden kilojen kanssa.

Kommentit (180)

Vierailija
141/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse painan +-100kg ja olen pitkä. En koe lihavaksi itseäni. Urheilen myös paljon, tunnin juoksulenkkejä joka päivä, paino reisissä ja takapuolessa. Vyötärö reilu 70cm. Ja ihan koko ajan kaikenikäiset miehet katselee vaikka oian jo 50v, baarissa/terassilla heti tullaan iskemään jne. Ei 100kg enää paljon ole, varsinkaan jos olet pitkä. Nuoruuteni painoin 70-80kg mut ihan samat vaatteet vieläkin sopii.

Satakiloinen juoksija! Ja vielä tunnin lenkkejä joka päivä! Sidotko mahan jotenkin juoksulenkeille vai miten hoidat hölskymisen?

Hyvät rintaliivit riittää.

Vierailija
142/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on hyvää vauhtia laihduttamassa liikakiloja pois, eiköhän se ole olennaista. Niihin menneisyyden kaljotteluihin ja mässäilyihin on turha takertua, niitä ei enää saa pois oksennettua.

Tulee parempi mieli kaikille, jos keskitytään positiiviseen, poiskitketyistä pahoista tavoista sättiminen tuo vain pahaa mieltä kohteelle ja turhautumisen tunteen sättijälle.

Eikö sun pitänyt mennä tanssimaan?

En. Sori, tämä tylsä ja ankea aikuinen päättikin tulla tänne ketjuun keskeyttämään teidän eeppisen räntin (vai miten te sitä nykyään kutsuttekaan).

Ymmärrättehän, että lihavatkin saattavat lukea tätä?

Muistithan ilmoittaa oppilaillesi olevasi vauva-palstalla keksimässä satuja? Muutoin moni sambailija pettyy kovasti kun lempitanssija on poissa. Eurooppakin kaipaa kovasti.

Oho, en huomannut! Hyvä kun muistutit, kävin hakemassa mäyräkoiran ja olin juuri tilaamassa pizzaa, soitankin samantien tunnin vetäjälle ja kerron että illan päätähti onkin muuttanut mieltänsä. Hyvää toki kannattaa odottaa :)

Tavatonta. Hieman tarkemmin sitten jatkossa. Tiedotetaanko kymppiuutisissa perumisesi myös? Jonkinlainen tiedotustilaisuus olisi tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse painan +-100kg ja olen pitkä. En koe lihavaksi itseäni. Urheilen myös paljon, tunnin juoksulenkkejä joka päivä, paino reisissä ja takapuolessa. Vyötärö reilu 70cm. Ja ihan koko ajan kaikenikäiset miehet katselee vaikka oian jo 50v, baarissa/terassilla heti tullaan iskemään jne. Ei 100kg enää paljon ole, varsinkaan jos olet pitkä. Nuoruuteni painoin 70-80kg mut ihan samat vaatteet vieläkin sopii.

Olen 170 kg +- turvotuksesta riippuen. En koe itseäni lihavaksi. Urheilen todella paljon, juoksen kahden tunnin lenkkejä joka päivä. Painoa minulla on lähinnä takapuolessa. Kun kävelen kadulla, miehet juoksevat perääni vislaten. En pysty käymään ulkona koska minut koetetaan kaapata ihailijoiteni voimasta. Minulla on instasivut joihin tulvii viestejä. 170 kg ei ole paljon etenkin jos on lyhyt. Nuoruuteni kaikki vaatteet sopivat edelleen, vaikka nuoruudestani on 50 vuotta aikaa. 

t. Kurvi-Katri

Siis ihan totta nyt. Tämä on Justiinan ketju ja te vaan spämmäätte tän täyteen täysin turhilla viesteillä. Ei ketään kiinnosta kurvisi, Katri!

Vierailija
144/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni menee liian pitkälle että ketjuuni kirjoittelee kaikenmaailman Katrit ja satakiloiset juoksijat. Perustakaa oma ketju.

t. Justiina

Vierailija
145/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on hyvää vauhtia laihduttamassa liikakiloja pois, eiköhän se ole olennaista. Niihin menneisyyden kaljotteluihin ja mässäilyihin on turha takertua, niitä ei enää saa pois oksennettua.

Tulee parempi mieli kaikille, jos keskitytään positiiviseen, poiskitketyistä pahoista tavoista sättiminen tuo vain pahaa mieltä kohteelle ja turhautumisen tunteen sättijälle.

Höhlä, ei 135 kg tanssi tuosta noin vain :D

Eikö? En ole nähnyt kertaakaan 135 kg ihmistä tanssivan.

Yksi asia on totta: nämä tanssijat ovat treenanneet paljon enemmän kuin sinä ja he ovat niin taitavia että sinusta ei siihen olisi. Ovat aloittaneet jo lapsena tanssiharrastuksen mutta painoa tullut jossain vaiheessa.

Oma ketju tällaisille, kiitos!

Vierailija
146/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni menee liian pitkälle että ketjuuni kirjoittelee kaikenmaailman Katrit ja satakiloiset juoksijat. Perustakaa oma ketju.

t. Justiina

Minä en mene yhtään minnekään. Saan olla tässä ketjussa juoksemassa jos niin haluan.

t. Kurvi-Katri

Vierailija
147/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 170 kg +- turvotuksesta riippuen. En koe itseäni lihavaksi. Urheilen todella paljon, juoksen kahden tunnin lenkkejä joka päivä. Painoa minulla on lähinnä takapuolessa. Kun kävelen kadulla, miehet juoksevat perääni vislaten. En pysty käymään ulkona koska minut koetetaan kaapata ihailijoiteni voimasta. Minulla on instasivut joihin tulvii viestejä. 170 kg ei ole paljon etenkin jos on lyhyt. Nuoruuteni kaikki vaatteet sopivat edelleen, vaikka nuoruudestani on 50 vuotta aikaa. 

t. Kurvi-Katri

Siis ihan totta nyt. Tämä on Justiinan ketju ja te vaan spämmäätte tän täyteen täysin turhilla viesteillä. Ei ketään kiinnosta kurvisi, Katri!

Olen samaa mieltä. Pysytellään ketjun aiheessa.

Vierailija
148/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Sori, tämä tylsä ja ankea aikuinen päättikin tulla tänne ketjuun keskeyttämään teidän eeppisen räntin (vai miten te sitä nykyään kutsuttekaan).

Muistithan ilmoittaa oppilaillesi olevasi vauva-palstalla keksimässä satuja? Muutoin moni sambailija pettyy kovasti kun lempitanssija on poissa. Eurooppakin kaipaa kovasti.

Oho, en huomannut! Hyvä kun muistutit, kävin hakemassa mäyräkoiran ja olin juuri tilaamassa pizzaa, soitankin samantien tunnin vetäjälle ja kerron että illan päätähti onkin muuttanut mieltänsä. Hyvää toki kannattaa odottaa :)

Minkälaisen pitsan aiot tilata? Mietin tässä pekonipitsan tai tuplajuuston välillä. Jos ottais molempia?

Vierailija
149/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Justiina

Minä en mene yhtään minnekään. Saan olla tässä ketjussa juoksemassa jos niin haluan.

t. Kurvi-Katri

On törkeää että tulet täyttämään täysin tyhjillä viesteillä palstatilaa. Et anna minkäänlaista uutta arvoa keskusteluun!

Vierailija
150/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin juuri haarahypyt. Jaksan hyppiä neljä tuntia putkeen, painoa on 140 kg yhdellä jalalla seisten. Vyötäröni on 66 cm ja miehet kilvan tavoittelevat huomiotani. Viimeksi baarissa muodostettiin kunniakuja ja päähäni painettiin seppele. Pääsin myös lehden etusivulle. Suosikkibaarin drinkki on nimetty mukaani.

t. Muoto-Maija

Vierailija
151/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen pitsan aiot tilata? Mietin tässä pekonipitsan tai tuplajuuston välillä. Jos ottais molempia?

Tällaisissa kiperissä tilanteissa olen nähnyt hyväksi tilata molemmat pitsat. Joka toinen haukku toisesta pitsasta. 

Vierailija
152/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin juuri haarahypyt. Jaksan hyppiä neljä tuntia putkeen, painoa on 140 kg yhdellä jalalla seisten. Vyötäröni on 66 cm ja miehet kilvan tavoittelevat huomiotani. Viimeksi baarissa muodostettiin kunniakuja ja päähäni painettiin seppele. Pääsin myös lehden etusivulle. Suosikkibaarin drinkki on nimetty mukaani.

t. Muoto-Maija

Ei voi olla totta :(

Vierailija
153/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan häpeät, itse olin aikoinaan 117,6kg/164cm ja häpesin yli kaiken. Oon vuosien varrella pikkuhiljaa pudottanut painoa normaalipainoon ja ihan sama ihminen olen edelleen!

Tiedä arvosi ja sen, että oot oman elämäsi tärkein ihminen!

Mä tiedän yhden naisen, joka on alansa rautainen ammattilainen ja mukava ku mikä ja sinut ittensä kanssa ja tuhottoman lihava ja viehättävä ja nätti ja älykäs jne. Älä kuluta elämääsi häpeämällä, et oo kellekään mitään velkaa. Teet itseäsi kohtaan kokeita valintoja ja ne kantaa hedelmää

Vierailija
154/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Muoto-Maija

Kuka sinä luulet olevasi?

t. Kurvi-Katri

Vierailija
155/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisissa kiperissä tilanteissa olen nähnyt hyväksi tilata molemmat pitsat. Joka toinen haukku toisesta pitsasta. 

Tuohan on hyvä neuvo. Olet selkeästi ollut pulmatilanteissa ennenkin. 

Vierailija
156/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Muoto-Maija

Kuka sinä luulet olevasi?

t. Kurvi-Katri

Olen Muodokas Maija ellei se jo käynyt selväksi. Olen urheilullinen ja painava nainen, helmat heiluen liitelen tanssiaskelin ravintolasta toiseen. Ihailijani sekoavat kun näkevät minut. Toistaiseksi olen kuitenkin pysynyt nöyränä vaikka olenkin niin suurenmoinen.

Vierailija
157/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, joku vetänyt kilarit siitä että olen tanssija! 2 tuntia tänne suoltanut höpöä tänne, menisit sinäkin lenkille.

Tässä on pieni tauko ja otan vihersmoothieta hamppuproteiinilla. Pari tuntia vielä tunteja, sitten kotiin pakkaamaan, lähden Portlandiin loppuviikoksi, esiinnyn lauantaina kahdessa opettajani järjestämässä tanssishowssa ja sitä ennen on kurssikavereiden kanssa treenejä.

Alan tästä lähtien tägäämään kaikkiin instan tanssikuviini #bodypositive

eikö olekin hyvä idea?

Vierailija
158/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, joku vetänyt kilarit siitä että olen tanssija! 2 tuntia tänne suoltanut höpöä tänne, menisit sinäkin lenkille.

Tässä on pieni tauko ja otan vihersmoothieta hamppuproteiinilla. Pari tuntia vielä tunteja, sitten kotiin pakkaamaan, lähden Portlandiin loppuviikoksi, esiinnyn lauantaina kahdessa opettajani järjestämässä tanssishowssa ja sitä ennen on kurssikavereiden kanssa treenejä.

eikö olekin hyvä idea?

Perusta oma ketju ole hyvä. Tämä ketju käsittelee Justiinaa.

Vierailija
159/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö olekin hyvä idea?

Nyt loppuu tämä höpötys. Sinulla on edelleen bannit tanssistudiolle kunnes olet korjannut lattiat! Terveisin tanssinopettajasi

Vierailija
160/180 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö olekin hyvä idea?

Nyt loppuu tämä höpötys. Sinulla on edelleen bannit tanssistudiolle kunnes olet korjannut lattiat! Terveisin tanssinopettajasi

Lisäksi haluan huomauttaa että olet edelleen korvausvelvollinen alakerran lampuista jotka hajosivat kun teit piruetin.

Terveisin tanssinopettajasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi