Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELSINKI PRIDE kieltäytyi yhteistyöstä

Vierailija
22.05.2023 |

kokoomuksen kanssa.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009603540.html
Päätöksen syy on, että osa kokoomuksen kansanedustajista äänesti eduskunnassa translain uudistusta vastaan.

Kommentit (1032)

Vierailija
761/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätös oli oikein. Poliitikkojen suurin huoli tässä on mainehaitta ja sen takia nyt kitisevät.

He eivät saaneet koko porukkaa translain taakse joka olennaisesti parantaa ihmisoikeuksia ja oli jo hyväksytty kaikissa muissakin Pohjoismaissa.

Siitä on maksettava seuraukset. Ei voi puhua ihmisoikeuksista jos ei toteuta niitä.

Juridisen sukupuolitiedon mielivaltainen runkkailu ei ole ihmisoikeus.

On se. Ja monelle voi riittää jo sekin.

Lopeta valehtelu. Itsemäärittely ei ole missään Suomea velvoittavassa ihmisoikeussopimuksessa.

Sen sijaan sananvapaus ja uskonnonvapaus ovat.

Juuri näin. Ja erityisesti sananvapautta kohtaan tuon porukan äänekkäimmät tyypit hyökkääväät jatkuvasti. Heidän tavoite on hiljentää ja vaientaa tavalliset normaalit ihmiset.

Vierailija
762/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassari kouluttaa liittolaisuuteen:

"Jutellaanpa vähän liittolaisuudesta (allyship). Liittolaisuus on aktiivista, johdonmukaista ja haastavaa työtä, jota enemmistöön kuuluva ihminen tekee oppiakseen pois omista ennakkoasenteistaan ja arvoasetelmistaan. Se on elämänmittainen prosessi."

"Näennäistä. Jos pintatasolla esität olevasi vähemmistöjen tukena, mutta tosipaikan tullen et ole valmis haastamaan niitä toimia ja rakenteita, jotka ylläpitävät vähemmistöjen sortamista, et ole liittolainen."

"Itsesäälistä. Jos vähemmistön jäsen kertoo sinulle, että toimintasi ei ole ollut aitoa liittolaisuutta, se tietenkin satuttaa ja nolottaa. Mutta semmoista se on."

https://twitter.com/SannaRyynanen/status/1661002544104226816

Liittolaisuus kuulosta väkivaltaisen parisuhteen dynamiikalta. Kuuliainen liittolainen pitää ajatuksensa omana tietonaan, ettei tule turpiin. Liittolaisen osa on olla tottelevainen ja hiljainen kynnysmatto. Tosi houkuttelevaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassari kouluttaa liittolaisuuteen:

"Jutellaanpa vähän liittolaisuudesta (allyship). Liittolaisuus on aktiivista, johdonmukaista ja haastavaa työtä, jota enemmistöön kuuluva ihminen tekee oppiakseen pois omista ennakkoasenteistaan ja arvoasetelmistaan. Se on elämänmittainen prosessi."

"Näennäistä. Jos pintatasolla esität olevasi vähemmistöjen tukena, mutta tosipaikan tullen et ole valmis haastamaan niitä toimia ja rakenteita, jotka ylläpitävät vähemmistöjen sortamista, et ole liittolainen."

"Itsesäälistä. Jos vähemmistön jäsen kertoo sinulle, että toimintasi ei ole ollut aitoa liittolaisuutta, se tietenkin satuttaa ja nolottaa. Mutta semmoista se on."

https://twitter.com/SannaRyynanen/status/1661002544104226816

Liittolaisuus kuulosta väkivaltaisen parisuhteen dynamiikalta. Kuuliainen liittolainen pitää ajatuksensa omana tietonaan, ettei tule turpiin. Liittolaisen osa on olla tottelevainen ja hiljainen kynnysmatto. Tosi houkuttelevaa.

Tuo on alistamista ja ajatusten kontrollointia. Narsismia puhtaimmillaan.

Vierailija
764/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en alkuun tajunnut tuota, että sdp ajaa seksuaalivähemmistöjen asiaa noin vahvasti. Tuntuu olevan ykkösasia puolueessa. Luulin että duunarien ja vähäosaisten asiat olisivat se juttu. Nyt on silmät avautuneet ja äänestinkin keväällä persuja. En aio enää palata demareiden porukoihin, vierasta minulle nuo sateenkaari-humputukset.

Vierailija
765/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomukselle on tärkeitä kyseisen tapahtuman ajamat arvot. joten orvon kannattaa mennä tapatumaan yksityishenkilönä turvamiesten kanssa. tuo olisi paras tapa osoittaa että arvostaa kyseistä tapahtumaa. jos media menee kyselemään suomen seuraavalta pääministeriltä kuulumisia, niin hän voi sanoa lehtimiehille että hän on siellä yksityishenkilönä ja sen takia ei kommentoi.

Vierailija
766/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitvit. Elämänmittainen prosessi missä pitää oppia pois omista normaaleiden ihmisten hyväksyistä länsimaiseen etiikkaan kuuluvista tavoista ja arvoista. Ei hemmetti kuinka sekaisin tämä vihervasemmistolainen ääriporukka on.

Vierailija
767/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#boycott

#pride

Me homot voidaan jatkossa järjestää omat pridemme.

Maailmalla homoseksuaalit joutuvat järjestämään maanalaisia tapahtumia vain kutsutuille, jos haluavat olla rauhassa transeilta. Aivan kuin ympyrä olisi sulkeutunut.

linkki?

Vierailija
768/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ajatellut et toi pride on kansanliike ja kuuluu kaikille, mutta siellä onkin joku eliittijoukko joka päättää asioista. (Vähän niinkuin kirkkokin.) En kuulu mihinkään puolueeseen, mutta pitäköön tunkkinsa. Jatkan suvaitsevaisuuttani ilman heitä.

Vierailija
769/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en alkuun tajunnut tuota, että sdp ajaa seksuaalivähemmistöjen asiaa noin vahvasti. Tuntuu olevan ykkösasia puolueessa. Luulin että duunarien ja vähäosaisten asiat olisivat se juttu. Nyt on silmät avautuneet ja äänestinkin keväällä persuja. En aio enää palata demareiden porukoihin, vierasta minulle nuo sateenkaari-humputukset.

SDP ei aikoihin ole ajanut duunareiden asioita. Jossain määrin se kyllä ajaa entisten, eläkkeelle jääneiden duunareiden asioita.

Vierailija
770/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP:n edustaja Mäkynen on myös Twitterissä kovin hurskaana neuvomassa Kokoomusta oikeasta toiminnasta - itse oli poissa äänestyksestä - voi voi

Vierailija
771/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä, että kerran vuodessa sukupuolen vaihtaminen olis joku ihmisoikeusasia?

Vierailija
772/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä, että kerran vuodessa sukupuolen vaihtaminen olis joku ihmisoikeusasia?

Kukaan ei ole pystynyt vielä näyttämään sitä kansainvälisten ihmisoikeussopimusten kohtaa joka velvoittaisi sopimuksen allekirjoittajamaita sallimaan tuon.

Vierailija
773/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PROUD TO BE STRAIGHT!

Mä luin tuon tatskan muuten just viikolla hoidon takapuolesta ;D

Vierailija
774/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi. Ei voi tuntua hyvältä se että vasemmisto pumppasi teidät noin tyhjiin. Sääli se olisi melkein, mutta ehkä tämä paljastuminen onkin erittäin hyvä asia.

Ei oikeasti ketään ihmistä kiinnosta seksuaalisuus. Kuka vaan mahtoi olla tämänkin ajatuksen takana. Tuskin mikään rehellinen ainakaan.

Vierailija
775/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti häviää viestejä ketjusta ;DDD

Vierailija
776/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä.ole mitään tekemistä sdpn kanssa. Kai sen jo tajuat.

Vierailija
777/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP:n edustaja Mäkynen on myös Twitterissä kovin hurskaana neuvomassa Kokoomusta oikeasta toiminnasta - itse oli poissa äänestyksestä - voi voi

Eikös tämä Mäkynen taannoin valehdellut toimittajalle kameroiden edessä ettei ollut pettänyt vaimoaan joka hoitaa pientä lasta. Mutta näinhän toimii todellinen ihmisoikeusaktivisti. Valehtelee ja pettää läheisten luottamuksen.

Vierailija
778/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirkko kelpaa yhteistyökumppaniksi?

Kirkko ei suostu vihkimään homopareja. Priden kumppaniksi kyllä kelpaa.

Tekopyhää touhua taas kerran.

Ovat jo saaneet kirkon polvilleen, pikkuhiljaa lisäävät panoksia.

Vierailija
779/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirkko kelpaa yhteistyökumppaniksi?

Kirkko ei suostu vihkimään homopareja. Priden kumppaniksi kyllä kelpaa.

Tekopyhää touhua taas kerran.

Ovat jo saaneet kirkon polvilleen, pikkuhiljaa lisäävät panoksia.

Epädemokratiaa ja diktatuuria todellisuudessa ajavan liikkeen edessä ei pidä taipua vaan puolustaa suomalaista tolkun ihmisten demokratiaa.

Vierailija
780/1032 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#boycott

#pride

Me homot voidaan jatkossa järjestää omat pridemme.

Maailmalla homoseksuaalit joutuvat järjestämään maanalaisia tapahtumia vain kutsutuille, jos haluavat olla rauhassa transeilta. Aivan kuin ympyrä olisi sulkeutunut.

Vallankumous syö omat lapsensa, pitänee tässäkin paikkansa.