HELSINKI PRIDE kieltäytyi yhteistyöstä
kokoomuksen kanssa.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009603540.html
Päätöksen syy on, että osa kokoomuksen kansanedustajista äänesti eduskunnassa translain uudistusta vastaan.
Kommentit (1032)
Minäkään homona en ole samaa mieltä setan ajamasta translaista, enkö siis jatkossa saa olla homo?
Noita pitäs suvaita ja sit ne ei itse suvaitse.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään homona en ole samaa mieltä setan ajamasta translaista, enkö siis jatkossa saa olla homo?
Et. On se nyt kumma, jos ei nainen kiinnosta!
Minä olen lesbo ja vastustan translakia. Sukupuolia on kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Et. Oot nyt mun poikaystävä (mulla jonotusnro 1). Tavataan asemalla huomenna klo 12 ja aloitetaan meidän yhteiselämä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ei sinuakaan nainen kiinnosta muuten kun pallientyhjentäjänä ja objektina, jota voit komentaa.
Vierailija kirjoitti:
Homous on yhteiskuntakohtaista. Täällä saa olla homo. Saudi-Arrabiassa ei saa.
Ikävää, että pridesta on tullut pelkkä poliittinen liike.
Näinhän Marin kehoittikin tekemään: ei keskitietä!
Vastakkain asettelua kuten hän halusi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen trans ja vastustan translakia myös. Synnyin mieheksi mutta valitsin olevani nainen ja sillä tiellä pysyn. Sukupuolia on vain kaksi ja trans on myös jompi kumpi. Transihmiset olivat fine 20 vuotta sitten, mutta joku keksi tehdä meistä poliittisen lyömäaseen.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että pridesta on tullut pelkkä poliittinen liike.
Näinhän Marin kehoittikin tekemään: ei keskitietä!
Vastakkain asettelua kuten hän halusi.
Se on Puten ja vasurien yhteinen hanke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on yhteiskuntakohtaista. Täällä saa olla homo. Saudi-Arrabiassa ei saa.
40 vuotta sitten täälläkään ei saanut olla homo. Mutta eläimiin sai sekaantua jo 70-luvulla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen trans ja vastustan translakia myös. Synnyin mieheksi mutta valitsin olevani nainen ja sillä tiellä pysyn. Sukupuolia on vain kaksi ja trans on myös jompi kumpi. Transihmiset olivat fine 20 vuotta sitten, mutta joku keksi tehdä meistä poliittisen lyömäaseen.
Trans on ookoo, mutta tämä kommarien suvaitsemattomuus liikehdintä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ei sinuakaan nainen kiinnosta muuten kun pallientyhjentäjänä ja objektina, jota voit komentaa.
Sinua vanhaapiikaa kiinnostaa miehet vain oksennusastiana.
Olet aivan oikeassa! Entä sitten? No suvaitse nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olenkin nainen minulla ei ole palleja
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole homoa nähnytkään.
Olen bi
Silti en äänestä vasemmistoa enkä vihreitä vaan kokoomusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvaitsevainen liike ei olekaan niin suvaitsevainen. Yllätys
Yhdysvalloissa sateenkaariliike eli LGBTQIA+ potki homoseksuaalit ja lesbot pihalle koska nämä eivät suostuneet korjaamaan sukupuoliaan transseksuaalisten pyynnöstä ja siitä syntyi riita ja vähemmistöryhmien välirikko.
Sama Suomeen! Laulakaa toisenne suohon!!
Kannatan kyseistä lakia, mutta mielestäni typerää olettaa koko oppositiopuolueen joka jäsenen äänestävän sen puolesta. 26-10 on selkeästi lain kannattamista eikä sen perusteella pitäisi kieltäytyä yhteistyöstä.
Vierailija kirjoitti:
nyt alkoi reporttinäppäin käymään kuumana
Suvaitsevainen liike ei olekaan niin suvaitsevainen. Yllätys