Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiesit tai tiedostit olevasi bi....

Vierailija
22.05.2023 |

Avaan tämän keskutelun tännekin kun, joku vetää kuitenkin herneen nenäänsä tuolla yleisemmäl forumil, mutta siis otskiossa jo kysymys erityisesti miesten mutta toki ehdottomasti myös naisten osalta kiinnostaisi tietää, että miten tai kuinka saitte tietää tai olisiko oikeampaa sanoa, että tiedostitte olevanne bi-seksuaali, ettekä esimerkiksi homoseksuaali., ettekä ainakaan "normi hetero"
Tai koska nykyään puhutan myös avoimemmin pan-seksuaaleista oletteko koskaan ajatelleet olevanne pan-seksuaali, voisitteko ollakin pan, ettekä bi? - Omasta mielestäni sekä pan että bi -seksuaali ovat aianin osittain päällekkäiset mutta kuinka te näette / koette tai tunnette "bissejen" ja pan seksuaalien eron?
Kiitos kaikille vastaajille!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystävien kesämökillä, ja yöllä parvelle tuli minulle puolituttu toinen nainen nukkumaan viereeni. Joskin hän ei nukkunut, vaan painautui vartalollaan omaani vasten, ja se ei tuntunutkaan yhtään ällöttävältä kuten olisin luullut. Hän alkoi hyväillä reisiäni, käänsi minut selälleni ja ahtaalla parvella jotenkin liikkui reisieni väliin ja painoi suunsa pikkareitani vasten. Jouduin silloin kiiman valtaan, ja itse vedin pikkareitani sivuun, jotta hän pääsisi nuolemaan minua kunnolla. En ikinä ollut saanut orgasmia niin nopeasti ja pakahduttavan voimakkaasti kuin tuolloin. Aamulla hän oli jo keittämässä kahvia alakerrassa kun vasta heräsin, ja oli kuin ei mitään olisi tapahtunut. Tämä on ainut kokemukseni toisen naisen kanssa, mutta ainakin seksuaalisesti taidan olla jonkin verran bi.

Vierailija
42/48 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse törmäsin ihan sattumalta harrastuksen kautta bi- henkiseen mieheen. Tuli sitten pikku kännissä kokeiltua miltä se miehen peppu tuntuu ja sehän tuntui hyvältä. Seksi miehen kanssa on todella erilaista kun naisen. Se on jotenkin paljon tyydyttävämpää.

No tässä olen jo vuosia elänyt tietoisena bi puolestani ja nauttinut sen tuomista vaihtoehdoista.

Voi kun olen kateellinen. Itse haluaisin kokeilla, mutta en vaan uskalla

Sama. Olisi mahtavaa jos löytäisin jonkun luotettavan miespuolisen kaverin, jonka kanssa voisi turvallisin mielin kokeilla...

Todellakin olisi mahtavaa jos jostain löytäisi sen luotettavan miespuolisen kaverin jonka kanssa voisi ihan turvallisin mielin kaikkea kivaa kokeilla ;)

Mies Tampereelta - hippasen vajaa 50-vuotta ;)

No minä myös Tampereen poikia. Pitäisikö meidän koittaa tavata jossain? M45

Oishan tuo todellakin mielenkiintoista mutta tokkopa tuo nyt näin yleisen foorumin kautta kuitenkaan onnistuu... pitäis saada joku privaatimpi "kanava"...

Mulla ilm. streffissä käy katsomassa ja laita postia tulemaan

Oletko siis tuo Tampereen poikia M45? Millähän sut sieltä sit löytäisin jos sinne eksyisin?? Onko se millainen paikka ja foorumi, miten toimii jne... Pitääkö rekisteröityä että voi vastata, onko maksullinen jne...

Jep, jep: Selain antoi tällaisen ilmoituksen: Warning: Potential Security Risk Ahead

Hmm... olisikohan jotain muuta sivustoa jonka kautta voisi turvallisin mielin saada yhteyksiä? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse törmäsin ihan sattumalta harrastuksen kautta bi- henkiseen mieheen. Tuli sitten pikku kännissä kokeiltua miltä se miehen peppu tuntuu ja sehän tuntui hyvältä. Seksi miehen kanssa on todella erilaista kun naisen. Se on jotenkin paljon tyydyttävämpää.

No tässä olen jo vuosia elänyt tietoisena bi puolestani ja nauttinut sen tuomista vaihtoehdoista.[/quo

Sama. Olisi mahtavaa jos löytäisin jonkun luotettavan miespuolisen kaverin, jonka kanssa voisi turvallisin mielin kokeilla...

Todellakin olisi mahtavaa jos jostain löytäisi sen luotettavan miespuolisen kaverin jonka kanssa voisi ihan turvallisin mielin kaikkea kivaa kokeilla ;)

Oishan tuo todellakin mielenkiintoista mutta tokkopa tuo nyt näin yleisen foorumin kautta kuitenkaan onnistuu... pitäis saada joku privaatimpi "kanava"...

Oletko siis tuo Tampereen poikia M45? Millähän sut sieltä sit löytäisin jos sinne eksyisin?? Onko se millainen paikka ja foorumi, miten toimii jne... Pitääkö rekisteröityä että voi vastata, onko maksullinen jne...

Tampereen poikia kyllä.

Hmm... olisikohan jotain muuta sivustoa jonka kautta voisi turvallisin mielin saada yhteyksiä? ;)

Vierailija
44/48 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tiedostin asian ensimmäisessä kolmen kimpassa oman vaimoni kanssa. Olin nuorempana ja myös siitä vähän varttuneempana ollut usein se 'alfa' noissa jutuissa, mutta kun uusi vaimoni sitten sellaiseen suostui ja vierailija kosketteli välillä minuakin touhun tiimellyksessä tajusin kiihottuvani siitä kunnolla. Vaimo hoideltiin moniin orkkuihin ja lopulta hän itse yllytti minua antautumaan suuseksille sen miehen hoideltavaksi, halus nähdä kaksi miestä seksissä. Laukesin kyllä oikein kunnolla ja hyvältä tuntui alun omistuisen olon jälkeen, kun uskalsin rentoutua rouvan kannustaessa vieressä suudelmin.

m48

Vierailija
45/48 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä olen jo vuosia elänyt tietoisena bi puolestani ja nauttinut sen tuomista vaihtoehdoista.[/quo

Tampereen poikia kyllä.

Vaikea sanoa, jos et uskaltaudu palstalle.

M45 Tre

Vierailija
46/48 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä olen jo vuosia elänyt tietoisena bi puolestani ja nauttinut sen tuomista vaihtoehdoista.

Ei vain ole helppoa sitä saman henkistä kaveria löytää :( Kun ei noita harrastuksiakaan ole... mutta kun sellaisen sopivan kaverin löytäisinkin niin tämähän se olisikin oikein mukava "harrastus" :)

Minä löysin ekan pitkäaikaisen kaverin uimahallista. Ei oltu kumpikaan mitään kyylääviä pervoja vaan tavallisia kuntouimareita. Pikkuhiljaa lähti juttu liikkeelle ja siitä sitten kehittyi kolmen vuoden ystävyys sun muuta. Nykyisen kaverin tapasin padelin merkeissä.

Että harrastamaan vaan.

Bimies 32

Hmm... eipä sitä tule tuota liikuntaa harrastettua oikeastaan missään muodossa joten sen parista ei tuollaista sopivaa kaveria löydä :( Mutta juurikin tuollainen kiva ystävyys/tuttavuus ois kiva löytää jossa olis tuota M+M seksiä mutta että muutoinkin tulis ns. "toimeen"... Ei vain ole helppoa...

Olen siis tuo hippasen vajaa 50-vuotta ;)

Aina voi alkaa harrastamaan, ei tee pahaa viiskymppisellekään pitää itseään kunnossa. Motivaattorina vieläsekin, että voit katsella treenin jälkeen suihkutiloissa hyväkroppaisia miehiä. Katseista huomaa myös kiinnostuneet.

Liikuntapaikat ehkä parhaita paikkoja tavata hyvännäköisiä ihmisiä.

Vierailija
47/48 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereen poikia kyllä.

Vaikea sanoa, jos et uskaltaudu palstalle.

M45 Tre

En sitten tiedä mutta näin se vain tämä mun tietokoneen tietoturva ilmoittaa tuosta sivustosta :(

Vierailija
48/48 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiennyt sen varmaan teini-iästä asti mutta kielsin sen monta vuotta, kenties aika konservatiivisen kotikasvatuksen vuoksi jossa saatettiin suoraan sanoa homoutta vääräksi asiaksi. Ja kun vielä siitä lähtee taaksepäin elämäänsä pohtimaan, oli jo alakouluikäisenä ihastuksia samaan sukupuoleen mitkä ilmeni semmoisena jännänä tunteena ja perhosina vatsassa tiettyjen ihmisten seurassa, ja siitä että päiväunelmoin ihastuksen kanssa ajanviettämisestä. Oli myös vastakkaiseen sukupuoleen. Se toistui ja toistui kunnes teini-iässä ihastuin kunnolla epätoivoisesti samaa sukupuolta olevaan heteroon ilman vastakaikua. Havaitsin, että katselin sillä silmällä myös samaa sukupuolta, jos sattui joku kiinnostava tyyppi tulemaan vastaan.

Aikuisiällä olin hyvin bi-curious mutta oli hankala käytännössä ylittää rajaa saman sukupuolen kanssa minkä olin itselleni laittanut. Ennenkuin istutin itseni heteromuottiin, kävin homobaareissa toisinaan mielenkiinnosta, saatoin pussailla toisinaan "läpällä" saman sukupuolen edustajan kanssa (se oli jotain vitsiä jossain illanvietossa). Sitten alkoi vastakkainen sukupuoli aina osoittaa enemmän huomiota, joten oli paljon helpompi ennen Tinderaikoja säätää vastakkaisen sukupuolen kanssa koska he ovat aloitteellisia. Olen aina itse ollut huono tekemään aloitteita. Joskus saattoi tulla samankin sukupuolen edustaja tulla keskustelemaan, mutta minulla on aina ollut huono gaydar. Ihan siihenkin pisteeseen että joku on alkanut fyysisemmin tekemään aloitetta ihan yllättäen. Tilanne oli usein se, että olin heterokavereiden kanssa viettämässä aikaa enkä koskaan kehdannut sitten tilanteissa, joissa sama sukupuoli osoittaa huomiota. Jälkikäteen jäi sitten kaduttamaan asia että piti toimia sitä vastoin mitä itse olisi halunnut, vain sen takia että mitä joku muu ajattelee tai mitäköhän ne minun heterokaverit tästä miettii jos nyt yhtäkkiä minusta ilmeneekin tällaisia yllättäviä seikkoja.

Sitten kun kaveripiirini laajeni myös seksuaalivähemmistön edustajiin oli huvittavaa että en siltikään kehdannut sanoa suuntautumisestani. Olin myös alkanut pitää itseäni heterona yhä enemmän. Heterosuhteissa viihdytin sitten itseäni myös aikuisviihteellä missä oli samaa sukupuolta. Myöskin olen katsellut jo varmaan vuosia kummankin sukupuolen edustajia niin että hei onpas tämä viehättävä. Kaapista olen tullut vain kumppanilleni jonka kanssa olin vuosia.

Lopulta sitten olen ylittänyt jonkun tietyn iän jossa ei jaksa enää samallalailla miettiä mitä muut itsestä ajattelee, ja totesin itselleni että jatkossa en enää laita itselleni mitään esteitä asioille eli ihastun ihmiseen, sukupuolella ei ole väliä. Avoimin mielin olen liikenteessä enkä enää antaisi pakkeja jollekin vain siksi että siinä nyt sattuu olemaan ystäviä jotka ei tiedä minusta kaikkea. Oppivathan tietämään sitten :D Jos aihe joskus tulee puheeksi voin sanoa jatkossa jos joku kysyy mitä ajattelen ja tunnen ja kehen tunnen vetoa, muuten en jaksa asiaa tuoda esille erityisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme